Pereiti į pagrindinį turinį

Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius

2016-09-29 11:52
DMN inf.

Šiandien prasidėjusioje Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristato tris naujus modelius: krosoverius 3008 ir 5008 bei lenktyninį automobilį 3008 DKR.

 „Peugeot 3600“ kvadratinių metrų stendas yra padalintas į temines sritis, tačiau pagrindinis dėmesys yra skiriamas krosoveriams. „Peugeot Baltic“ rinkodaros vadybininkės Kerli Maro žodžiais „Peugeot“ stipriai įsitvirtino SUV rinkoje: „Naujųjų krosoverių dizainas ir futuristinė vairuotojui skirta i-Cockpit aplinka iškėlė „Peugeot“ į visiškai naują lygį. Premium klasės automobiliams būdingos technologijos yra labiau prieinamos nei bet kada.‟

Naujasis „Peugeot 3008“ yra tikras krosoveris, savo klasėje turintis aukščiausią 220 mm prošvaisą ir patobulintą sukibimo valdymo Advanced Grip Control sistemą, kuri pasitelkia penkis skirtingus režimus (įprastą, sniego, purvo, smėlio, ESP išjungimo režimą). Naujojo modelio 4,45 m ilgio kėbulas ir 2,68 m pločio ratų bazė suteikia maksimalų komfortą ir erdvumą visiems keleiviams. Naujasis „Peugeot 3008“ bus pristatytas rinkai su 2 skirtingais turbininiais benzininiais varikliais ir 3 skirtingais dyzeliniais varikliais, kurių galia svyruoja nuo  88 kW (120 AG) iki 133 kW (180 AG), juos bus galima įsigyti tiek su 6 pavarų mechanine, tiek su automatine greičių dėže. Oficiali prekyba naujaisiais „Peugeot 3008“ prasidės spalio mėnesį.

Visiškai atnaujintą „Peugeot 5008“ galima laikyti pradininku septynviečių SUV segmente. Krosoveriams būdinga aukšta 230 mm prošvaisa, optimizuoti matmenys ir pažangioji sukibimo valdymo Advanced Grip Control sistema užtikrina gerą pravažumą įvairiomis kelio sąlygomis. Kompaktiškas ilgis (4,64 m), suderintas su savo klasėje ilgiausia 2,84 m ratų baze, daro naująjį 5008 itin patogiu ir lengvai valdomu. Naujojo 5008 vairuotojo i-Cockpit skyrių pabrėžia didelis skaitmeninis prietaisų skydelis, tris antrosios eilės sėdynes galima sulenkti atskirai, galima keisti atstumą tarp sėdynių bei jų padėtį, o dvi trečiosios eilės sėdynes galima sulenkti arba išimti. Norint transportuoti labai ilgus – iki 3,20 m daiktus galima nulenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą. Variklių galingumas svyruoja nuo 100 iki 180 arklio galių, degalų sąnaudos prasideda nuo 4,3 l/100 km. Prekyba šiais automobiliais prasidės 2017 metų pradžioje.

Lenktyninis 3008 DKR startuos Pietų Amerikoje vyksiančiame Dakaro ralyje 2017 metų sausį. Prieš sausio mėnesį vyksiantį ralį Carlos'as Sainz'as išbandys naująjį 3008 DKR Maroko ralyje (spalio 3 – 7 dienomis), kur lenktyniaus su kitu „Peugeot“ pilotu Cyril‘u Despres’u, vairuosiančiu 2008 DKR. Automobilyje 3008 DKR yra įrengtas 3 litrų dvigubas turbininis dyzelinis variklis, išvystantis 340 AG ir 800 Nm sūkio momentą. Dakaro ralyje startuos keturi „Peugeot Total“ komandos ekipažai: Stéphane Peterhansel/Jean Paul Cottret, Carlos Sainz/Lucas Cruz, Cyril Despres/David Castera ir Sébastien Loeb/Daniel Elena.

Taip pat bus demonstruojamas savo galios klasėje geriausius duomenis turintis PureTech benzininis variklis ir BlueHDi dyzelinis variklis bei automatinė EAT6 greičių dėžė.

„Peugeot“ dviračių sektoriuje galima pamatyti elektrinį paspirtuką e-Kick, sulankstomą elektrinį dviratį eF01 ir galintį 45 km/val. greičiu nuvažiuoti 75 – 95 km elektrinį dviratį eU01s. Motorolerių skyriuje labiausiai dėmesį patraukia triratis motoroleris Metropolis ir retro stiliaus Django.

Čia rasite ir Roland'o Garros’o specialiuosius modelius bei koncepcinius automobilius „308 Hybrid R“ bei „Fractal“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų