- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Tvarumo tolimojo krovinių vežimo srityje siekianti tarptautinė transporto ir logistikos paslaugų grupė „Hegelmann Group“ tęsia progresyvias investicijas.
Renkasi „Iveco S-Way“
Nuo 2004-ųjų Lietuvoje veikianti vokiško kapitalo „Hegelmann Group“ užsakė dar 150 „Iveco S-Way“ suskystintomis gamtinėmis dujomis (SkGD) ir dešimt to paties modelio suslėgtomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomų vilkikų.
Šie sunkvežimiai išplės įmonės ekologiškų transporto priemonių parką, kuriame jau eksploatuojama 20 SkGD varomų „Iveco“ vilkikų, leidusių bendrovei per pastaruosius kelerius metus smarkiai sumažinti CO2 emisiją.
„S-Way“ sunkvežimiuose naudojant biometaną pasiekiama anglies atžvilgiu neutrali veikla, vertinant degalį kelionę nuo jo pagaminimo iki degalų bakų (angl. well-to-wheel).
„Hegelmann Group“ tiesiogiai įsitikino SkGD varomų „Iveco S-Way“ sunkvežimių tvarumu ir patikimumu. Rezultatas buvo toks akivaizdus, kad po pirmųjų 20 vienetų jie gerokai išplėtė savo gamtinėmis dujomis varomų automobilių parką.
Bakuose – biodujos
SkGD sunkvežimiai dėl 540 l dujų talpyklų gali nuvažiuoti iki 1 600 km.
Dujiniai „Iveco S-Way“ – standartiniai 4x2 vilkikai su erdvia „Active Space“ kabina, pasižyminčia aukšta stogo linija. Juos varo 460 AG galios „Cursor 13“ gamtinių dujų varikliai, atitinkantys „Euro VI Step E“ emisijos standartą.
Abiejose SkGD sunkvežimių pusėse įrengtos 540 l dujų talpyklos. Bendra jų talpa siekia mažiausiai 390 kg skystų biodujų. Tokio kiekio pakanka nuvažiuoti iki 1 600 k, atsižvelgiant į vilkiko darbo sąlygas.
SGD vilkikuose, kairėje ir dešinėje pusėje, sumontuoti keturi 160 kg talpos gravimetrinio užpildymo dujų bakai, leidžiantys įveikti iki 670 km.
Biometanas ne tik leidžia „Hegelmann Group“ žymiai sumažinti azoto dioksido ir suodžių išmetimą, bet ir apkarpyti CO2 emisiją iki 95 proc., palyginti su dyzeliniu vilkiku, ar net pasiekti neigiamą anglies pėdsaką, kai biometanas sukuriamas iš gyvulinės kilmės atliekų.
Tylesni varikliai
„SkGD kainos šiuo metu yra reikšmingai padidėjusios, tačiau orientuojamės į ilgalaikę perspektyvą ir siekiame rinkoje pasiūlyti tvarų transportą“, – teigė Andreasas Schmidtas, „Hegelmann“ įmonės Vokietijoje direktorius.
Be mažų degalų sąnaudų, „Hegelmann Group“ atstovams patiko ir mažesnis gamtinėmis dujomis varomų „S-Way“ variklių triukšmingumas. Šie motorai – kur kas tylesni nei panašūs dyzeliniai, todėl idealiai tinka naudoti riboto eismo zonose ir prekėms pristatyti naktį.
Kitas pranašumas, kad dujomis varomos „Iveco“ transporto priemonės gali kursuoti ekologinėse zonose: pavyzdžiui, joms netaikomas naktinis draudimas važiuoti populiaria Intalo automagistrale Austrijoje (A12).
Be to, „Hegelmann Group“ pageidavimu naujuose „S-Way“ SkGD vilkikuose gausu įvairių individualiai pasirenkamų įrenginių, kuriais siekiama supaprastinti kasdienį vairuotojų gyvenimą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Palangoje – pokyčiai dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą
Ketvirtadienį Palangos savivaldybės taryba apsisprendė dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą nustatytose apmokestinamose kurorto vietose pokyčių. Jie priimti Palangos rinkliavų centro siūlymu. ...
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?57
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų4
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...