Šiais metais automobilių gamintojai žada pristatyti daugiau kaip 100 neregėtų ar kosmetiškai atnaujintų modelių
Automobilių gamintojai ketina nuo pat pirmų 2008-ųjų savaičių visiems, svarstantiems galimybę įsigyti naują keturratį, duoti malonaus darbo. Jei transporto priemonę žmogus perka vadovaudamasis racionaliais kriterijais, o ne emocijomis, jam teks pastudijuoti bent tuzino kiekvieno segmento debiutantų technines charakteristikas.
Mažylių rokiruotės
Tituluočiausias mažų automobilių klasės atstovas, ankstyvą pavasarį pasirodysiantis Lietuvos rinkoje pastarajame Europos metų automobilio konkurse triumfavęs Fiat 500. Jis pristatomas su dviem benzininiais 1,2 l darbinio tūrio, 69 AG ir 1,4 l, 100 AG bei 1,3 l 75 AG dyzeliniu Multijet agregatu. Pirkėjams siūloma rinktis iš 4 įrangos lygių, 12 spalvų, 15 salono apdailos variantų. Specialiai šiam modeliui buvo sukurta net 100 originalių aksesuarų.
Vienas gražiausių mažų automobilių, rinkoje pasirodysiantis
2008-ųjų rudenį, naujoji Ford Fiesta. Jei gamintojai tesės pažadus išsaugoti pagrindinius koncepcinio modelio Verve kėbulo bruožus, Fiesta neabejotinai taps vienu geidžiamiausių ir daugiausia teigiamų emocijų keliančių keturračių.
Dar vieną žaidėją į šį segmentą ketina mesti Toyota. Ženevos parodoje japonai ketina supažindinti su važiuoti didmiesčiuose skirtu mikroautomobiliu IQ, kurį gaminti veikiausiai pradės metų pabaigoje. Gamintojų teigimu, trivietis IQ turės 1,0 l darbinio tūrio varikliuką, kuris konstruojamas su Yamahos inžinieriais.
Gegužę turėtų pasirodyti naujoji Seat Ibiza, kuri bus montuojama naudojant tą pačią platformą, kaip ir būsimasis Volkswagen Polo bei Audi A1. Panašiu laiku debiutuos Opel Agila, Chevrolet Aveo ir išoriškai į juos panašus Suzuki Splash (buvęs Wagon R).
Kitokie kompaktai
Intriguojančių naujienų šiais metais laukiama C segmente. Renault anonsavo, jog pasirodys trečios kartos Megane. Peugeot pasiūlys populiariojo modelio 308 versiją universalo kėbulu.
Volkswagen strategai metų pabaigoje ketina surengti jau šeštos kartos bestselerio Golf pristatymą. Naudojant tą pačią platformą bus gaminamas ir agresyvios išvaizdos sportinis kupė Scirocco.
Subaru gerbėjai šiais metais pagaliau galės išbandyti pirmąją Imprezą su dyzeliniu 170 AG galios varikliu.
Kovą Audi pradės gaminti A4 versiją universalo kėbulu Avant, o Mercedes Benz C klasės modelį Estate su 1500 l tūrio bagažine. Audi taip pat pasiūlys A3 kabrioletą ir kosmetiškai atnaujintą hečbeką. Tokią pačią operaciją su Focus ketina atlikti Ford dizaineriai. Be to, šiais metais pasirodys nauja sportiškojo Focus RS versija su įmontuotu 280 AG jėgos agregatu.
Lietuvos Metų automobiliu 2008 išrinktas Kia Ceed pasirodys su trijų durų kėbulu, bus šiek tiek žemesnis, ilgesnis ir lengvesnis už savo penkiadurį brolį.
Šeimos pramogos
Vidutinės klasės ringe dėl pirkėjų simpatijų grumsis šiek tiek patobulintas Hyundai i40 pagal naują vardų teikimo algoritmą pakrikštyta Sonata. Kokybe prestižinių markių automobiliams ant kulnų lipantis Hyundai savo varžovais laiko tokius pačius modelius, kaip ir italų Lancia. Šiuo Lietuvoje kol kas didele gerbėjų auditorija pasigirti negalinčiu prekės ženklu papuoštas modelis Delta HPE turėtų būti pristatytas metams įpusėjus. Delta HPE sukonstruotas naudojant Fiat Bravo platformą.
