Jo didenybė “Bugatti” Pereiti į pagrindinį turinį

Jo didenybė “Bugatti”

2008-01-09 00:00

2008-aisiais į Lietuvą atkeliaus vienas galingiausių ir brangiausių pasaulio automobilių

2008-aisiais į Lietuvą atkeliaus vienas galingiausių ir brangiausių pasaulio automobilių

Nors pagal naujų automobilių prekybos mastą Lietuva vis dar yra Europos valstybių sąrašo pabaigoje, pastaraisiais metais šalies transporto parkas sparčiai keičiasi. Be prieš tuziną metų „nekaltybę“ Senojo žemyno keliuose praradusių po keletą tūkstančių litų kainuojančių leisgyvių transporto priemonių, lietuviai įsigyja iš tiesų išskirtinių mašinų. Po to, kai 2002-aisiais Tautvydas Barštys pirmas Rytų Europoje įsigijo „Lamborghini Murciélago“, sėkmingai dirbančių verslininkų garažuose prieglobstį rado ir „Aston Martin DB9 Volante“, ir „Rolls-Royce Phantom“, ir „Porsche Carerra GT“, ir „Bentley“, ir keletas kitų superautomobilių, kainuojančių nuo pusės iki pusantro milijono litų.

Jei manote, kad 2008-aisiais jau nebėra kuo stebėtis, greičiausiai bent kartą teks iš netikėtumo aiktelėti. Jau balandį į Lietuvą turėtų atkeliauti daugiau nei milijoną eurų (neskaitant mokesčių) kainuojantis „Bugatti Veyron 16,4“.

Pirmą kartą Frankfurto automobilių parodoje 2001-aisiais parodytas ir daugiau nei ketverius metus gamybai ruoštas pritrenkiančios išvaizdos ir techninės charakteristikos (tai pirmasis serijinis automobilis, kurio variklis pasiekia didesnį nei 1000 AG pajėgumą) keturratis bus vienas iš 300 egzempliorių, kurie išriedės pro Prancūzijos miestelyje Molšeime esančios gamyklos vartus.

Šio monstro W16 tipo variklio darbinis tūris siekia 8,0 litrus. Degalus į 16 cilindrų pumpuoja keturi turbokompresoriai, maksimalus sukimo momentas yra 1250 Nm,
pasiekiamas esant nuo 2200 iki 5500 sūkių per minutę.

Visų keturių varančiųjų ratų sistema „Bugatti Veyron“ leidžia 100 km/val. greitį pasiekti per 2,5 sek. po starto, o geru keliu įsibėgėti iki 407 km/val.

Iki 300 km/val. greičio įsibėgėja vos per 16,7 sek. ne tik dėl variklio galingumo, bet ir dėl unikalios transmisijos sistemos – ji perjungdama pavaras sukuria nepertraukiamo greitėjimo efektą. Kaip ir dera tokiam automobiliui, „Bugatti Veyron 16,4“ turi itin galingą stabdžių sistemą, yra netgi specialūs aerodinaminiai sparnai, veikiantys tarsi horizontalūs parašiutai. Šio modelio kėbulas padarytas iš anglies pluošto ir yra monokoko tipo.

Bolido salone viskas nuo mažiausios iki stambiausios detalės pritaikyta ir suderinta su bendra aplinka, panaudotos prabangios medžiagos ir, be abejo, viskas yra rankų darbo.

Įsigyti šį technikos stebuklą padėjęs verslininkas Giedrius Bakutis, besiverčiantis išskirtinių automobilių prekyba, atkreipė dėmesį, kad į Lietuvą atkeliausiantis „Bugatti“ interjeras bus sukurtas pagal užsakovo pageidavimą ir šiek tiek skirsis nuo siūlomų standartinių versijų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų