Pereiti į pagrindinį turinį

„Peugeot 308 R HYbrid“ – kompanijos „Sport“ skyriuje gaminamas hečbekas

2015-04-20 07:40
DMN inf.
Peugeot 308 R HYbrid Peugeot 308 R HYbrid Peugeot 308 R HYbrid Peugeot 308 R HYbrid Peugeot 308 R HYbrid Peugeot 308 R HYbrid Peugeot 308 R HYbrid

Nepaisant kėbulo tipo ir variklio, naujas "Peugeot 308" pasižymi savo nuostabiomis eksploatacinėmis savybėmis ir EMP2 platformos universalumu. "Peugeot Sport" skyrius sukūrė naują benzininį hibridą Plug-In, pasinaudojęs ankstesne baze. 

Keturių varančiųjų ratų modelis, užtikrinantis iki 500 arklio jėgų, sunaikina šio segmento ribas ir siūlo iš tikrųjų nepaprastas eksploatacines savybes bei unikalų sportinį saloną su keturiomis atskiromis sėdynėmis.

"Peugeot 308 R HYbrid" proporcijos iš tikrųjų nepriekaištingos: šis nepaprastai kompaktiškas automobilis su „kampuose“ išdėstytais ratais siūlo aukščiausios klasės stabilumą, kurį užtikrina nauja platforma ЕМР2. Elegantiškas "Peugeot 308" stilius ir sportinis charakteris vis dar gerai atpažįstami; juos papildo iš Quartz koncepcinio automobilio „paskolinti“ stiliaus elementai, kuriems autoriai suteikė šiek tiek radikalesnę išvaizdą.

Darnios "Peugeot 308 R HYbrid" proporcijos ir grynas technologinis dizainas puikiai tinka tokiam radikaliam modeliui. Dėl 80 mm platesnio tarpuračio ir 235/35 R19 padangų "Peugeot 308 R HYbrid" tiesiog sugeria po juo esančią kelio dangą. Įspūdingą priekinę dalį puošia oro įleidimo grotelės ant gaubto ir lygaus paviršiaus bamperis smailiais kampais. Galinės dalies dizainas pabrėžia gerą automobilio valdomumą, o aptakas galinio liuko viršutinėje dalyje gerina aerodinamiką. Didelės oro įleidimo grotelių angos suteikia galimybę aušinti bateriją ir tuo pačiu metu dar ryškiau pabrėžia šio modelio dinamiškumą.

Intensyvi mėlyna spalvasu neoniniais pigmentais ir stiklo dalelėmis, suderinta su juodais matiniais paviršiais, akcentuoja dėmesį į sportinį ir radikalų šio modelio charakterį.

Įspūdingas salonas visų pirma stulbina savo centrine konsole ir keturiomis giliomis sėdynėmis. Kruopščiai parinktos medžiagos ir spalvos pabrėžia pagrindinį "Peugeot 308 R Hybrid" tikslą: pavyzdingas eksploatacines savybes. Remiantis sportinėmis tradicijomis, modelio interjeto apdailoje, visų pirma, prietaisų skydelyje, centrinėje vairo dalyje ir centrinėje konsolėje yra raudonos spalvos dalių. Pirmą kartą serijiniame automobilyje gamintojas panaudojo medžiagas, kurios paprastai naudojamos tik koncepciniuose automobiliuose. Prietaisų skydelio apdailoje panaudotas audinys, sukurtas taikant skaitmenines technologijas. Ši inovacinė medžiaga gali būti naudojama stambiems ir sudėtingiems komponentams gaminti, ji minkšta liečiant ir gali būti naudojama be pūstos gumos, tai padeda sumažinti transporto priemonės svorį. Ta pati medžiaga naudojama kartu su oda kuriant durų plokščių apdailą ir šviesiai rudos spalvos odines sėdynes.

Dėl inovacinės "Peugeot i-Cockpit" konstrukcijos vairuotojas visiškai kontroliuoja visus 500 „arkliukų“, paslėptų po gaubtu. Šešių pakopų pavarų dėžė lengvai valdoma naudojant svirteles, esančias ant nedidelio vairo. Head Up Display atspindima visa aktuali informacija, suteikiant vairuotojui galimybę neatitraukti dėmesio nuo kelio.

Du mygtukai centrinėje konsolėje suteikia vairuotojui galimybę kontroliuoti mechanikos veikimą. Pirmasis mygtukas paleidžia galingą variklį, o antrasis užtikrina prieigą prie keturių valdymo režimų.

