Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvių nuotykiai Velso ralyje

2008-12-10 09:00
Lietuvių nuotykiai Velso ralyje
Lietuvių nuotykiai Velso ralyje / Redakcijos archyvo nuotr. Svajonės: D.Jocius (nuotraukoje už automobilio vairo) puoselėja planus kitais metais startuoti visuose pasaulio ralio čempionato etapuose.

Pasaulio čempionu ir šiemet tapęs prancūzas Sébastienas Loebas iš "Citroën" komandos dar sykį įrodė, kad sezono laurai jam atiteko pelnytai. Jis iškovojo pergalę Velse vykusiame paskutiniame čempionato etape ir tapo labiausiai tituluotu ralio meistru WRC istorijoje.

Po atkaklios kovos S.Loebas sugebėjo 12,7 sek. aplenkti antrą vietą užėmusį suomį Jari-Matti Latvalą iš "Ford" komandos. Beje, lyderiu S.Loebas tapo tik priešpaskutiniame greičio ruože. Trečią vietą Velse užėmė nugalėtojo komandos draugas Danielis Sordo. Ispanas iš "Citroën" komandos nuo nugalėtojo atsiliko 1.20,6 min. Teorinių vilčių kovoti dėl prizinės vietos dar turėjo ir Petteris Solbergas iš "Subaru" komandos – jis finišavo ketvirtas, nuo nugalėtojo atsiliko 1.59,6 min.

Iki dvyliktos vietos šiose lenktynėse sugebėjo pakilti motociklų žiedinių lenktynių planetos čempionas Valentino Rossi.

Pasaulio čempionate neblogai debiutavo ir lietuvių ekipažas. Deividas Jocius ir Martynas Varža bendroje ralio įskaitoje liko 35-as ir 16 vietoje tarp visų startavusių N4 klasėje.

Pirmą ralio dieną lietuviai startavo organizatorių suformuotoje startinėje rikiuotėje kur kas žemiau nei realiai buvo pajėgūs, todėl kiekviename greičio ruože gaišo lenkdami lėtesnius varžovus. Nepaisant to, lietuviai važiavo gana greitai. Geriausias jų rezultatas – 15 vieta specialiame greičio ruože, vykusiame "Walters Arenoje", blogiausias – 40 pozicija sunkiai ir nesėkmingai susiklosčiusiame šeštame greičio ruože.

Antrą ralio dieną D.Jocius su M.Varža gavo kur kas geresnę – 43 startinę poziciją, tačiau ekipažą ėmė persekioti nesėkmės. Pirmame greičio ruože apledėjusiame kelyje automobilis netoli finišo nuslydo į griovį, iš kurio išsikapstyti prireikė 7 minučių. Paskutiniame greičio ruože mūsiškiai tapo dar vieno nesusipratimo aukomis – iki finišo likus 4 km "Mitsubishi Lancer Evo IX" bake pasibaigė benzinas. Pagal "Superally" taisykles ekipažui buvo leista startuoti paskutinę ralio dieną – sekmadienį. Čia lietuvių laukė dar keturi greičio ruožai. Nepaisant blogesnės startinės pozicijos, lenktynininkai pirmuosiuose dviejuose ruožuose važiavo išties greitai. Tačiau, nuvažiavę apie pusę jų, dėl per ilgai užsitęsusios techninės apžiūros, buvo nubausti 2,5 min. bauda.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų