Lietuviai vis delsia keistis automobilių padangas – rūpintis pradeda tik pasirodžius ledui

  • Teksto dydis:

Iki draudimo važinėti vasarinėmis padangomis liko mažiau nei savaitė. Kaip įprasta, dalis vairuotojų neatsisako paskutinės dienos įpročio ir į servisą skuba tik dabar. Padangomis prekiaujančių įmonių atstovai pastebi, kad lietuviai vis plačiau praveria pinigines ir investuoja į brangesnes padangas, praneša LNK.

Taupyti padangų, anot specialistų, nereikėtų, mat padangos automobiliui ne dėl grožio, o dėl saugumo. Pasitaiko atvejų, kai vairuotojai primygtinai reikalauja užmontuoti jau nusidėvėjusias padangas ir specialistų neklauso.

„Jie dažniausiai grįžta su pirmu sniegu, kai jau patys pastebi, kad tai, kas jiems buvo pasakyta, atitinka realybę. Deja, jie sumoka du kartus“, – sakė vieno autoserviso atstovas Andžej Machnevič.

Kito serviso atstovas Tadas Kuliešius teigė, kad jų klientai kasmet darosi vis pavyzdingesni ir atsakingesni: „Kuo toliau, tuo labiau rūpinasi, nes mes kaip šalis turtingėjame ir žmonės rūpinasi padangomis gerokai daugiau nei anksčiau, nes saugumas yra svarbiausia“.

„Padanga gali kainuoti nuo 30 eurų iki kelių šimtų eurų. Vidutinė padangos kaina yra apie 60–70 eurų“, – aiškino T. Kuliešius.

Verta nepamiršti, kad iki draudimo važinėti vasarinėmis padangomis liko nebe daug laiko. Padangas į žiemines privalu pasikeisti iki lapkričio 10 d. Autoservisai jau pluša visu pajėgumu.

„Žmonės padangomis dažniausiai pradeda rūpintis tada, kada jau reikia automobilio stiklą valyti nuo ledo“, – komentavo A. Machnevič.

„Mes esame visada pasiruošę šitam laikotarpiui, vis tiek yra taip, kad susirūpina tik prieš pat“, – kalbėjo T. Kuliešius.

V. Skaraičio / Fotobanko nuotr.

Vieni autoservisai priima tik iš anksto užsiregistravus, kitiems tenka stoti į gyvą eilę. Kai kur laisvų registracijos vietų gali tekti laukti ir savaitę.

„Aptarnautume gerokai daugiau, jeigu turėtume daugiau servisų“, – tikino T. Kuliešius.

Pastaraisiais metais mūsų šalyje žiemos nesuprasi – arba su sniegu, arba su lietumi. Specialistai patarė, kokias padangas rinktis lietuviškai žiemai.

Žmonės padangomis dažniausiai pradeda rūpintis tada, kada jau reikia automobilio stiklą valyti nuo ledo.

„Jeigu jūs važiuojate užmiesčio apledėjusiais keliais, netgi Vilniuje, jeigu kertate daug viadukų, tai siūlyčiau dėti kažką minkšto mišinio“, – šnekėjo A. Machnevič.

Anot specialistų, minkšto mišinio padangos suteikia daugiau stabilumo ir tvirtumo sėdint prie vairo, o štai dygliuotos padangos, panašu, išeina iš mados.

„Pastebimas šioks toks klimato pasikeitimas, jos tampa nebe tokios reikalingos. Aišku, praeita žiema parodė, kad tų žiemų dar bus, bet pas mus žmonės vis tiek labiau linkę pirkti minkšto mišinio padangas“, – tvirtino T. Kuliešius.

Padangos protektoriaus raštas irgi svarbus. Ne visada gražiausias yra geriausias.

„Populiariausi raštai yra arba eglutė, arba asimetrika. Galingesni automobiliai eina daugiau su asimetrinėmis, mažesni automobiliai su kryptinėmis“, – sakė A. Machnevič.

Laiku nepasikeitus padangų į žiemines gali tekti ne tik paploninti piniginę, bet ir atsisveikinti su techninės apžiūros talonu.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Artis

Artis portretas
25 metus važinėju žiemą vasara tik su m+s ir nieko dar gyvas be avarijų. Svarbu kas už vairo sėdi.

Padangas

Padangas portretas
reikėtų paskiepyti pirmiausiai.

Ralistas

Ralistas portretas
išvis reikėtų panaikinti šią nesamonę, kas kaip nori, tas taip važiuoja ir atsako už pasekmes
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių