Proveržis: pradeda serijinę elektrinių sunkvežimių gamybą

  • Teksto dydis:

„Volvo Trucks“ tapo pirmąja pasauliniu mastu veikiančia įmone, pradedančia serijinę elektros energija varomų sunkiasvorių sunkvežimių gamybą. Nuo konvejerio jau rieda svarbiausių bendrovės gaminių – FM, FH ir FMX modelių – elektrinės versijos.

Šių trijų modelių sunkvežimiai sudaro maždaug du trečdalius įmonės parduodamų produktų. Kartu su jais „Volvo Trucks“ serijiniu būdu visame pasaulyje tiekia jau šešis elektrinių sunkvežimių modelius – tai yra plačiausia elektros energija varomo sunkiasvorio (44 t bendrosios junginio masės) transporto pasiūla rinkoje.

„Šis svarbus įvykis įrodo, kad esame visos pramonės pertvarkos priekyje. Praėjo mažiau nei dveji metai nuo pirmojo mūsų sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių pristatymo. Planuojame didinti gamybos apimtis ir pristatysime šiuos sunkvežimius klientams visoje Europoje, vėliau ir Azijoje, Australijoje ir Lotynų Amerikos rinkose“, – sakė „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas.

Šeši elektra varomi „Volvo Trucks“ sunkvežimių modeliai pasižymi plačiomis pritaikymo galimybėmis ir yra pritaikyti kroviniams pristatyti ar atliekoms surinkti miestuose, taip pat regioniniams gabenimams ar darbams statybų aikštelėse.

Serijinė sunkiasvorių „Volvo“ elektrinių sunkvežimių gamyba pradėta Tuvės gamykloje Geteborge, Švedijoje, o kitais metais įmonė juos gamins ir Gente, Belgijoje. „Volvo“ elektrinius sunkvežimius surenka tose pačiose konvejerių linijose kaip ir įprastas transporto priemones. Tai užtikrina didelį gamybos lankstumą ir našumą. Akumuliatorius tiekia naujoji „Volvo Trucks“ baterijų surinkimo gamykla Gente.

Elektrinių sunkvežimių paklausa sparčiai auga daugelyje rinkų. Viena galingiausių šio proceso varomųjų jėgų – transporto priemonių parkų valdytojų poreikis pereiti prie krovinių vežimo nenaudojant iškastinio kuro. Tai leidžia bendrovėms pasiekti savo ir klientų užsibrėžtų tvarumo tikslų.

Remiantis Eurostato ataskaita, 45 proc. visų Europos keliais gabenamų krovinių vežami mažesniu nei 300 km atstumu. Vadinasi, „Volvo Trucks“ elektra varomų transporto priemonių pasiūla šiuo metu galėtų patenkinti beveik pusę viso prekių gabenimo Europoje poreikio.

„Iš viso pardavėme beveik 1 000 sunkiasvorių elektrinių sunkvežimių ir daugiau nei 2 600 elektra varomų sunkvežimių apskritai. Tai vis dar nedideli skaičiai, tačiau tikimės, kad per ateinančius kelerius metus apimtys gerokai padidės. Iki 2030-ųjų mažiausiai 50 proc. pasaulyje parduodamų sunkvežimių turėtų būti elektriniai“, – pažymėjo R.Almas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nu va

Nu va  portretas
Lietuva dar net neturi normalių elektros linijų pajėgumų žmonės, įmonės priverstos už savo lėšas rekonstruoti tiesti keisti linijas be abonentinio mokesčių, dar elektrines saulės sustabdytos, vėjo pajėgumai bus tik po dviejų metų ir pan..o čia Volvo elektriniai...:d įdomu kodėl taip visi kiša tą elektrinius auto o realiai elektrifikacija akmens amžiuje ir plius elektra kosmosą kainuoja. Tegul veža juos į JAV kur elektra 13centu...ai bet ten atstumai didelį ane?...kaip ten su atstumais elektros?...dėl to tobulina baterija ir tik vėliau žada JAV rinkas...nu litis ant bangos bus...

Nepaprastai

Nepaprastai portretas
isradinga logistikos magnatu schema,perkelti dali ju biznio islaidu visiems gyventojams! Jei degalus perka tik apie trecdali zemes gyventoju,tai elektra naudojasi keturi penktadaliai! Va jie ir pasidalins kilovatvalandes,infrastrukturos kaina ir net akcizais! Ar jus manote,kad akcizu neives? :-D

Oi \\\\\.../////

Oi  \\\\\...///// portretas
verks prisipirkę to xlamo po 5 metų kai reiks keisti batareikes,pigu nepasirodys.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių