Skirtingai nei daugelyje pietų ir vidurio Europos šalių, Lietuvoje jau spalio mėnesį iš transporto srauto dingsta motociklai ir motoroleriai. Kaip paruošti juos žiemoti ar naudoti šaltuoju metų laiku, pataria bendrovės Kotrela, Lietuvoje atstovaujančios Aprilia kompanijai, padalinio vadovas Karolis Vėta
1. Jei technika paliekama nešildomuose garažuose, kur oro temperatūra svyruoja apie 0 laipsnių, patariama iš motociklų ir motorolerių išimti akumuliatorių. Per žiemą jį derėtų laikyti kambario temperatūroje.
2. Degalų bakas turėtų būti pripildytas sklidinai.
3. Keturtakčius variklius turintiems motociklams rekomenduojama alyvą ir filtrus keisti rudenį, nes per žiemą atsirandančios nuosėdos kaupiasi karteryje ir pavasarį užteršia variklį. Keisti alyvą reikia net tuomet, jei šiltuoju metų laiku važinėta sąlygiškai nedaug.
4. Norint išsaugoti teisę į gamintojo teikiamas garantijas, reikalaujama paisyti tam tikro eksploatavimo skysčių (stabdžių ir aušinimo) keitimo grafiko, kuris nėra tiesiogiai siejamas su rida.
5. Jei keturračiu motociklu ar motoroleriu važinėjama žiemą, patariama į variklį supilti specialiai šaltajam metų laikui skirtą tirštesnę alyvą.
6. Prieš žiemą būtina patikrinti padangų slėgį jis negali būti nei pernelyg didelis, nei per mažas. Beje, motociklams ir motoroleriams negaminamos žieminės padangos, todėl atvėsus orams sukibimas su kelio danga prastėja ir vairuoti reikia kur kas atsargiau.
7. Motociklų ir motorolerių grandinės baigus kelionių sezoną turėtų būti kruopščiai išvalomos ir sutepamos tirštu tepalu.
Naujausi komentarai