Prancūzų automobilių gamintojai tęsia šimtametes tradicijas
Pačioje automobilizmo aušroje – 1889-aisiais – suvokę, kokios naudingos motorizuotos mašinos gali būti kroviniams gabenti, „Peugeot“ strategai visą praėjusį šimtmetį stengėsi diktuoti komercinių transporto priemonių madas. Nors ne visi bandymai buvo vienodai vykę, dabartiniai koncerno „PSA Peugeot Citroën“ vadovai įsitikinę, kad 2006-ųjų vasarą pradėtas grandiozinis šio segmento modelių atnaujinimo projektas taps tramplinu į sėkmę. Tokio optimizmo pamatas pats didžiausias rinkoje komercinių keturračių pasirinkimas.
Mažiausio prancūziško furgono „Bipper“ krovinių skyriaus tūris siekia 2,5 kub. metrų, o paties erdviausio – „Boxerio“ – 17 kub. metrų. Tarp šių modelių įsiterpia „Partner“ ir kompaktiškas furgonas „Expert“, turintys gausybę įvairių modifikacijų.
Miesto darbininkas
Pasakodami apie 2007-ųjų rudenį pasirodžiusį „Bipperį“, kompanijos vadovai teigė, jog šis automobilis buvo kuriamas siekiant patenkinti mieste dirbančių verslininkų poreikius. „Bipper“ yra itin kompaktiškas (3,86 m ilgio ir 1,68 m pločio), todėl labai manevringas, lengvai valdomas ir eksploatuojamas. Dėl asimetriškų lankstais tvirtinamų galinių durų ir šoninių slankiųjų durų lengva pakrauti ar iškrauti iš jo krovinius net siauriausiose erdvėse. „Bipperio“ bagažinės tūris gali būti keičiamas įstatant arba išimant sulankstomas sėdynes. Šiuo automobiliuku galima transportuoti iki 610 kg krovinį.
Beje, saugumo sumetimais kabiną galima užrakinti ir atrakinti atskirai – taip bus apsaugotos gabenamos prekės. Bet kokį gabenamą krovinį galima saugiai pritvirtinti prie 6 saugumo žiedų krovimo erdvės dugne. „Bipperio“ kabinoje numatyta daugybė vietų daiktams pasidėti: sulankstoma daugiafunkcė keleivio sėdynė, saugojimo skyriai, prietaisų skydelio plokštuma, kuri gali būti naudojama kaip rašomasis stalas ir kt. Hidraulinis vairo stiprintuvas montuojamas kaip standartinė įranga. Automobilio apsisukimo spindulys – tik 10,2 m.
Šį modelį galima rinktis su 1,4 l darbo tūrio benzininiu motoru, išvystančiu 75 AG pajėgumą, arba su 1,4 l HDi dyzeliniu jėgos agregatu, išvystančiu 70 AG pajėgumą.
Geresnis partneris
Per pristatymą komplimentais buvo apipiltas ir naujasis „Peugeot Partner“. Prancūzų teigimu, jis visiškai pateisina klientų lūkesčius dėl kokybės, patikimumo ir efektyvumo.
„Partner“ gali būti dviejų ilgių – 4,38 m arba 4,63 m. Trumpasis modelis turi 3,3 kub. metrų kroviniams skirtą erdvę, o didžiausias svoris, kurį „Partner“ gali vežti, siekia 850 kg. Ilgojo automobilio erdvė praplėsta iki 3,7 kub. metrų, o jos naudingasis ilgis gali siekti 3,25 m. Abiejų „Peugeot Partner“ plotis tarp ratų arkų yra 1,23 m, todėl čia telpa europietiško standarto padėklas (1,20 m x 0,80 m).
Naujo tipo dvivietė sėdynė „Multi-Flex“ gerokai padidina salono pertvarkymo galimybes. „Partneriu“ gali važiuoti ir trys žmonės – tai nauja mažųjų furgonų klasėje. Nulenkus vieną sėdynės dalį automobiliu galima pervežti ilgus daiktus – iki 3 metrų – juos padėjus per visą ilgį nuo galinių durų iki priekinio skydo.
Naujojo „Partnerio“ galinės suveriamosios durys gali būti metalinės arba įstiklintos, taip pat gali turėti dvejas šonines slankiąsias duris arba jo galas gali būti uždaromas galiniu gaubtu su atidaromu stiklu – visa tai leidžia krauti jį iš visų pusių ir prisitaikyti prie bet kokių sąlygų. Kitus ilgus daiktus galima pervežti vidinėje stogo bagažinėje ir taip išnaudoti visą stogo ilgį.
Keleivinė versija – „Partner Tepee“
1996-aisiais „Peugeot“ tapo naujo asmeninės paskirties automobilių segmento – vienatūrių – kūrėjais. Kompanija visą šį laiką nemažai dėmesio skyrė keleivinėms komercinių modelių versijoms, jos nuo šiol vadinsis „Tepee“ vardu. Lione buvo pristatytos „Bipper Tepee“, „Expert Tepee“ ir „Partner Tepee“.
Pastarojo ilgis siekia 4,38 m, plotis –1,81 m, o aukštis – 1,80 m. Salono priekinėje dalyje alkūnių aukštyje plotis yra 1,48 m, atstumas iki stogo siekia daugiau kaip metrą. Bendras „Partner Tepee“ salone įrengtų daiktadėžių tūris yra apie 76 l.
Serijinis šio automobilio modelis turi galinį trijų vietų sėdynių bloką, sulankstomą į „portfelio“ padėtį arba visai nuimamą. Norint padidinti automobilio pertvarkymo galimybes, galima pasirinkti modelį su trimis atskiromis sėdynėmis.
Bagažinės tūris yra 505 l po galine lentyna ir gali siekti 3000 l, kai išnaudojama visa galinė erdvė.
Už papildomą mokestį „Peugeot“ siūlo skaidrų „Zenith“ stogą, kuris ne tik puikiai atrodo, bet ir beveik 80 l padidina įvairioms kelionės smulkmenoms sudėti skirtą erdvę.
Naujausi komentarai