Vienas po kito specializuoti automobilininkams skirti leidiniai pradeda skelbti lyginamųjų vasarinių padangų bandymų rezultatus, vienu metu pristatydami būsimo sezono naujienas ir pateikdami vairuotojams argumentus, padedančius priimti optimalų sprendimą. Pateikiame kolegų iš populiaraus suomių žurnalo TM ("Technika mums") išvadas apie 14 vasarinio automobilių apavo alternatyvų. Padangos tradiciškai buvo mėginamos "Test World" poligone. Bandymams pasirinktas "Audi A3" automobilis, o visų padangų dydis – 205/55 R16.
Šįkart TM ekspertai parinko itin margą konkurentų pulką: "Barum Bravuris 2", "Bridgestone Turanza ER300", "Continental ContiPremiumContact 2", "Dayton D210", "Goodride SA-05", "Goodyear Optigrip", "Hankook Ventus Prime", "Kleber Dynaxer HP2", "Kumho Ecsta HM", "Michelin Energy Saver", "Nokian Hakka H", "Sava Intensa HP", "Vredestein Hi-Trac" ir "Wanli S-1088". Tuos pačius pratimus atliko ir su pačiais naujausiais garsiausių gamintojų gaminiais, su rinkos lyderiams "Continental", "Bridgestone", "Goodyear" ar "Michelin" priklausančių antrinių įmonių padangomis ir su visiškai negirdėtų Kinijos įmonių produktais. Šįkart TM gana sėkmingai pavyko išsklaidyti amžinas abejones dėl kainos ir kokybės santykio: sumos, kurias reikėtų pakloti pasirinkus brangiausias ir pigiausias padangas skyrėsi ne procentais, o kartais – kaip ir bandymų poligone pasiekti rezultatai. Akivaizdžiausias stabdymo ant šlapio asfalto rezultatų skirtumas. Ten, kur rungtį laimėjusiomis padangomis "Nokian" apautas "Audi A3" jau stovėjo, tas pats automobilis su padangomis "Wanli" čiuožė 40 km/val. greičiu. Tai tikrai nemaloniai prastas rezultatas...
Kita vertus, specialistai atkreipia dėmesį, kad dėl pigios darbo jėgos net didžiausi ir prestižiškiausi padangų gamintojai vis dažniau savo gamyklas perkelia į Rytus, kur sumontavę naujus įrenginius gamina nepriekaištingos kokybės padangas.
Naujausi komentarai