Vienas svarbiausių vadinamojo D segmento naujokų Škoda Superb. Antros kartos Superb salono erdvė dar didesnė, apdaila kokybiškesnė, komforto įrangos sąrašas ilgesnis, važiuoklė geresnė ir t. t.
Kalbant apie vidutinės klasės automobilį, galintį padaryti didžiausią įspūdį, būtina paminėti Renault Laguna Coupe. Jei prancūzai ištesės pažadą ir keturvietį dviejų durų bolidą gamins nekeisdami svarbiausių koncepcinio modelio bruožų, rezultatas bus vertas prizo už geriausią dizainą.
Sportininkų lenktynės
2008-aisiais dėl sportinių superautomobilių svaigstantys paaugliai savo miegamųjų sienas galės dekoruoti daugybe netrukus debiutuosiančių asfalto monstrų plakatų. Tarp pretendentų tapti stabais ir Ferrari 430 Scuderia, kurį tobulinti padėjo pats Michaelis Schumacheris, ir Aston Martin DBS, ir Nissan GT-R, ir Lexus IS-F.
Pastarasis ketina užkariauti širdis tų, kurie lig šiol tobulais keturračiais laikė BMW M3 ar Audi RS4. Su įmontuotu 5,0 l darbinio tūrio V8 tipo varikliu, išvystančiu 417 AG galią ir 475 Nm maksimalų sukimo momentą, Lexus IS-F 100 km/val. greitį pasiekia per 4,9 sek.
Dar piktesnis Nissan GT-R. Šis per bandymus garsiajame Niurburgringo žiede Vokietijoje trasos ratą įveikė per 7 min. 38 sek. to lig šiol nebuvo pavykę padaryti nė vienam serijiniu būdu gaminamam ir specialiai lenktynėms nerengtam automobiliui. Porsche žudiku pramintas bolidas turi 3,8 l darbinio tūrio V6 tipo biturbo variklį, kurio pajėgumas siekia 480 AG, o maksimalus sukimo momentas 588 Nm. Visų keturių varančiųjų ratų transmisiją ir 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę turintis monstras iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,6 sek.
Maloniu siurprizu gali tapti ir Hyundai i40c debiutas Europoje. Į JAV rinką orientuotas dviduris automobilis su Z tipo šoninėmis kėbulo linijomis pretenduoja į geriausiai atrodančio ir vieno galingiausių iš visų lig šiol sukurtų korėjiečių mašinų titulą. Tiesa, Senąjį žemyną Hyundai i40c veikiausiai pasieks su įmontuotu ne V6 ar V8 tipo varikliu, o su kiek kuklesniu 2,0 l darbinio tūrio turbininiu jėgos agregatu.
Naujų madų diktatoriai
Šiais metais debiutuos dar keletas padidinto pravažumo keturračių. Jie taps konkurentais tokiems paklausiems modeliams kaip Nissan Qashqai, Mazda CX7 ar Volkswagen Tiguan.
Smalsiausia laukti Ford Kugos pasirodymo. Vokietijoje surenkamas padidinto pravažumo automobiliukas tviska firminiu kinetiniu dizainu. Kuga neabejotinai išsiskirs bendrame transporto sraute, todėl lieka tikėtis, kad jis dar ir gerai važiuos.
Analogišką automobilį sukūrę ir pakrikštiję BMW X6 vardu vokiečiai skelbiasi tapę naujo rinkos segmento Sports Utility Coupe pradininkais. Nuo pristatytų Ford ir Volvo modelių BMW X6 skirsis visureigio ir kupė hibridą primenančiu kėbulu. Šis automobilis galės būti varomas vien tik elektriniais motorais arba derinant jų darbą su vidaus degimo varikliais. Degalų sąnaudas ketinama mažinti ir naudojant modernią automatinę transmisiją, turinčią du darbo režimus: vienas pradedant važiuoti ir judant lėtai, kitas lekiant didesniu greičiu.
Naujausi komentarai