Automobilis pradėjo kelionę iš kompanijos būstinės Čongčinge ir pasiekė Pekiną po 6 dienų, kaip pranešime teigė automobilių gamintojas. Bepiločiame automobilyje įdiegtos kameros ir radarai, todėl jis gali važiuoti be žmogaus, kirsti juostas bei atlikti kitus sprendimus. „Changan Automobile“ kompanijos transporto priemonė taip pat gali perimti vairavimą iš žmogaus, kai susidaro eismo spūstys ir padidinti greitį pagal kelio ženklus arba balso komandas.
„Changan Automobile“ yra rimtas konkurentas „BAIC Group“ ir interneto gigantui „Baidu“, kurie taip pat siekia į rinką paleisti autonominių automobilių, rašo bloomberg.com. Kinijai šios technologijos vystymas ypač svarbus, nes Vakarų kompanijos kėsinasi užpildyti rinką savo gamintomis transporto priemonėmis. Pačiam Pekinui būtina sukurti ir išbandyti savo automobilius dėl kitokių nei Vakaruose eismo sąlygų, vairavimo elgsenos bei kelio ženklų.
Kompanija „Nissan“, kuri šiuo metu parduoda daugiau automobilių Kinijoje nei bet kuris kitas japoniškas automobilių gamintojas, pasirašė susitarimą dirbti su Kinijos technologijų centru adaptuoti saugumo reikalavimus (pavyzdžiui, linijų laikymasis, susidūrimų vengimas) prie šalies vairuotojų vairavimo įgūdžių ir kelių sąlygų.
Naujausi komentarai