Tarptautinių tyrimų kompanija „Brand Finance“ dabar prekės ženklą „Tesla“ vertina 66,2 mlrd. JAV dolerių – net 44 proc. daugiau nei prieš metus.
Antroje reitingo eilutėje išliko „Mercedes-Benz“ – šio prekės ženklo vertė per metus sumenko 3 proc. (iki 58,8 mlrd. JAV dolerių), o į trečią poziciją nukritusio „Toyota“ – 18 proc. (iki 52,5 mlrd. dolerių).
Į pirmą dešimtuką taip pat pateko BMW (40,4 mlrd. dolerių), „Porsche“ (36,8 mlrd.), „Volkswagen“ (34 mlrd.), „Honda“ (24,2 mlrd.), „Ford“ (22,3 mlrd.), „Hyundai“ (15,9 mlrd.) ir „Audi“ (13,9 mlrd.).
„Brand Finance“ analitikai įvardijo stipriausią automobilių prekės ženklą – „Ferrari“. Į geriausiųjų penketą taip pat pateko „Lamborghini“, „Porsche“, „Royal Enfield“ ir „Toyota“.
Stipriausių automobilių prekės ženklų trejetas – „Ferrari“, „Lamborghini“, „Porsche“.
Vertindama prekės ženklo stiprumą, tyrimų kompanija atsižvelgia į daugybę rodiklių, išskyrus vertę, įskaitant investicijas į rinkodarą, veiklos rezultatus ir santykius su suinteresuotomis šalimis – pradedant darbuotojais, tiekėjais ir akcininkais, baigiant vyriausybinėmis agentūromis ir visuomeninėmis organizacijomis.
„Ferrari“ prekės ženklas, smukus euro kursui JAV dolerio atžvilgiu, per metus nuvertėjo 8 proc. (iki 7,4 mlrd. JAV dolerių).
Tarp automobilių dalių gamintojų brangiausiu prekės ženklu vėl įvardyta Japonijos „Denso“ (per metus pabrango 6 proc. iki 4,5 mlrd. JAV dolerių), toliau rikiuojasi „Hyundai Mobis“, „Toyota“, „Magna“ ir „Valeo“.
Padangų gamintojų lyderis – prancūzų „Michelin“ (pabrango 2 proc. – iki 7,9 mlrd. dolerių), kitose pozicijose – „Bridgestone“, „Continental“, „Good Year“ ir „Dunlop“.
Sparčiausiai augančių prekės ženklų grupėje pirmauja kinų „Sokon“ (savo vertę padidino 123 proc.), toliau rikiuojasi „Lamborghini“, „Alpine“, „Acura“, „Ora“, „Mahindra“, „Byd“.
Naujausi komentarai