- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naudoto automobilio iš užsienio pirkimas daugeliui asocijuojasi su nenumatytomis išlaidomis ir stresu, ieškant patikimos transporto priemonės. O kur dar didžiulės eilės "Regitroje" norint gauti automobilio savininko deklaravimo kodą! Ar iš tiesų įsigyti kokybišką naudotą automobilį – misija neįmanoma?
Atlieka visus žingsnius
Pasak ekonomikos pranešimų, dėl pasaulinės lustų gamybos krizės pastaruoju metu nespėjama tenkinti automobilių gamintojų poreikių. Ilgėjant naujų automobilių gamybos terminams, atsiranda jų deficitas rinkoje. Atitinkamai vairuotojai, galvojantys apie naudoto automobilio keitimą į naują, renkasi ilgiau važinėti senuoju. Tai turi įtakos senesnių automobilių kainų augimui. Lietuvos šios tendencijos neaplenkia, tačiau sėkmingai rinkoje dirbančios mūsų šalies bendrovės randa išeitį. Platus partnerių užsienyje tinklas, didelė patirtis ir kruopšti rinkos analizė leidžia rasti patikimų automobilių už priimtiną kainą.
Viena tokių bendrovių – Kaune ir Vilniuje veikianti įmonė "AutoHuH". Jos pagrindinė veikla – naudotų automobilių prekyba Lietuvoje, paraleliai teikiamos ir komiso, automobilių nuomos bei automobilių transportavimo paslaugos.
"Skirtingai nei kai kurios kitos įmonės, kurios tik atgabena automobilį ir palieka žmogui spręsti visų biurokratinių formalumų (juk puikiai žinome, kiek šiais laikais tie formalumai pareikalauja laiko, o kartais ir įvairių įstatymų žinių), patys atliekame visus žingsnius nuo automobilio parinkimo užsienyje, nupirkimo iki atvežimo ir registravimo "Regitroje", – savo veiklos sritis apibūdino bendrovės atstovas Donatas Dūda. – Taip žmogui sutaupome laiko, kurį dabar visi brangina."
Suteikia patikimą garantiją
Paklaustas, kuo jo atstovaujama bendrovė skiriasi nuo kitų įmonių arba, pavyzdžiui, turgaus prekeivių, pašnekovas išvardijo dar ne vieną punktą.
Vienas vertus, bendradarbiaujama su Lietuvos bankais padedant klientams automobilį įsigyti išperkamąja nuoma. Kadangi įmonė tokių sandorių sudaro šimtais, ji klientui parūpina geresnes išperkamosios nuomos sąlygas, nei jis gautų, jei kreiptųsi į banką kaip pavienis pirkėjas.
Skirtingai nei turgaus prekeiviai, įmonė suteikia garantijas visiems savo parduodamiems automobiliams. Tiesa, visuomet atsižvelgiama į automobilio istoriją ir jo vertę. Dažniausiai teikiama metų trukmės garantija, tačiau pirkėjas gali rinktis ir ridos garantiją.
Gerų naudotų automobilių, į kuriuos nereikia daug investuoti nusipirkus, rinkoje nėra labai daug. Bet jų tikrai randame.
"Garantija mums nėra tik tuščias pažadas, todėl jos atsakingai laikomės. Buvo atvejis, kai problemų kilo tik po pusės metų. Žmogus paskambino, išdėstė nusiskundimus ir radome abiem pusėms priimtiną išeitį. Pirkėjas buvo nustebintas, kad, net praėjus ilgesniam laikui, su juo bendravome taip pat atsakingai ir maloniai, kaip ir parduodant automobilį. Juk ne paslaptis, kad kai kurie prekeiviai mandagūs tik tol, kol paima pinigus, o paskui jau visi rūpesčiai paliekami pirkėjui", – dėstė pašnekovas.
Klientų ratas plečiasi
Visa technika genda, bet kruopščiai patikrinta – gerokai rečiau. Tokios taisyklės laikosi bendrovės "AutoHuH" specialistai. Todėl automobiliai perkami tik iš patikimų partnerių ar šaltinių. Neretai dalyvaujama ES automobilių aukcionuose.
"Aukcionai geri tuo, kad juose parduodamas automobilis, dažniausiai kokios nors įmonės pagal sutartį grąžintas pasibaigus išperkamosios nuomos sutarčiai. Automobiliai nufotografuojami, parodomi net smulkiausi įbrėžimai ar akmenuko įdaužos. Jei yra kažkokių didesnių defektų, jie taip pat parodomi", – pasakojo jis.
