Šie rinkimai rengiami nuo 1990-ųjų. "Neoplan Cityliner Platin" pakartojo savo pirmtakų sėkmę: patį pirmą konkursą laimėjo "Neoplan Metroliner", 1995-aisiais – "Neoplan Metroshuttle N 4114", 2000-aisiais – "Neoplan N 516/3 SHDL Starliner", o 2006-aisiais – "Neoplan N 5218 SHDL Starliner L".
Šįkart "Neoplan Cityliner Platin" nukonkuravo "VDL Futura FDD2", "Volvo 9900 DD" ir "Setra S 511 HD". Vertinimo komisiją ypač sužavėjo "Neoplan" autobuso koncepcija, ekonomiškumas, saugumas, komfortas ir nesenstantis dizainas.
"Neoplan Cityliner Platin" puikiai įsitvirtinęs Europos rinkose.
"Neoplan Cityliner Platin" puikiai įsitvirtinęs Europos rinkose", – pabrėžė ekspertas norvegas Tomas Terjesenas.
Autobuso širdis – dyzelinis "Euro-6" šešių cilindrų 12 l darbo tūrio variklis "MAN D26" su automatine 12 laipsnių pavarų dėže "MAN TipMatic" arba 6 laipsnių "ZF EcoLife 2". Tarp inovatyvių sprendimų – pakabos ir apžvalgos veidrodėlių reguliavimo sistemos "MAN Comfort Drive Suspension" bei "MAN OptiView". Keleiviams skirtos 65 vietos.
2020-ųjų autobusu buvo išrinktas "MAN Lion's C", 2019-ųjų – hibridinis "Mercedes-Benz Citaro". Pernai dėl koronaviruso pandemijos Metų autobusas nebuvo renkamas.
Kandidatai į Metų autobuso titulą nuo 2008-ųjų testuojami vis kitame Europos mieste: šiemet – Blede (Slovėnija), užpernai – Sibiu (Rumunija), dar anksčiau – Zagrebe (Kroatija), Mantorpe (Švedija), Briuselyje (Belgija), Plovdive (Bulgarija), Liucernoje (Šveicarija).
Naujausi komentarai