Automobilių rinkos mokslinė grupė iš Amerikos (Automotive Science Group, ASG), atlikusi išsamų tyrimą, „Mitsubishi“ paskelbė „Draugiškiausiu aplinkai 2017 metų prekės ženklu“ (Best All-Around Performance Brand) bei „Ekonomiškiausiu 2017 metų prekės ženklu“ (Best Economic Performance Brand).
Be prekės ženklo apdovanojimo išskirtinio dėmesio susilaukė trys MMC koncerno modeliai, puikiai pasirodę atskirose kategorijose. 2017 metų „Mitsubishi Mirage“ nugalėjo „Draugiškiausio aplinkai automobilio“ bei „Ekonomiškiausio automobilio“ apdovanojimą. „Draugiškiausio aplinkai“ automobilio apdovanojimas skiriamas išanalizavus automobilių skirtumus tam tikroje klasėje. Analizuojami aplinkosaugos, ekonominiai bei socialiniai veiksniai.
„Draugiškiausio aplinkai automobilio“ apdovanojimą pelnė ir 2017 metų „Mitsubishi Outlander“. „Outlander“ nugalėjo net 198 automobilius 2017 metų laidos krosoverių klasėje. Dar vienas MMC koncerno modelis „Mitsubishi Outlander Sport“ pateko į „Draugiškiausių aplinkai“ automobilių penketuką.
Automobilių rinkos mokslinę grupę (ASG) įkūrė JAV veikianti aplinkosaugos politikos konsultacinė grupė „Eco-inovations“. Ši bendrovė sprendžia aplinkosaugos bei socialines problemas, informuodama vartotojus apie rinkos naujoves. ASG sukurta siekiant remti ekologinių naujovių plėtrą. Analizuojant ir tarpusavyje lyginant rinkoje esančias naujoves, formuojamas informuoto vartotojo pasirinkimas. ASG moksliniai tyrimai padeda vartotojams priimti pagrįstus sprendimus, kurie turi ne tik ekonominę vertę, bet kartu yra draugiškiausi aplinkai.
ASG kasmet vykdo rinkos analizę, lygina kokybinius bei kiekybinius duomenis bei išveda Automobilių efektyvumo indeksą (Automotive Performance Index, API). Automobiliai reitinguojami keturiose kategorijose, kiekvienoje jų savo klasėje renkami nugalėtojai: „Aplinkosaugos efektyvumo“ (Environmental Performance), „Ekonomiškumo“ (Economic Performance), „Socialinėje saugoje“ (Social Performance) bei „Draugiškumo aplinkai“ (All-Around Performance), apjungiančioje pirmąsias tris kategorijas.
„ASG informuoja vartotojus apie automobilio poveikį aplinkai bei automobilio gamintojo socialinę atsakomybę, skatina pirkėjus priimti atsakingą sprendimą, renkantis automobilį“, – rašo „Yahoo! Autos“.
„Palaikome ASG iniciatyvą pateikti kuo daugiau objektyvių duomenų apie rinką, kad automobilių pirkėjai atliktų informuotus pasirinkimus”, – rašo JAV dienraštis „The Monitor“.
Naujausi komentarai