Lietuvis "Spyker" skautų akiratyje Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvis "Spyker" skautų akiratyje

2008-10-01 09:00
Lietuvis "Spyker" skautų akiratyje
Lietuvis "Spyker" skautų akiratyje / KD arch. nuotr.

Praėjusį savaitgalį "Mantorp Park" trasoje įvyko paskutinės "Carrera Cup Scandinavia" lenktynės. Jose antrą sezoną su pajėgiausiais Skandinavijos žiedo meistrais varžėsi ir du Kauno sporto klubo "Juta Racing" nariai – Jonas Gelžinis ir Tautvydas Barštys.

Rezultatai gerėja

Susumavus devynių etapų rezultatus paaiškėjo, kad J.Gelžinis surinkęs 141 tašką bendroje įskaitoje užėmė septintą vietą. Antras komandos narys T.Barštys liko gerokai toliau nuo garbės pakylos, tačiau sulaukė nemažai sveikinimų už padarytą pavydėtinai didelę pažangą per sezoną. Kadangi keletas lenktynių vyko tose pačios trasose po du kartus, rudenį T.Barštys vieną ratą sugebėdavo įveikti dviem trim sekundėmis greičiau nei pavasarį. Verslininkas tapo rimtas konkurentas visiems šiose lenktynėse važiuojantiems neprofesionaliems sportininkams.

O J.Gelžinis jau nuo sezono vidurio važiuoja iš esmės tokiu pat tempu, kaip ir "Carrera Cup Scandinavia" lyderiai. Kai kuriose trasose jis net sugebėjo pasiekti geriausių rezultatų – greičiausiai įveikė vieną ratą.

Elektroninis verdiktas

Pasak "Juta Racing" komandos vadovo Audriaus Gelžinio, pasiekus iš esmės aukštą lygį svarbi tampa kiekviena smulkmena, kai reguliuojama automobilio važiuoklė, slėgis padangose ir t. t.

"Šį kartą reik pažiūrėti, kaip J.Gelžiniui seksis "Carrera Cup Scandinavia" varžybose. Į Švediją atvyko grupė inžinierių iš "Spyker Squadron" komandos (su ja J.Gelžinis liepos pabaigoje laimėjo "Omnitel 1000 km lenktynes"). Kvalifikacinių važiavimų išvakarėse komanda pasiūlė savų receptų, kaip reguliuoti kai kuriuos "Porsche" automobilio parametrus. Surizikavome, tačiau vėliau analizuojant telemetrijos duomenis teko pripažinti, kad "Mantorp Park" trasai tokie nustatymai netinka", – pasakojo A.Gelžinis.

Dėl šios klaidos J.Gelžinis startavo būdamas tryliktoje pozicijoje, o finišo liniją kirto šeštas. Jis žiūrovus nudžiugino keletu nutrūktgalviškų lenkimų. Vienas tokių manevrų net tapo teisėjų ginčų objektu.

"Įpusėjus pirmam važiavimui vienas sportininkų padarė klaidą ir apgadino mašiną bei užteršė trasą, todėl lenktynes kurį laiką stabdė pasirodęs saugos automobilis. Kai jis pasitraukė, J.Gelžinis šovė į priekį ir pakartotinio starto liniją kirto 0,1 sek. anksčiau nei priekyje važiavęs varžovas. Nors tai neturėjo įtakos galutiniams rezultatams, teisėjai skyrė 30 sekundžių baudą, pakoregavusią antro važiavimo starto poziciją", – pasakojo komandos vadovas A.Gelžinis.

Antrą varžybų dieną J.Gelžinis lenktynes pradėjo būdamas 23-oje vietoje, o finišo liniją kirto devintas. Pasibaigus varžyboms jaunasis kaunietis buvo giriamas už greitą, tikslų ir korektišką vairavimą. T.Barštys šiame etape buvo 19 iš 32 važiavusių.

Ambicijos auga

Kitais metais "Juta Racing" planuoja į komandą pasikviesti profesionalų inžinierių, išmanantį "Porsche" automobilio reguliavimo specifiką ir galintį padėti sportininkams tobulėti.

Be to, kauniečiai tikisi išbandyti jėgas ir keliuose "Carrera Cup" etapuose Vokietijoje.
"Nors šiais metais oficialus lenktynių sezonas baigėsi, dar dalyvausime lenktynės Čekijoje ir vienuose "Spyker Squadron" komandos bandymuose. Jei rezultatai bus geri, galbūt bus galima galvoti ir apie glaudesnį bendradarbiavimą", – svarstė A.Gelžinis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų