Pereiti į pagrindinį turinį

Paryžiaus automobilių parodoje – ne itin daug naujienų

2016-10-05 14:29

Kas dvejus metus organizuojamoje Paryžiaus parodoje šiemet ne itin daug naujienų, tačiau dauguma pristatomų automobilių netrukus gali būti įkandami kiekvienam.

Prancūzijos sostinėje praėjusį savaitgalį prasidėjo tarptautinė Paryžiaus automobilių paroda, kurios durys lankytojams bus atvertos iki spalio 16-osios. Pirmą kartą ji buvo surengta 1898 m. Tai buvo pirmas tokio tipo renginys pasaulyje. Pirmoje Paryžiaus parodoje buvo pristatyti net 232 automobiliai, kurie tam, kad patektų į parodą, turėjo savarankiškai įveikti kelią nuo Versalio iki Paryžiaus – 40 km. Pirmąją parodą aplankė apie 140 tūkst. lankytojų. Šiandien lankytojų skaičius išaugęs dešimtis kartų – organizatoriai tikisi, kad parodą aplankys daugiau kaip milijonas žmonių.

Paroda Prancūzijoje šiemet daug kuklesnė nei prieš dvejus metus, nes joje nusprendė nedalyvauti tokie automobilių gamintojai kaip "Volvo", "Mazda", "Ford", "Lamborghini", "Bentley", "Rolls-Royce", "Aston Martin", o ir įspūdingų premjerų šių metų parodoje vos kelios ir visos jos parodos šeimininkų, prancūzų, stenduose. Tad "Kauno diena" nusprendė žvilgtelėti į tuos automobilius, kuriuos visai netrukus galėsime pamatyti ir Lietuvos keliuose.

"Toyota C-HR": japonų kocernas "Toyota" pristatė naują mažųjų didesnio pravažumo automobilių (SUV) segmento "Toyota C-HR". Šia automobilis rinkoje turėtų konkuruoti su visiems jau gerai pažįstamais "Honda HR-V", "Mazda CX-3", "Škoda Yeti", "Nissan Juke". "C-HR" pirkėjai bent jau kol kas turės galimybę įsigyti tik automobilį, aprūpintą 1,2 litro varikliu, išvystančiu 114 AG. Pasirinkę hibridinį variantą gaus šiek tiek daugiau galios. Pirmieji "Toyota C-HR" gatvėse turėtų pasirodyti 2017-ųjų pradžioje, o jų pradinė kaina sieks apie 18 tūkst. eurų.

"Škoda Kodiaq": viena laukiamiausių Paryžiaus parodos naujienų – "Škoda Kodiaq". Tai 4,7 m visureigis, turintis beveik 2,8 m ilgio ratų bazę. Dėl tokių parametrų automobilio bagažinė siekia 720 l. Tai geriausias rezultatas klasėje. Variklių pasirinkimas, skirtingai nei "Toyotos C-HR", pirkėjams bus didelis: pirkėjams bus pasiūlyti bent du dyzeliniai ir trys benzininiai varikliai. Pavarų dėžės taip pat bus siūlomos skirtingos – 6 laipsnių mechaninė ir dviejų rūšių automatinės. Bus galima įsigyti tiek keturiais, tiek dviem ratais varomos "Kodiaq" versijas.

"Nissan Micra": "Nissan" stende didžiausia naujiena – naujoji "Micra". Per 30 metų trunkančią šio modelio istoriją buvo parduota 7 mln. šių mažų automobilių. Europoje – 3,5 mln.  Anksčiau "Nissan Micra" buvo lyginama su varle, o dabartinis automobilio dizainas tokių palyginimų tikrai nesulauks. "Micra" kol kas bus parduodama su dviem varikliais – 0,9 l 3 cilindrų benzininiu su turbina ir 1,5 l keturcilindriu dyzeliniu. Abu šie varikliai išvysto 89 AG. Pavarų dėžių arsenale – kol kas tik mechaninė, o kitąmet turėtų atsirasti ir CVT automatinė pavarų dėžė. Tikimasi, kad "Micra" išliks pigiausias "Nissan" gamos automobilis.

"Opel Ampera-e": šių metų Paryžiaus automobilių parodoje "Opel" pristatė "Ampera-e", kuris gali nuvažiuoti didesnį nei 500 km atstumą. Elektrinio variklio galia siekia 150 kW/204 AG, maksimalus sukimo momentas – 360 Nm. Kompaktiško dydžio "Ampera-e" nuo 0 iki 50 km/val. įsibėgėja vos per 3,2 sek., o 120 km/val. nuo 80 km/val. pasiekia per 4,5 sek. Nuo 0 iki 100 km/val. ji įsibėgėja per maždaug 7 sek. Gamintojas išbandė ir realias elektromobilio galimybes – "Ampera-e" į Paryžių iš Londono atvažiavo sava eiga. 417 km automobilis įveikė be jokio sustojimo įkrauti, o pasiekus Paryžių kompiuteris rodė, kad baterijos liko dar 80 km. 60 kWh ličio jonų baterija įmontuota po elektromobilio grindimis, todėl erdvė salone nenukentėjo

"Audi Q5": "Audi" parodoje pristato ilgai lauktą modelį – antrosios kartos "Audi Q5". Šio modelio pardavimas prasidės tik 2017 m. sausį, tačiau jau skelbiama, kad bazinė jo kaina sieks 44 900 eurų. Tarp svarbiausių inovacijų – "Quattro drive" sistema su "ultra" technologija, didelio efektyvumo varikliai, pneumatinė pakaba ir gausi informacinių pramogų bei pagalbinių sistemų pasiūla. Naujiesiems modeliams "Audi" gamintojas siūlo keturiolika skirtingų eksterjero spalvų ir penkis įrangos variantus. Priklausomai nuo variklio, automobilio svoris sumažėjo iki 90 kg. Priklausomai nuo galinės sėdynės padėties, pagrindinis bagažo skyriaus tūris siekia nuo 550 iki 610 litrų.

"Honda Civic": pagaliau Europa sulaukė ir naujosios kartos "Honda Civic" premjeros. Šis "Civic" yra ilgiausias, plačiausias ir žemiausias iš visų anksčiau gamintų. Dėl šių pasikeitimų padidėjo ir ratų bazė, todėl salone atsirado daugiau vietos. Bagažinės dydis – vis dar vienas didžiausių klasėje – 478 l. Variklių gamoje – dvi naujienos: 1.0 l 3 cilindrų 129 galios variklis ir 1,5 4 cilindrų VTEC, išvystantis 182 AG. Vėliau bus parduodamas ir dyzelinis 1,6 l variklis, išvystantis 120 AG.

"Renault ZOE": "Renault", vis tobulindama savo "Zero Emissions" strategiją, pristatė atnaujintą elektromobilį "ZOE". Su naujuoju akumuliatoriumi "Renault ZOE", remiantis NEDC matavimo metodika, vienu įkrovimu turėtų nuvažiuoti 400 km atstumą. "Renault" teigia, kad naujasis akumuliatorius panaikins psichologinį barjerą, kuris trikdo žmones, svarstančius įsigyti  elektromobilį. Patys gamintojai neslepia, kad realiomis sąlygomis, išsiruošus į kelionę užmiestyje, galima nesunkiai įveikti 300 km. Rinkose "Zoe" pasirodys iki šių metų pabaigos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų