GM mažyliai sieks pelnyti lietuvių meilę Pereiti į pagrindinį turinį

GM mažyliai sieks pelnyti lietuvių meilę

2008-08-27 09:00

Antrosios kartos sulaukę "Chevrolet Aveo" ir "Opel Agila" modeliai mūsų šalyje dar beveik nežinomi

Mažų automobilių mėgėjams "General Motors" pateikia dar dvi naujoves. Tai Lietuvoje jau pasirodžiusi naujos kartos "Chevrolet Aveo" ir rugsėjį į prekybos salonus įriedėsianti "Opel Agila". Agresyviau už pirmtakę atrodanti "Aveo" sukurta būti jaunos ir palyginti kuklios šeimos automobiliu. "Agilą" turėtų rinktis jauni stileivos.

Sutverti didmiesčiui

Jei rašyčiau apie automobilius, kuriuos itin malonu vairuoti, jau dabar tektų dėti tašką. Ir "Aveo", ir "Agila" sukurtos kasdien sukiotis didmiesčių gatvėmis. Galbūt ir trumpoms savaitgalio išvykoms, bet ne toliau nei iki Lietuvos pajūrio.
Tai – susisiekimo priemonės. Sėdėdamas prie vairo galvoji, kaip greičiau iš taško A pasiekti tašką B. Sukiodamasis siauromis Marselio gatvėmis įvertini tiek "Aveo", tiek "Agilos" pranašumus – automobiliai žvitriai nardo tarp kitų mašinų, lengva rasti laisvą vietą kelkraštyje ar stovėjimo aikštelėje.
Tačiau lekiant greitkeliu ar užmiesčio keliais sunku atsipalaiduoti – trūksta greičio, jėgos, erzina triukšmas.

Balai už ekologiškumą

"Aveo" siūloma su dviem benzininiais varikliais – 1,2 l (84 AG) ir 1,4 l (101 AG) darbinio tūrio. Abu varikliai derinami su penkių laipsnių mechanine, o galingesnis – ir su keturių laipsnių automatine pavarų dėže.
Degalų sąnaudos šiek tiek priklauso nuo variklio ar pavarų dėžės tipo – svyruoja nuo 5,5 iki 6,4 l/100 km.
"Opel Agilos" 1,0 ir 1,2 l darbinio tūrio variklių apetitas dar mažesnis – 100 km įveikti reikės vidutiniškai 5–5,5 l benzino. Be to, siūlomas ir dyzelinis 1,3 CDTI variklis, kuriuo nuvažiuoti 100 km mišriu režimu reikės 4,5 l degalų.
Nedidukė vienatūrė "Agila" juda gana vangiai, tačiau nusipelno pagyrimo už ekologiškumą. Mažesniojo benzininio ir dyzelinio variklio išskiriama anglies dvideginio emisija yra 120 g/km. Kai kuriose ES šalyse tai garantuoja mokesčių lengvatas.

Kur aš juos mačiau ?

Mažoji "Aveo" tęsia didesnių "Chevrolet" modelių dizaino tradicijas – tam tikri elementai pakartoja jau matytas solidesnių automobilių "Epicos" ar "Captivos" linijas. Ypač į akis krenta agresyviai atrodančios trapecijos formos radiatoriaus grotelės. Tai naujas elementas "Chevrolet" modelių gamoje, tačiau jau matytas kitų gamintojų, būtent "Audi", modeliuose.
"Aveo" interjeras niekuo nestebina – priimtinas kainos ir kokybės santykis.
"Opel Agilos" dizainas kelia daugiau emocijų. Vienas šio automobilio kūrėjų jį išraiškingais gestais lygino su prieš šūvį sustingusia strėle – tereikia į automobilį pažiūrėti iš šono. Tačiau žvelgiant iš to paties taško lygiai tokias pat emocijas sukels ir japonų "Suzuki Splash". Nieko nuostabaus, juk "Opel" ir "Suzuki" gamintojai daug bendradarbiavo kurdami šiuos modelius, kurie skiriasi tik priekinės ir galinės dalių žibintais bei dar vienu kitu dizaino elementu.
Linksma nuotaika užkrečia ir "Agilos" interjeras, aiškiai sukurtas jauniems ir ekstravagantiškiems vairuotojams. Pirkėjas gali pasirinkti ryškių spalvų (pavyzdžiui, mėlynos ar oranžinės) salono apdailos detalių derinius. Prietaisų skydo centre neproporcingai didelis ciferblatas su greičio rodykle. Variklio sūkių rodmenims skirtas kitas prietaisas tarsi gumbas iššokęs vairo dešinėje.

Populiarios Pietuose ir Rytuose

Tiek "Agila", tiek "Aveo", žinoma dar ir "Kalos" vardu, Lietuvoje nespėjo pelnyti vairuotojų palankumo, nors šiemet pasirodo ir antroji abiejų automobilių karta. Pirmosios kartos "Opel Agila" mūsų šalyje oficialiai net nebuvo prekiaujama.
Europoje abiejų automobilių paklausos rezultatai gana panašūs. Nuo 2000 m. Senajame žemyne parduota 440 tūkst. pirmosios kartos "Opel Agilų". "Kalos/Aveo" Europoje irgi parduota 440 tūkst., tačiau per trumpesnį laikotarpį, nuo 2002-ųjų.
Pirmosios kartos "Opel Agila" užkariavo didžiųjų Italijos ir Vokietijos miestų vairuotojų širdis. "Chevrolet Aveo" daugiausia parduota Ukrainoje, Ispanijoje, Rusijoje, Italijoje ir Vokietijoje.
Lietuvoje penkerių durų "Aveo", turinti 1,2 l darbinio tūrio benzininį variklį, kainuoja nuo 33,8 tūkst. litų, penkiadurės "Agilos" su 1,2 l benzininiu varikliu kaina – nuo 37,7 tūkst. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų