Pereiti į pagrindinį turinį

„Seat Ibiza Cupster“ – vairuojantiems su vėjeliu

2014-05-23 08:58

Šių metų „Woerthersee Treffen“ renginyje „Seat“ pristato visiškai stogo neturintį smagų automobilį. „Seat Ibiza Cupster“ mini 30 metų „Ibiza“ jubiliejų. Žemas lenktas priekinis stiklas ir virš galvos švilpiantis vėjas suteikia nepakartojamą malonumą tiek „Cupster“ vairuotojui, tiek keleiviui. Itin dinamiškas variklis ir važiuoklė buvo pasiskolinti iš „Ibiza Cupra“ modelio. 

Dinamiškasis automobilis turi 132 kW/180 AG TSI variklį, derinamą su DSG dvigubos sankabos transmisija.

„Ibiza“ modelis visuomet buvo „Seat“ širdis – jaunatviškas, dinamiškas automobilis, pasižymintis emocingu dizainu, praktiškumu ir puikia išliekamąja verte.“ – sakė „Seat S.A.“ prezidentas Juergenas Stackmannas.

„Woerthersee renginyje mes švenčiame savo sėkmingiausio modelio – „Ibiza“ -  jubiliejų,“ - pridūrė jis.

Kiekvienos „Ibiza“ versijos dizainas pažadina net ir kiečiausiai snaudžiančią vaizduotę. Ji emocinga ir dinamiška – tai dvi svarbiausios priežastys, dėl kurių šis modelis tapo sėkmingiausiu „Seat“ automobiliu. „Seat Design“ sukūrė naują maloniai stebinančią „Ibiza Cupster“ interpretaciją. Nors kėbulas iš esmės yra toks pat, nuo „pečių“ linijos viskas keičiasi – automobilis visiškai neturi stogo.

Dvivietis automobilis neturi jokios galimybės apsaugoti keleivius nuo lietaus – stogas nėra numatytas ir netgi priekinis stiklas yra labai žemas, „apjuostas“ siaura langų juostele. Nepaisant to, vairuotojas ir keleivis yra apsaugoti nuo vėjo, nes sėdynės yra sumontuotos 80 milimetrų žemiau negu serijiniame modelyje. „Ibiza Cupster“ įgavo ir visiškai naujas proporcijas – pločio, aukščio ir netgi galios. Vairas aptrauktas specialia oda – švelni anilino oda yra nudažyta be jokio pigmentinio sluoksnio. Dėl to jos struktūra porėta, elastinga ir labai maloni liesti.

„Seat Design“ specialiai šiam modeliui parinko „New Orange“ spalvą. Tamsiai pilki „double-bubble“ stiliaus sėdynių apmušalai atrodo tarsi salos didelėje oranžinėje jūroje. Modelio interjeras pasiskolintas iš „Ibiza“ lenktyninių modelių „Ibiza Trophy“, kurie pardavinėjami keliose Europos šalyse. Minimalizmas ir juoda „Alcantara“ apdaila, žemos lopšio formos sėdynės leis pasijusti tarsi tikrame lenktyniniame automobilyje.

Tačiau reikia nepamiršti, kad „Cupster“ versijos pagrindas yra „Ibiza Cupra“ modelis. Tai reiškia, kad šis smagus automobilis turi galingą 132 kW/180 AG 1,4 l TSI variklį, labai greitai persijungiančias pavaras (ačiū DSG transmisijai) ir sportinę važiuoklę su 18 colių ratais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų