Trūksta dėmesio keleiviams Pereiti į pagrindinį turinį

Trūksta dėmesio keleiviams

2004-03-09 09:00

Aptarnavimo kultūra

Trūksta dėmesio keleiviams

Juk smagu šiandien važiuoti mieste naujais, tvarkingais, švariais maršrutiniais autobusais. Negaila ir to 10–20 centų pabrangusio bilietuko. Tokie autobusai Klaipėdą puošia, kelia jos autoritetą tarp mūsų miesto svečių.

Tačiau norėtųsi, kad būtų dar maloniau ir patogiau važiuoti tais gerais maršrutiniais autobusais. Ir, mano galva, nedaug trūksta.

Vieną vakarą (apie 20 val.) įsėdau į naują 8-ojo maršruto autobusą prie “Vėtrungės”. Sėdėjome šešiese erdviame salone. Pats netikėjau, kad tiek mažai važiuojančiųjų. Prie “Sausio 15-osios” stotelės sunkokai įlipo pagyvenusi moteris. Pasižymėjo bilietuką, apsidairė ir klausia manęs: “Atsiprašau, ar čia tikrai “aštuntukas?” Patikinau, kad taip. Ir pagalvojau, jeigu autobuso viduje būtų kur nors nurodyta, kad tai “aštuntukas”, neaiškumų žmogui nekiltų. Deja, tokių nuorodų nėra mūsų maršrutiniuose autobusuose. Užtai salone pamatysi laikrodį, o viename (tiesa, tai buvo seniau) ir... Vytį. Kažin ar Lietuvos valstybės simboliui autobusuose tinkama vieta? Būna ir tokių atvejų: važiuoji trečiuoju numeriu, o prie lango lentelėje puikuojasi “9”.

Seniai nebegirdime balso, pranešančio stotelių pavadinimus. Vakarais, kai už langų tamsu arba jie aprasoję (žiemą ir apšalę), visai nematyti stotelių. O jeigu važiuoja miesto svečias, kuris Klaipėdą mažai pažįsta? Sako, brangu įrengti tokią techniką. Galbūt. Bet bilietų kainos kyla, o kur patogumai?

Beje, važiavau maršrutiniu aštuntuku ir buvau nustebintas: įjungtame įraše moteriškas malonus balsas taisyklinga lietuvių kalba pranešinėjo stotelių pavadinimus. Sako, kad tai buvo reklama: šį autobusą lyg kažkas iš kito miesto nupirko ar išnuomojo.

Ir dar. Ant vienos rankos pirštų suskaičiuosi vairuotojus, kurie sustoja prie šaligatvių ir taip padeda senyvam žmogui patogiai išlipti ir įlipti į autobusą. Pastebėkite, kaip būna dabar: autobusas sustoja beveik per metrą nuo šaligatvio. Ir vargsta žmogelis, mintimis keiksnodamas vairuotoją.

Autobusų parkų vadovai ir vairuotojai, matyt, iš tų pastabų pasišaipys: atseit - smulkmenos. Be abejo, tai - neglobalinės problemos. Ir vis dėlto keleivius reikia kultūringai aptarnauti. Jie to verti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų