Preliminariais bendrovės AutoTyrimai duomenimis, gautais išanalizavus Regitros pateiktą informaciją, praėjusiais metais Lietuvoje buvo įregistruota rekordinis naujų lengvųjų automobilių skaičius 25 712. T. y. net 41 proc. daugiau nei 2006-aisiais (18 279 vnt.).
AutoTyrimų vadovas Robertas Cickevičius, komentuodamas įspūdingus rinkos augimo rezultatus, atkreipė dėmesį, kad vis didesnę dalį klientų sudaro privatūs asmenys.
Nuo 2006-ųjų rugsėjo asmeninių lengvųjų automobilių (M1) be perdirbimo jau negalima vadinti komerciniais. Privatūs asmenys tiesiogiai įsigijo 10,1 proc. visų registruotų automobilių (2006 m. 8,7 proc.), tačiau vertinant išperkamosios nuomos paslaugas jų dalis sudaro 25-30 proc., teigė R.Cickevičius.
Pašnekovas taip pat pabrėžė, kad Azijos šalyse pagamintų automobilių paklausa augo sparčiau negu prestižinių ir europietiškų masinių automobilių. Vidutinės klasės, dideli ir reprezentaciniai automobiliai užleido dalį rinkos visureigiams.
Be to, pirmą kartą automobilių su dyzeliniais varikliais paklausa buvo didesnė nei analogiškų mašinų su benzininiais motorais. Pastarųjų rinkos dalis smuktelėjo iki 47,4 proc. , o dyzelinių išaugo iki 52,6 proc. Užpernai benzininių modelių rinkos dalis siekė 51,2 proc., pasakojo R.Cickevičius.
Pernai, penktus metus paeiliui, Lietuvos naujų automobilių rinkos lyderio poziciją išlaikė Volkswagen atstovai Lietuvoje. Jų derlius 3437 automobiliai. Tiesa, 2007-aisiais jie pardavimą padidino kiek mažiau (23,6 proc.), nei bendrai augo rinka, tačiau galutinis rezultatas neabejotinai geras.
Didžiausiu pardavimo šuoliu 282 proc. apibendrinę praėjusių metų rezultatus džiaugėsi Suzuki atstovai. Jiems pavyko parduoti 313 automobilių (2006-aisiais 82). Kukliausiai, tik 3,3 proc., savo gerbėjų būrį padidino Hyundai.
Įdomu ir tai, kad simbolinę bestselerių ribą 1000 mašinų per metus, 2007-aisiais įveikė jau 11 automobilių markių. Užpernai tai padaryti buvo pavykę 6-ioms iš beveik 50-ies pirkėjams siūlomų skirtingų markių.
Naujausi komentarai