Atsakingas požiūris į savo darbą ir klientų poreikius subrandina ne tik finansinę grąžą. Per kelerius darbo metus bendrovė užsiaugino lojalių pirkėjų ir partnerių ratą.
"Yra įmonių ir pavienių žmonių, kurie iš mūsų įsigyja vieną automobilį, lieka juo patenkinti. Po to perka dar vieną ir t.t. Turime pirkėjų, kuriems jau pardavėme po keliolika automobilių. Tai ženklas, kad kažką darome geriau nei kiti", – svarstė "AutoHuH" atstovas.
Patikimumas: automobilį galima įsigyti ir turguje, tačiau jam ilgalaikės garantijos niekas neduos. / Evaldo Šemioto nuotr.
Dar vienas kokybiško darbo atgarsis – kai kurie klientai nė nevyksta apžiūrėti bendrovės išrinkto automobilio. Pirkėjui užtenka perskaityti jo išsamų aprašą, nuotraukas ir patvirtinti, kad suderėta kaina yra priimtina.
"Dėl kokybės žmonės būna ramūs, nes žino, kad mes tą automobilį kruopščiai patikrinsime per mums prieinamas platformas, jei reikės, pasitelksime užsienio partnerius ir t.t. Kilus mažiausių abejonių, visada informuojame klientą ir pasiūlome alternatyvų variantą", – pasakojo pašnekovas.
Dėl atidžios patikros specializuotose platformose eliminuojama ir apgaulės grėsmė. Ne paslaptis, kad tiek Lietuvoje, tiek užsienyje pasitaiko atvejų, kai potencialus pirkėjas susižavi internete skelbime nurodoma žema automobilio kaina ir skuba pervesti užstatą. Vėliau paaiškėja, kad tai buvo apgaulingas skelbimas, o pinigai nukeliavo į sukčių sąskaitą.
Perka racionaliai
Bendrovė vienodai atsakingai vertina pirkėjus, kuriems reikia vos tūkstantį kitą eurų kainuojančios transporto priemonės, ir klientus, kurie ieško prabangaus pirkinio už kelis šimtus tūkstančių eurų. Tarp įsimintiniausių sandorių pašnekovas mini kliento iš Rusijos pirktą "Rolls-Royce" limuziną, taip pat "Maybach", "Porsche", brangius "Mercedes" modelius.
"Iš populiarių markių lietuviai labai mėgsta įvairių modelių "Toyota" automobilius. Graibstomi naujesni "Volkswagen", kai kurių modelių "Škoda" ir panašūs automobiliai. Daugiausia orientuojamasi į talpesnius šeimos automobilius, o mažalitražiai, kurie itin populiarūs Vakarų Europos didmiesčiuose, pas mus perkami kur kas vangiau", – kalbėjo pašnekovas.
Buvo atvejis, kai problemų kilo tik po pusės metų. Žmogus paskambino, išdėstė nusiskundimus ir radome abiem pusėms priimtiną išeitį.
Specialistas pastebi, kad pastaraisiais metais pirkėjai ima kreipti dėmesį ne tik į automobilio kainą, bet ir į jos eksploatacijos išlaidas. Pirkėjai domisi ir būsimomis degalų sąnaudomis, vienkartinio registracijos mokesčio dydžiu. Daugelis netgi bando pasiskaičiuoti ir metinį taršos mokestį, kuris dar neįvestas, bet turėtų įsigalioti jau nuo kitų metų. Dėl būsimų išlaidų taršesniems automobiliams lietuvių akys vis labiau krypsta į hibridinius arba visiškai elektrinius automobilius.
"Bet kuriuo atveju gerų naudotų automobilių, į kuriuos nereikia daug investuoti nusipirkus, rinkoje nėra labai daug. Bet jų tikrai randame. Todėl klientui visada sakome, kad geriau palaukti savaite kita ilgiau, bet išsirinkti tokį, kuris vėliau džiugins ne vienus metus", – patarė jis.
Teikia ir komiso paslaugas
Bendrovė teikia ir automobilių komiso paslaugas, t.y., pasirašius sutartį su klientu, priimamas jo automobilis parduoti, taip nukeliant pardavimo rūpesčius nuo žmogaus pečių.
