- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šiemet sausį-balandį Lietuvoje pirmą kartą įregistruota 43,4 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 0,2 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai.
Vidutinis jų amžius siekė 11,5 metų. Dyzelinių automobilių dalis sudarė 67,5 proc., kai pernai ji siekė 71,1 proc., remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia „AutoTyrimai“.
Per keturis mėnesius šalyje buvo atliktos 60,4 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių savininkų keitimų – 3,9 proc. daugiau nei prieš metus. Vidutinis savininką keitusių automobilių amžius šiais metais buvo 14,5 metų.
Vien balandį šalyje pirmą kartą įregistruota 13,8 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 6,7 proc. mažiau nei pernai balandį. Iš jų asmeninių automobilių buvo 13,2 tūkst., o komercinių – 591.
Balandį daugiausiai įregistruota „Volkswagen“ (2157 vnt.), BMW (1592) ir „Audi“ (1236) automobilių. Vidutinis jų amžius siekė 11,7 metų. Dyzelinių automobilių dalis buvo 68,1 proc., o prieš metus – 71,3 proc.
Balandį buvo 16,3 tūkst. naudotų automobilių savininkų keitimų – 12,6 proc. mažiau nei 2021 metų balandį. Iš jų 15,7 tūkst. asmeninių ir 606 komercinių. Dažniausiai savininkus keitė „Volkswagen“ (2732 vnt.), BMW (1761) ir „Audi“ (1731) markių automobiliai. Vidutinis automobilių amžius buvo 14,4 metų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vežėjų prognozė: gali brangti bilietai
Keleivių vežimo verslas – vienas labiausiai nukentėjusių dėl COVID-19 pandemijos. Šiuo metu situaciją dar labiau komplikuoja brangstantys energiniai resursai, planuojami transporto verslo pokyčiai. ...
-
Įdaužų sezonas: ar visada būtina keisti stiklą?1
Iš tamsos atskriejęs akmenukas vos neužbaigė mano daugiau nei 200 km turėjusios trukti kelionės į Daugpilį. Pasak specialistų, pavasariop keliuose prasideda metas, kai aptrupėjęs kelio dangos asfaltas arba po sniegingos žiemos likęs barstymo...
-
Susisiekimo ministerija: turėsime užtikrinti visavertį žmonių su individualiais poreikiais judumą
Susisiekimo ministerija įsipareigoja iki 2027 m. viešąjį transportą Lietuvoje pritaikyti individualių poreikių turintiems žmonėms. “ ...
-
Seimui teikiamas siūlymas nuo kelių mokesčio atleisti komercinius elektromobilius
Seimui antradienį pristatomos pataisos, kuriomis komercinių elektromobilių savininkus siūloma atleisti nuo mokesčio už naudojimąsi magistraliniais keliais. Tokių automobilių savininkai per metus sutaupytų 304 eurus. ...
-
Startuolio užmojai: elektromobilių įkrovimo stotelių daugės kasmet8
Veiklą Lietuvoje pradeda Estijos startuolis „Eleport“, diegiantis elektromobilių įkrovimo stoteles. Planuojama jau artimiausiais metais Lietuvoje įrengti mažiausiai 100 viešai prieinamų transporto priemonių įkrovimo vietų. ...
-
Dar 12 mln. parama – norintiems įsigyti netaršų transportą3
Gyventojai, atsisakę taršaus automobilio ir įsigiję mažiau taršią transporto priemonę ar visuomeninio transporto metinius bilietus, dviračius ar paspirtukus, gali pasinaudoti finansine parama. ...
-
Technologijų proveržis: padangų nebepūsime, gedimus nustatys pačios2
Padangos ir ratlankiai – atrodytų, vieni paprasčiausių automobilio elementų. Tačiau gamintojai ratams teikia vis didesnę reikšmę ir juos papildo įspūdingais technologiniais ir dizaino sprendimais. Jau po keleto metų mūsų automobilių p...
-
Nesportinės aistros lenktynių trasoje: gali sunykti ir tapti statybų aikštele?11
Kačerginės žiede aistras kaitina ne tik lenktynės, bet ir turtiniai ginčai. Pati trasa nesulaukia atnaujinimo. Nuogąstaujama, kad ji gali sunykti ir tapti statybų aikštele. ...
-
Brangstant kurui, vairuotojai vis dažniau dairosi į elektromobilius: ar apsimoka?7
Brangstant degalams vairuotojai vis dažniau dairosi į elektrą varomus automobilius. Elektromobiliai puiki transporto priemonė žiūrint ir toliau į ateitį, kai bus nebegaminamos degalais varomos transporto priemonės. Tačiau ir elektromobilių vairuotoj...
-
Automobilis be įsipareigojimų: mobilumo įpročių perversmas9
Mobilumas kaip paslauga (angl. MaaS – mobility as a service) yra plačiai aptarinėjama tema šiomis dienomis, o šį verslo modelį pritaikantys startuoliai bando užkariauti pasaulį kaip kažkada tai darė FinTech sektorius. ...