Kovo 3 dieną prasidedančioje 86-ojoje Ženevos automobilių parodoje „Ford” neplanuoja pasaulinių premjerų, tačiau koncerno stende žiūrovams įspūdžių neturėtų pritrūkti. Ypač tiems, kurių kraujyje yra benzino. Ženevoje „Ford“ pirmą kartą pademonstruos naujausią ir galingiausią „Fiesta ST“ versiją, o klasikinių sportinių automobilių gerbėjai pirmą kartą Europoje išvys ekstremalųjį „Ford GT“.
Mylimiausias mažos klasės „karštasis hečbekas“ „Fiesta ST“ visus paperka savo gebėjimais kelyje, o ne popieriuje, tačiau „Ford Performance“ inžinieriai nusprendė, kad šiek tiek aštresnių prieskonių nepakenktų ir jam. Naujausia „Fiesta ST200“ versija turės 1,6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklį, kurio galia padidėjo iki 200 AG, o sukimo momentas – iki 290 Nm. Tai dešimtadaliu daugiau galios ir 20 proc. daugiau sukimo momento.
„Fiesta ST200“ su šiuo varikliu iki 100 km/h įsibėgės per 6,7 sekundės ir taps vienu greičiausių automobilių savo klasėje.
Kartu su karštesne širdimi „Fiesta“ gaus išskirtinius juodus ratlankius, „Storm Grey“ pilką spalvą ir kiek atnaujintą interjerą. Šios versijos gamyba bus pradėta birželio mėnesį.
„Fiesta ST“ yra tikras savo klasės numylėtinis. Atnaujinimas leis jam dar aukščiau kilstelėti vairavimo kokybės ir dinamikos kartelę. Manau, kad ateityje jis bus laikomas klasikiniu automobiliu“, – pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Joe Bakajus.
„Fiesta ST200“ versija gatvėje bus lengvai atpažįstama ne tik iš išskirtinių 17 colių ratlankių, bet ir raudonai nudažytų stabdžių apkabų, automobilio viduje į akis iškart kris naujos „Recaro“ sportinės sėdynės su sidabro spalvos siūlėmis.
Papildomų galių po variklio gaubtu „Ford“ specialistai rado pakeitę turbinos charakterį, o pokyčiai pavarų dėžėje leis ne tik efektyviai išnaudoti padidėjusią galią, bet ir pasiekti didesnį maksimalų greitį – mažoji „Fiesta“ galės įsibėgėti iki 230 km/h.
Vairavimo kokybei „Ford“ ir šįkart skyrė ypač daug dėmesio, todėl automobilyje įdiegta naujausia traukos valdymo sistema „Torque Vectoring Control“, veikianti dermėje su trijų režimų elektronine stabilumo sistema. „Ford“ inžinieriai taip pat patobulino vairo mechanizmą, galinę pakabą, sudėjo naujus amortizatorius su žemiau esančiu svorio centru ir sustiprino stabdžius.
2013 metais pradėta gaminti šeštosios kartos „Fiesta ST“ yra geriausiai Europoje parduodamas mažos klasės „karštasis hečbekas“. Nuo 2013-ųjų jau parduota 30 tūkst. tokių automobilių.
Tuo tarpu „Ford GT“ niekuomet netaps automobiliu, kurį parduoda dešimtimis tūkstančių. Klasikinės architektūros sportinis automobilis yra sutvertas lenktynėms, todėl Ženevoje šalia keliams skirtų GT bus ir legendinėms Le Mano 24 valandų lenktynėms parengti „Chip Ganassi Racing“ komandos bolidai. Prancūzijoje birželio 18-19 dienomis vyksiančiose lenktynėse dalyvaus 4 „Ford GT“, besivaržantys „GTE Pro“ klasėje.
Į Le Maną „Ford“ grįžta po 50 metų pertraukos. 1966 metais pirmosios kartos „Ford GT40“ legendinėse lenktynėse užėmė visą podiumą, o pergalę vėliau pakartojo dar tris metus iš eilės.
GT yra visų „Ford“ sportui skirtų technologijų įsikūnijimas, rodantis koncerno potencialą. Ribotas skaičius GT Europai bus pasiūlytas šių metų pabaigoje.
„Užtenka užmesti akį į naujausią „Fiesta ST200“, klasės sensaciją „Focus RS“ ar stulbinantį „Ford GT“ ir tampa aišku, kad „Ford Performance“ dar niekuomet nebuvo taip gerai apsiginklavęs. „Ford EcoBoost“ variklių pajėgumo ir universalumo dėka mes šiandien galime pasiūlyti automobilius, tinkančius bet kokiai piniginei ir bet kokiam gyvenimo būdui“, – sakė „Ford“ viceprezidentas Rajas Nairas.
Naujausi komentarai