Populiariausio pasaulyje japoniško automobilio sedanas ir hečbekas pakrikštytas skirtingais vardais
Nuo pat 1966-ųjų, kai dienos šviesą išvydo pirmoji Toyota Corolla, buvo pagaminta daugiau nei 30 milijonų kokybės ir patikimumo etalonu laikomo kompaktinės klasės automobilio vienetų. Šis Japonijos automobilių gamintojų bestseleris per 40 gyvavimo metų pagerino visus populiarumo rekordus ir, dideliai Toyotos gerbėjų nuostabai, nusprendė atsisveikinti su senuoju pavadinimu. Corolla ateityje bus vadinami tik sedano kėbulą turintys modeliai, o visi hečbekai Auris vardu.
Rinkodaros ekvilibristika
Kodėl prireikė tokios vardų revoliucijos, išgirsti ar perskaityti įtikinamo paaiškinimo taip ir nepavyko. Vieni šaltiniai sako, kad taip norima nubrėžti aiškesnią ribą tarp konservatyviosios rinkos dalies, tikru automobiliu laikančios tik sedano kėbulą turinčias mašinas, ir tos, kurią sąlyginai galima vadinti jaunatviška ar dinamiška. Kiti tvirtina, kad nuo šiol C klasės Toyotos sedanai ir hečbekai bus visai skirtingi keturračiai, todėl aiškumo dėlei reikėjo ir naujo vardo.
Pastarosios versijos laikosi ir Toyota Europe vyriausioji komercijos, rinkodaros ir klientų aptarnavimo viceprezidentė Andrea Formica. Ji tikina, kad Auris (lotyniškai auksas) yra visiškai naujas automobilis, todėl jam prireikė naujo vardo.
Tam, kad ir toliau sėkmingai žengtume Europos rinkoje į priekį, reikėjo iš esmės pakeisti C klasės hečbeko sampratą. Mes siekiame akcentuoti????, tikino Toyotos strategė.
Tačiau susipažinus su Auris, tokie išvedžiojimai kelia pagundą užginčyti šio Toyotos šeimos nario naujumą. Vizualiai Auris primena išpūstą mažylį Yaris, o vairuojant šį automobilį apima iš esmės toks pats jausmas, kaip ir keliaujant Corolla. Tiesa, ir viena, ir kita, mano manymu, yra geros mašinos šių Toyotos modelių dizainas ir kokybė neabejotinai gali būti laikomi automobilių pramonės etalonais. Šia prasme Auris nieko nekeičia, tik sėkmingai tęsia tradiciją.
Reveransas Europai
Auris modelis buvo kuriamas Toyotos dizaino ir plėtros centre (ED2) Pietų Prancūzijoje, o gaminamas kartu su Avensis gamykloje Didžiojoje Britanijoje bei Corolla Verso surenkančiame fabrike Turkijoje. Japonų teigimu, tai dar kartą patvirtina, kad kompanija daug dėmesio skiria Europos rinkai.
Pagrindinės priežastys, dėl kurių Europoje dažniausiai perkami C klasės automobiliai, patikimumas, funkcionalumas ir išorės patrauklumas. Tikimės, kad Auris automobiliu patenkinsime šiuos esminius klientų poreikius, o šis automobilis sužavės ne tik klientų širdį, bet ir protą, dėstė A.Formica.
Nors gamintojų atstovų išvedžiojimai apie sulaužytą tradicinę C segmento dizaino hečbeko sampratą atrodo gerokai perdėti, Auris iš tiesų yra puikus automobilis. Jo tarpuašis liko toks pat, kaip ir senojo Corollos hečbeko, tačiau bendras mašinos plotis padidėjo 50 mm, o ilgis 40 mm (sedano versija ištįso net 155 mm), todėl keleiviams skirta erdvė atrodo dar didesnė.
Šiek tiek pirmyn pastūmus automobilio priekinę dalį buvo sukurtas dinamiškumo ir judrumo įspūdis, kurį japonų dizaineriai pavadino tobulu disbalansu. Auris kėbulas gali būti dažomas devyniomis skirtingomis spalvomis.
Naujosios Toyotos interjeras stilingas, erdvus ir praktiškas. Jis buvo kuriamas laikantis dizaino koncepcijos vidus į išorę??. Tai yra vairuotojui sudaromos puikios darbo sąlygos, numatoma daug vietos daiktams. Centrinė konsolė tiltelio formos, o nedidelė tiesioginė pavarų perjungimo svirtis perkelta arčiau vairuotojo. Daugelį valdymo prietaisų galima pasiekti pirštų galiukais neatitraukus rankų nuo patogaus vairaračio.
Automobilio sėdynės patogios, pečių zona tvirta, sėdynių pasostė ilga, atramos tvirtos. Į Auris įdiegta originali Toyota EasyFlat sistema, tokia pat kaip Corolla Verso modelio, leidžianti vienu judesiu užlenkti sėdynes. Gale sėdintys keleiviai turi daugiau vietos kojoms, nes grindys lygios. Salono apdailos medžiagos kokybiškos, spalvos vykusiai suderintos, čia yra 10 daiktadėžių (jų bendras tūris 32 litrai).
Pasirinkimo laisvė
Auris siūlomas trejų arba penkerių durelių kėbulu, su vienu iš trijų dyzelinių ir trijų benzininių variklių ir trijų transmisijų. Dyzelinių variklių flagmanas D4D 180 Clean Power, jau išbandytas Avensis, Corolla Verso ir RAV4 modeliuose, pasiekia 177 AG pajėgumą ir įspūdingą 400 Nm maksimalų sukimo momentą.
Be to, Auris gali būti komplektuojamas su 1,4 ir 2,0 litro darbo tūrio dyzeliniais jėgos agregatais. Pirmasis pasiekia 90 AG pajėgumą ir 190 Nm sukimo momentą, antrasis 126 AG ir 300 Nm.
Benzininių variklių meniu visiškai nauji Toyotos 1,6 litro darbo tūrio, 124 AG pajėgumo ir 157 Nm sukimo momento bei 1,4 l, 97 AG, 130 Nm sukimo momento motorai. Visi Auris varikliai atitinka griežtus Euro IV emisijos standartus. Automobilis gali būti komplektuojamas su penkių arba šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Be to, galima pasirinkti MultiMode universalią transmisiją, leidžiančia pavaras perjungti ir automatiniu, ir mechaniniu būdu.
Malonios smulkmenos
Toyotos konstruktoriai tikina daug dirbę su kiekviena detale, turinčia įtakos važiavimo kokybei.
Triukšmas, vibracija ir automobilio kietumas varginantys dalykai. Nuo pat pradžių mes siekėme, kad automobilio struktūra būtų puikia triukšmo mažinimo salone baze, akcentavo vyriausiasis Auris inžinierius Yoshihiko Kanamori.
Iš tiesų šis modelis yra vienas tyliausių C segmente mechanizmų ir važiavimo keliais triukšmas patikimai slopinamas sutvirtinus apatinę automobilio dalį bei dėl gero oro pasipriešinimo koeficiento.
Tvirta kėbulo struktūra užtikrina gerą pasyviąją saugą. Auris salone pirmą kartą šioje automobilių klasėje montuojama net iki devynių oro pagalvių ir vairuotojo kelių apsaugos oro pagalvė. Šis Toyotos modelis gavo puikius įvertinimus atliekant bandymus pagal EuroNCAP metodiką.
Naujausi komentarai