Šią vasarą bendrovė „Renault“ išleis atnaujintą „Trafic“ – automobilį, įamžinantį vieno populiariausių modelių, kurio nuo 1980 m. parduota daugiau nei 1,6 mln. vienetų, sėkmės istoriją.
Šis praktiškas ir ekonomiškas „Van à Vivre“ puikuosis tiek nauja išore, tiek ir vidumi, o gudrios bei sumanios naujovės ir jautriai reaguojantys naujos serijos varikliai palengvins verslo klientų kasdienybę, praneša gamintojai.
Automobiliuose bus montuojami naujieji bendrovės „Renault“ suprojektuoti 1.6 dCi varikliai, įskaitant ir jų versiją su turbokompresoriumi, pasižyminčią ypač puikiu degalų sąnaudų rodikliu – nuvažiuoti 100 km reikia mažiau nei šešių litrų kuro.
Naujasis „Trafic“ surenkamas Sandouville gamykloje, taigi, kad galėtų pagaminti visą numatytą Europoje perkamiausių lengvųjų komercinių automobilių (LKA) asortimentą, bendrovė „Renault“ dabar galės pasikliauti ne mažiau kaip trimis Prancūzijoje veikiančiomis gamyklomis.
„Renault Trafic”, kuris pradėtas gaminti 1980 m. vietoj ne mažiau garsaus „Estafette“ modelio, pardavimai visame pasaulyje jau siekia daugiau nei 1,6 mln. vienetų. Na, o 2014 m. „Trafic“ istoriją pratęs maždaug 50 šalių debiutuojantis šio kultinio automobilio trečiosios kartos variantas.
Vasarą atkeliausiantis naujasis „Trafic“ išsiskirs visiškai nauja išore. Automobilio priekyje – didesnis logotipas, ryškiai simbolizuojantis naująjį „Renault“ prekės ženklo tapatumą. Automobilio išvaizda byloja apie jo tvirtumą ir dinamiškumą, platūs bei grakštūs žibintai prideda jam ekspresyvumo, o nuožulnesnis priekinis langas dabar gerokai aiškiau pabrėžia, kur eina jį ir variklio skyriaus dangtį skirianti riba. Lengvumo suteikia platus ir tvirtas oro įsiurbimo kolektorius bei dvejas groteles skirianti kėbulo spalvos dekoratyvinė juosta. Dėl aiškesnių linijų automobilio siluetas tapo dinamiškesnis, o tvirtumą, kurio taip tikisi „Trafic“ klientai, neginčijamai demonstruoja apgaubiantis ir apsaugantis priekinis bamperis.
Kad galėtų pasiūlyti iš tikrųjų naudotojams patogų furgoną, kuris būtų šiuolaikiškas ir patogus, ne tik atspindėtų klientų poreikius, bet ir aktyviai prisidėtų prie jų verslo sėkmės, į naująjį „Trafic“ bendrovė „Renault“ perkėlė savo didžiulę LKA projektavimo ir gamybos patirtį.
Stulbinanti asortimento įvairovė suteikia galimybes naująjį „Trafic“ pritaikyti pagal savo poreikius. Siūloma net 270 šios transporto priemonės variantų, kuriuos leidžia sukurti su skirtingi aukščiai, du skirtingi ilgiai, krovininio furgono versija, kabina su dviem sėdynių eilėmis, platformos tipo kėbulas ir mikroautobuso versija. Be abejo, būtina paminėti, kad pageidaujamus sprendimus gali pasiūlyti ir bendrovės įgaliotieji transporto priemonių atstovai bei „Renault Tech“.
Naujasis „Trafic“ yra ir lankstus, ir ekonomiškas – tokias savybes užtikrino naujieji sumažintos kubatūros varikliai su turbokompresoriumi. Šiuose automobiliuose montuojami naujausios kartos bendrovės „Renault“ sukurti 1.6 dCi varikliai (R9M), kuriems būdingas naujausių technologijų derinys, vienu metu garantuojantis ypač pageidaujamas mažas degalų sąnaudas ir tikrą malonumą vairuoti. Šios serijos varikliai būna dviejų variantų. Renkantis variklį su vienu turbokompresoriumi ar variklį su dviem turbokompresoriais degalų sąnaudos 100 km bus mažesnės nei šeši litrai.* Šie varikliai leidžia greitai pajudėti iš vietos, o didesnis sukimo momentas, esant dar žemesnėms variklio apsukoms, užtikrina greitą įsibėgėjimą netgi tais atvejais, kai automobilis būna visiškai pakrautas.
Patyrę „Renault“ LKA inžinieriai naująjį „Trafic“ kūrė taip, kad jis būtų patikimas ir tvirtas. Šias ir kitas savybes užtikrina apie 1800 Sandouville gamyklos, kurioje iki šiol buvo gaminami tik prabangūs lengvieji automobiliai, darbuotojų žinios ir patirtis. Kad furgonų gamybą būtų galima perkelti į Prancūziją, atlikti dideli gamyklos pertvarkymai, į kuriuos investuota daugiau nei 230 mln. eurų.
Bendrovė „Renault“, kurios prekės ženklas nuo pat 1998 m. reiškia ir lyderystę LKA gamybos bei pardavimų srityje, nuosekliai plėtoja ypač konkurencingą gamybos organizaciją, kurios sudėtyje – trys Prancūzijoje veikiančios gamyklos, surenkančios visus šio asortimento automobilius. Tai Maubeuge MCA gamykla, kurioje gimsta „Kangoo“, Batilly įsikūrusi SOVAB, iš kurios išrieda „Master“, o dabar – ir „Trafic“ gimtine tapusi Sandouville gamykla.
* Patvirtintos degalų sąnaudos ir tarša anglies dioksidu pagal (šalies) reglamentus.
Naujausi komentarai