Radikalus plug-in benzininis hibridas

Gamintojas patikėjo "Peugeot 308 R HYbrid" kūrimą "Peugeot Sport" skyriui. Uždavinys buvo sukurti  efektyvų hibridinį galios šaltinįsu jungikliu, integruoti jį į ЕМР platformą ir nustatyti naujus eksploatacinių savybių standartus.

Rezultatas, kaip ir pats iššūkis, tiesiog stulbinantis. Keturių varančiųjų ratų "Peugeot 308 R HYbrid" su 500 „arklių“ galios varikliu didžiausias greitis (ribojamas elektronika) yra 250 km/val., įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka tik 4 sekundes, o 1000 metrų iš vietos automobilis pravažiuoja per 22 sekundes. Nepaisant to, СО2 išmetimas yra tik 70 g/km.

Pusiausvyra pasiekė tobulumą: 60 proc. masės tenka priekinei daliai ir 40 proc. - galinei. Karšto charakterio "Peugeot 308 R HYbrid" pasižymi nepaprastu masės ir galios santykiu, kuris vos pasiekia 3,1 kg/AG.

"Peugeot Sport" atsižvelgė į technikos ekspertų nuomonę ir savo sėkmingąpatirtį motosporto srityje, tai suteikė galimybę suderinti tris galios šaltinius, kurių kiekvienas veikia nepriklausomai nuo kitų:

4 cilindrų 270 AG turbo benzininis variklis 1.6 THP su S&S sistema, jo galia yra didesnė už tokio paties darbinio tūrio variklių galią,
vienas 85 kW / 115 AG elektrinis variklis su 6 pakopų pavarų dėže,
antras 85 kW / 115 AG elektrinis variklis užpakaliniame tilte.

Automobilio masės centras yra nuleistas kiek galima žemiau. 3 kWh ličio jonų baterija, paslėpta po galinėmis sėdynėmis, pasižymi nuostabiu galios ir dydžio santykiu. 50 litrų kuro bakas išdėstytas bagažinės dalyje, virš galinio elektros variklio ir dviejų transformatorių. "Peugeot Sport" visiškai perprojektavo kuro baką taip, kad jis būtų išdėstytas kiek galima arčiau techninių komponentų, tokiu būdu pavyko sumažinti automobilio aukštį pora milimetrų ir pagerinti jo savybes.

Perjungiklis, esantis centrinėje konsolėje, naudojamas valdymo režimams nustatyti:

Hot Lap režimas – pats galingiausias ir suteikia galimybę panaudoti visų trijų galios šaltinių potencialą taip, kad būtų pasiekta didžiausia 500 AG ir 730 Nm sukimo momentas.

Track režimu galia pasiekia 400 AG, o sukimo momentas – 530 Nm dėl benzininio variklio ir galinio elektros variklio. Priekinis elektros variklis padidina galią pagreitėjimo metu.

Road režimas taikomas, visų pirma, važiuojant plentu, jo galia yra 300 AG, o sukimo momentas – 400 Nm. Benzininis variklis veikia didžiausiu galingumu, o galinis elektros variklis palaiko jį pagreitėjimo metu. Šiuo režimu priekinis elektros variklis neveikia.

ZEV režimu 308 R HYbrid judėjimą užtikrina galinis elektros variklis.  Priekinis elektros variklis įsijungia, priklausomai nuo to, kaip stipriai vairuotojas spaudžia pedalą.
Dėl keturių varančiųjų ratų sistemos "Peugeot 308 R HYbrid" pasižymi aukščiausios klasės valdomumu. Stabdžių sistema verta šio modelio galios: priekiniuose ratuose yra įrengti 380 milimetrų vėdinami diskiniai stabdžiai su 4 stūmokliais, gale – 290 milimetrų diskiniai stabdžiai. Tačiau stabdžiai yra reikalingi ne visose situacijose, nes "Peugeot Sport" sukūrė galios šaltinį taip, kad mažinti automobilio greitį būtų galima elektros varikliais, be to, važiuojant bet kokiu greičiu, net iki 250 km/val. Tai ne tik tausoja stabdžių diskus ir kaladėles, bet ir suteikia galimybę vienu metu įkrauti bateriją. Kitas baterijos įkrovimo būdas – naudoti pirmą elektros variklį kaip generatorių ir vienu metu naudoti benzininį variklį. Trečiasis sprendimas yra greitas įkrovimas specialiose stotyse, kuriose galima atstatyti didžiausią baterijos galią tik per 45 minutes.

"Peugeot 308 R HYbrid" – tai įkvepiantis ir stulbinantisinžinerinių ir dizaino galimybių įrodymas, taip pat parodantis, koks gražus gali būti "Peugeot 308" modelis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų