Negerinkite kelių, prašau! Nes po „gerinimų“ bet kuri kelio sankryža, su bet kokiu šunkeliu padaroma kliūtimi kelyje su greičio ribojimais. Pavyzdys kelias Klaipėda - Kretinga: iš 25 kilometrų, gal tik 0,5 km galima važiuoti 90km/h greičiu, viskas likęs atstumas tik stabdis!
Toks pastebėjimas. Teko važiuoti į Norvegiją per Suomiją. Ten greitis siauresniuose keliuose nei mūsų yra 100 km/val. Nors yra vietų kur prie kelio namukai stovi, kelyje elniai vaikšto. Pas mus tokiame kelyje geriausiu atveju 70 km/val. Sakykim, kuos skiriasi kelias nuo Jakų žiedo link Palangos nuo greitkelio į Vilnių ? Atitvarai, dviejų juostų kelias, greitėjimo/lėtėjimo juostos...Bet į Vilnių 130 km/val. o į Palangą 90 km/val.
Geiropoj žada įstatymiškai priversti gaminti automobilius su maksimaliu 130 km greičiu. Nes kitaip neina priversti idiotus nelakstyti. Problema ne kely, o smegenyse ..
skiriasi tuo, kad yra posūkiai iš antros juostos į kairę, pagal standartą tai jau ne greitkelis. Jei pastebėjai- A1 autostradoje keli kilometrai po kKryžkalinio yra atkarpa 110 km/h- tai čia dėl posūkio į kairę, kad koks žioplys lėkdamas 2 juosta suspėtų sustabdyti, nors durnių už vairo pas mus pakanka. Kur tu nulėksiPalangos plentu ar 90 ar 70 ar 110- sutaupai geriausiai 5 min laiko.
dėl saugumo pradžioje sutvarkykite duobes keliuose, o tik po to atitvarus įrenginėkite- kas iš tų atitvarų, jei automobilis kaip varlė šokinėja važiuodamas lietuvišku keliu- kalbu apie A1 pirmą juostą ir kitus pagrindinius kelius
dar pridurčiau, kad duobes reikia taip pat ne bet kaip remontuoti, o kokybiškai. Kas iš to, kad išasfaltuoja lopą 15 metrų ilgio, bet per jį važiuoji kaip per tarką.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)