„Peugeot Instinct Concept“ – tai koncepcinis automobilis, po sportišku ir dinamišku jo siluetu slypi naujausios ateities technologijos ir 300 AG hibridinis variklis (PHEV). „Instinct Concept“ gali važiuoti visiškai be vairuotojo pagalbos, tačiau jį galima vairuoti ir įprastai. Automobilis turi keturis važiavimo režimus: du aktyvaus važiavimo režimus (,,Drive Boost" arba ,,Drive Relax") ir du autonominio važiavimo režimus (,,Autonomous Sharp" arba ,,Autonomous Soft"). Važiavimo režimą visada pasirenka pats automobilio vairuotojas; pasirinkus autonominio važiavimo režimą, automobilio valdymą perima centrinėje konsolėje esantis valdymo įrenginys ,,i-Device", jis pakeičia vairą ir pedalus. Visuose LED priekiniuose žibintuose įmontuotos nedidelės kameros, kurios skenuoja aplinką ir kelio dangą bei perduoda informaciją įvairioms pagalbinėms automobilio sistemoms.
„Peugeot Responsive i-Cockpit“ – daugiafunkcė ir intuityvi vairuotojo vieta, prisitaikanti prie pasirinkto važiavimo režimo. Centrinėje konsolėje prie 9,7 colių ekrano yra valdymo įrenginys ,,i-Device", per kurį automobiliui duodamos komandos. Automobilis stebi vairuotojo elgseną ir pagal gautą informaciją parenka važiavimo stilių pasiūlydamas vairuotojui patinkančios muzikos, automobilio darbinį režimą ir komforto įrenginių funkcijas salone.
„Peugeot Instinct Concept“ gali skaityti informaciją iš vairuotojo išmaniųjų įrenginių (išmaniojo laikrodžio, telefono, socialinių tinklų ir pan.) ir gautos informacijos pagrindu pasiūlyti tinkamą aplinką salone ar važiavimo stilių. Pavyzdžiui, po treniruotės automobilis savo vairuotoją parveš važiuodamas ramiu režimu. Skaitydamas išmaniųjų įrenginių informaciją, automobilis gali pasirūpinti, kad vairuotojas laiku nuvyktų į reikiamą vietą. Automobilio informacinės sistemos gali būti sinchronizuotos ir su išmaniaisiais namų įrenginiais (išmaniuoju televizoriumi, asmeniniu kompiuteriu, bendra namų valdymo sistema ir kt.). Vairuotojui tereikia atsisėsti ant pagal jo kūno formas prisitaikančios vairuotojo sėdynės ir maloniai atsipalaidavus važiuoti į kitą reikiamą vietą.
„Sukurti autonomiškai vairuojantį automobilį buvo tikras iššūkis,“ – sako „Peugeot“ vyriausiasis dizaineris Gillesas Vidalas. „Reikėjo suderinti aktyvų važiavimo stilių su autonomiškai važiuojančiu automobiliu. Rezultatas – tikrą važiavimo malonumą suteikiantis autonomiškai važiuojantis automobilis,“ – priduria G. Vidalas.
Naujausi komentarai