"Būna, kad žmogus išvyksta dirbti į užsienį ir negali parduoti Lietuvoje likusio automobilio. Juk reikia ir atsiliepti į skambučius, aprodyti automobilį, leisti jį išbandyti. Tad klientas jį palieka mums, o mes atliekame visus būtinus žingsnius: nuo skelbimų iki aprodymo savo aikštelėse Kaune ir Vilniuje bei galiausiai – pardavimo įforminimo", – pasakojo D.Dūda.
Pašnekovas pastebi tendenciją, kad pardavėjai neretai automobilį nori parduoti kur kas didesne nei rinkos kaina, bet po išsamios apžiūros ir bendrovės pateiktų objektyvių vertinimų jie sutinka su realia kaina. Toks automobilis greitai randa naują pirkėją, o savininkas – aptartą pinigų sumą savo būsimiems pirkiniams.
Visa informacija apie bendrovės paslaugas pateikiama interneto puslapyje, kuriame klientas gali užpildyti specialią formą, pirkti ar parduoti automobilį nuotoliniu būdu, neišėjęs iš savo namų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno viešajame transporte po metų – atsiskaitymas ir banko kortelėmis18
Kauno viešajame transporte kaip alternatyvą planuojama įdiegti bekontaktį mokėjimą už bilietus ir banko kortelėmis. Tokia galimybė jau pasiteisino ir Vilniuje bei Klaipėdoje, sako miestų viešojo transporto įmonių atstovai. ...
-
Techninių eismo įvykių tyrimus siekia perleisti draudikams: šie prisipažįsta – stinga išmanymo1
Vidaus reikalų ministerijai (VRM) registravus įstatymo projektą, kuriuo draudikai būtų įgalioti spręsti dėl techninių eismo įvykių kaltininkų, draudikų atstovas sako juos neturint kompetencijos tai daryti. ...
-
Aplinkosaugininkai patikrino per 400 automobilių dėl taršos: rezultatai nustebino9
Aplinkosaugininkai 18-oje šalies savivaldybių patikrino 426 transporto priemones, nė viena jų neviršijo taršos normų, kitą savaitę patikrinimai prasidės Vilniaus regione, sako Aplinkos apsaugos departamento (AAD) atstovas. ...
-
Tvaresnis dyzelinas? Verslas siūlo sprendimus3
Elektromobilių gamintojams Europoje susiduriant su sunkumais pereinant prie šios technologijos, vis daugiau diskutuojama apie kitų alternatyvių degalų, tarp jų ir dyzelino, neišnaudojimą potencialą. ...
-
Titulų sieks 32 varžovai
Rinkimuose „Lietuvos metų automobilis 2025“ varžysis 32 pretendentai. Daugiausia vieno prekių ženklo kandidatų – keturis pateikė „Toyota“. ...
-
Geresnių žinių – kitąmet pavasarį2
„Iki pagerėjimo, kurio būtų galima tikėtis maždaug antrą 2025 m. ketvirtį, situacija Lietuvos transporto sektoriuje dar bus sunkiau nuspėjama“, – teigė „Citadele“ banko valdybos narys ir verslo bankininkystės tarnybos va...
-
Jau užpildė sandėlius, parengė mechanizmus4
„Kelių priežiūra“ skelbia apie pasiruošimą žiemos sezonui: šiuo metu beveik 100 proc. sandėlių Lietuvoje jau užpildyta slidumą mažinančiomis medžiagomis. ...
-
Technologijų prikimštas automobilis – tik pinigų švaistymas?10
Įspūdingos technologijos naujuose automobiliuose šiais laikais nebestebina. Juolab kad sulig kiekviena modelių karta jų daugėja. Tačiau ar iš tiesų ekranų ir mygtukų gausa padeda ir ar naudojamės visomis papildomomis funkcijomis? ...
-
Europos automobilių pramonę kamuoja sunkūs laikai: ar iš to gali išlošti Lietuva?6
Vokietijos, Prancūzijos, Italijos gamintojai mažina apsukas, grasina uždaryti gamyklas ir atleisti tūkstančius darbuotojų, tačiau iš šios krizės gali išlošti Lietuva. Vokietijai pristigus pigesnių automobilių komponentų, ...
-
„Tesla“ pristatė savo robotaksi modelius1
JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ ketvirtadienį vykusiame renginyje pristatė nepilotuojamą dvivietį taksi „Cybercab“ be vairo ar pedalų, taip pat didesnį futuristinės išvaizdos „Robovan“, kuris galės vežt...