„Continental“ kuria „protingas“ padangas Pereiti į pagrindinį turinį

„Continental“ kuria „protingas“ padangas

2008-03-05 09:00

Vokietijos padangų gamintojai išplėtė savo produkcijos asortimentą

Viena padangų gamybos lyderių bendrovė „Continental“ pristatydama naujausius gaminius užsiminė ir apie savo veiklos naujoves. Praėjusių metų pabaigoje ši korporacija įsigijo automobilių elektroniką gaminančią bendrovę „Siemens VDO“, kuri laikoma viena didžiausių elektronikos ir mechanotronikos produktų tiekėjų.

„Continental“ imasi elektronikos

Iki šiol kompanija „Siemens VDO“ dalyvavo automobilių pramonės plėtroje tiekdama produkciją, leidžiančią mažinti taršą, užtikrinti saugumą ir patogumą bei gerinančią vairuotojų informavimą. Naujieji bendrovės šeimininkai teigia rinkoje matantys ir daugiau neužpildytų nišų bei erdvės novatoriškoms idėjoms, kurias tikisi įgyvendinti naudodami pažangias technologijas.
Nuolat besiplečiantis ir progresuojantis Vokietijos automobilių dalių pramonės gigantas tvirtina visą sukauptą patirtį ir kompetenciją panaudosiąs kurti ir gaminti produktams, padedantiems saugiau, patogiau ir maloniau vairuoti.

Pritaikyta saugos sistemoms

Prancūzijos Alpėse surengtame pristatyme viena svarbiausių naujovių „Continental“ atstovai įvardijo netrukus prekyboje pasirodysiančias žiemines padangas „ContiWinterContact TS 830“. Jos pakeis ankstesnį taip pat sėkmingai rinkoje dominavusį „ContiWinterContact TS 810“ modelį.
„Continental“ inžinieriai, atsižvelgę į vis dažniau naujuose automobiliuose diegiamas elektronines stabilumo kontrolės sistemas (pavyzdžiui, ESP ar ESC) ir pritaikę „WinterContact TS 830“ būtent šiuos vairuotojo pagalbininkus turinčioms mašinoms. Bandymų ledo ir sniego trasoje rezultatai patvirtino gamintojų teiginius –ESP ir naujųjų padangų derinys iš tiesų sudaro darniai ir efektyviai veikiantį tandemą.
Tiesa, daugelyje vingiuotos trasos vietų ESP sistema dirbo pernelyg jautriai ir gana griežtai blokavo slysti pradedančio automobilio ratus, todėl norint pajusti tikrąjį padangų darbo rezultatą elektroninį vairuotojo pagalbininką teko trumpam išjungti. Bandymų dalyviai pripažino, kad ir po tokios „saviveiklos“ tiek agresyviai stabdant prieš posūkius, tiek judant trasa ar įsibėgėjant tiesiame kelyje kontroliuoti automobilius buvo nesunku ir saugu.
Tiesa, nedidelėje ledo ir sniego trasoje maksimalus greitis neviršijo 100 km/val., todėl šių bandymų rezultatai leidžia spręsti, kaip „ContiWinterContact TS 830“ „elgsis“ važiuojant mieste ar tarpmiestiniais keliais. Kita vertus, automobilio „apavas“ neturėtų vairuotojų nuvilti ir greitkeliuose. Naujosios žieminės padangos žymimos V greičio indeksu, todėl jomis saugiai galima važiuoti net 240 km/val. greičiu.

Stichija – šlapias asfaltas

Renginio metu „Continental“ pristatė dar dvi svarbias naujoves: žiemiškoms eismo sąlygoms skirtas „Semperit Master-Grip“ ir lietaus padangas „Uniroyal RainSport 2“.
Pastarosios itin gerą įspūdį padarė išbandomos šlapio asfalto trasoje. Dideliu greičiu įveikiant posūkius „Uniroyal RainSport 2“ judėjimo trajektorijos laikėsi taip, tarsi automobilis važiuotų bėgiais. „Continental“ žada gaminti net pusšimtį skirtingų dydžių „Uniroyal RainSport 2“ padangų.
Pinigus taupantiems vairuotojams „Continental“ siūlo atkreipti dėmesį į geru kainos ir kokybės santykiu išsiskiriančias „Semperit Master-Grip“ padangas. Gamintojai tvirtina, kad ši žiemos keliams skirta padanga net 12 proc. patvaresnė už savo pirmtakę „Winter-Grip“. Sukūrus modernų protektoriaus raštą, naujos sudėties gumos mišinį ir atlikus kai kuriuos kitus plika akimi nematomus konstrukcinius patobulinimus šiek tiek pagerėjo visos svarbiausios padangos darbinės savybės. O štai triukšmingumo lygis ir važiavimo komfortas sausame kelyje išliko nepakitę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų