Pirmojo šių metų pusmečio automobilių pardavimai Europoje sufleruoja, kad rinkos nuosmukis baigsis šiemet. Per pirmus 6 šių metų mėnesius buvo parduota 6,85 mln. automobilių arba 6 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2013 metais. Sparčiausiai Europoje augo „Jeep“ markės pardavimai, jų buvo parduota 44 proc. daugiau. „Fiat Chrysler Automobiles“ priklausantis gamintojas pardavė 16348 automobilius, tarp kurių populiariausias – „Jeep Grand Cherokee“ visureigis. Jo per pirmąjį pusmetį Europoje buvo parduota 8000 vienetų.
Europinė „Jeep“ sėkmė akivaizdi ir Lietuvoje. Per pirmuosiuos 7 šių metų mėnesius buvo parduota 2,5 karto daugiau „Grand Cherokee“ visureigių nei per atitinkamą laikotarpį pernai. „Grand Cherokee“ savo segmente tapo trečiu populiariausiu visureigiu Lietuvoje.
„Naujasis „Jeep Grand Cherokee“ – unikalus automobilis, savyje apjungiantis kultinį prekinį ženklą, aukščiausio lygio pravažumo technologijas, vairavimo komfortą ir prestižą. Ir visą tai už protingą kainą. Tai įvertino ir Lietuvos pirkėjai“, – sakė įgaliotojo „Jeep“ atstovo Baltijos šalyse, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
Naujasis „Cherokee“ – į segmento lyderius
„Jeep“ atstovai Europoje taip pat fiksuoja augančią mažesnio „Grand Cherokee“ brolio – naujojo „Cherokee“ – paklausą. Per 2 pardavimo mėnesius naujasis „Cherokee“ artėja prie segmento lyderio pozicijos.
Lietuvoje naujasis „Cherokee“ debiutuos ir prekyba šiuo modeliu prasidės rudenį. Visureigis bus siūlomas su 2 dyzeliniais „MultiJet“ varikliais arba su 3,2 l/272AG V6 „Pentastar“ benzininiu varikliu, taip pat 9 laipsnių automatine pavarų dėže. Lietuvoje „Cherokee“ kainos prasidės nuo 119 101 litų. „Lietuvoje auga prestižinių miesto visureigių paklausa. Naujasis „Cherokee“ dizainas išskirtinis, komplektacijoje gausu technologinių naujovių“, - sakė R. Gineika.
Pardavimus didino 14 prekės ženklų
Be „Jeep“, 2014 m. sausį-birželį dar 13 automobilių prekės ženklų demonstravo geresnius pardavimo rodiklius nei rinkos vidurkis. Sėkmingai pirmasis pusmetis susiklostė „Lexus“ ir „Dacia“, taip pat Vokietijos BMW, „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ automobilių gamintojams. Nesėkmingą pusmetį patyrė „Chevrolet“, kuris su dar 6 automobilių markėmis fiksavo pardavimų smukimą, tačiau svarbu paminėti, kad „Chevrolet“ jau yra paskelbusi, kad iki 2015 m. pabaigos pasitrauks iš Europos rinkos.
Bendrą automobilių rinkos atsigavimą Europoje labiausiai lėmė naujų automobilių pardavimų augimas Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Ispanijoje. Per 2014 m. pirmąjį pusmetį JK naujų automobilių realizuota 124 tūkst., o Ispanijoje – 68 tūkst. vienetų daugiau. Kartu šios dvi šalys sudarė apie pusę viso Europoje fiksuoto augimo, kuris siekė 400 tūkst. vienetų.
Naujausi komentarai