Pereiti į pagrindinį turinį

0:2 S.Loebo naudai

2009-02-18 09:00
0:2 S.Loebo naudai
0:2 S.Loebo naudai / "Scanpix" nuotr. Lyderis: S.Loebas sezoną pradėjo kaip čempionas – dvejos lenktynės, dvi pergalės ir nė vienos klaidos.

Penkiskart pasaulio čempionas Sébastienas Loebas su šturmanu Danieliu Elena ir "Citroën WRC" automobiliu yra neginčijami beveik visų ralio lenktynių favoritai. Jie nenugalimi asfalto trasose, velniškai greiti važiuodami žvyru, tačiau iš 48 ligi šiol pasaulio ralio čempionato etapuose iškovotų pergalių tik vieną buvo išplėšę važiuodami ledu ir sniegu. Savaitgalį finišavusiame žiemiškame Norvegijos ralyje ("Rally Norway") šis duetas įrodė prisijaukinęs pietiečiams neįprastas trasas ir laimėjo antrąsias naujo lenktynių sezono varžybas.

Norvegijos ralio išvakarėse "Citroën" komandos vadovai prisipažino, kad šių lenktynių tempą veikiausiai diktuos gamyklinėje "Fordo" ekipoje startuojantys suomiai Mikko Hirvonenas ir Jari Matti Latvala. Užaugę ir kaip lenktynininkai subrendę labai panašiose trasose šie vaikinai iš tiesų nuo pat pirmų greičio ruožų kilometrų šovė į priekį, tačiau atitrūkti nuo S.Loebo per saugų atstumą nesugebėjo.

Pirmosios lenktynių dienos priešpaskutiniame greičio ruože M.Hirvonenas turėjo 7,3 sekundės persvarą, tačiau paskutinį etapą pralošė iškart 9,9 sekundės. Tokia įvykių eiga paskatino ralio ekspertus spėlioti, ar tik "Fordo" komanda nežaidžia strateginių žaidimų, kai lyderio pozicija specialiai užleidžiama varžovams, kuriems tenka nepavydėtina užduotis pirmiesiems "valyti" trasą. Tačiau tai kategoriškai paneigė pats M.Hirvonenas. Jis patikino, kad tempas krito tik dėl to, kad susidėvėjo jo automobilio galinės padangos – išbarstęs dalį dyglių jis paprasčiausiai nesugebėjo būti toks greitas kaip S.Loebas.

Prancūzas, tapęs ralio lyderiu, šios pozicijos nebeužleido iki pat finišo. Šeštadienį persvarą jis padidino iki 15 sekundžių, o sekmadienį, nors ir pralaimėjo keletą greičio ruožų suomiams, vis dėlto finišo liniją kirto 9,8 sekundės anksčiau nei M.Hirvonenas. Visas lenktynes trečias laikęsis Jari Matti Latvala nuo nugalėtojo atsiliko beveik pusantros minutės.

Dėl ketvirtos vietos Norvegijos ralyje grūmėsi Henningas Solbergas su "Stobart Ford" ir antrasis komandos "Citroën" lenktynininkas Danielis Sordo. Ispanas ilgą laiką pirmavo, tačiau ralio pabaigoje H.Solbergas vis dėlto sugebėjo važiuoti kiek greičiau – finišą jis pasiekė 19 sekundžių anksčiau už D.Sordo.

Jaunesnysis H.Solbergo brolis 2003-iųjų pasaulio čempionas Peteris lenktynėse namie startavo savo paties vardu pavadintoje komandoje su penkerių metų senumo "Citroën Xsara". Nors jis sugebėjo pasižymėti pirmą lenktynių dieną laimėdamas trumputį parodomąjį greičio ruožą, vėliau užgriuvusios techninės problemos (nustojo veikti vienas variklio cilindras, o iš pavarų dėžės ištekėjo alyva) nubloškė sportininką keletą vietų žemyn. Galutinėje rikiuotėje P.Solbergas liko šeštas.

Galima pasidžiaugti sėkmingu mūsų kaimynų pasirodymu. Jaunasis Estijos automobilių sporto talentas Urmo Aava su "Fordu" finišavo aštuntas bendrojoje įskaitoje.

Latvis Andis Neikšanas su "Mitsubishi Lancer Evo" N4 klasėje užėmė penktą vietą ir 18-ąją bendrojoje įskaitoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų