Vilniuje pradeda veikti itin greito elektromobilių įkrovimo stotelė

Pirmadienį Vilniuje, Vokiečių gatvėje, pradėjo veikti pirmoji Baltijos šalyse itin greito elektromobilių įkrovimo stotelė.

„Ignitis“ generalinis direktorius Darius Montvila sako, kad 320 kW elektromobilių įkrovimo stotelė yra galingiausia Baltijos šalyse, o 100 km atstumui nuvažiuoti pakrauti reikės vos 3 minučių.

„Greičiausia, bent jau Baltijos regione, įkrovimo stotelė elektromobiliams. Tokio greičio įkrovimo šiuo metu nėra niekur. (...) Tarša iš miesto – vienas žingsnių, kaip ir nulinės taršos tikslas. Tai nėra vien tik apie elektromobilius, tai ir apie žmones, sveikatą. Kad Vilniuje būtų ne vien tik kavinės, bet būtų švarios kavinės“, – įkrovimo stotelės pristatyme pirmadienį sakė D. Montvila.

„100 km nuvažiuoti šita stotelė gali įkrauti automobilį per 3 minutes. Jeigu norima nuvažiuoti 500 km – 15 minučių. Panašus laikas, kaip ir sugaišite bet kurioje degalinėje“, – pridūrė jis.

Anot jo, šiuo metu didžiausias dėmesys elektromobilių įkrovimo infrastruktūros plėtroje skiriamas rajonams.

„Vilniaus miestas pagal infrastruktūrą šiuo metu yra pirmas. Dabar dėmesys – į rajonus, kelius ir kitus miestus. Pakrovimo infrastruktūra pasiskirstė į kelis sluoksnius: greitaeigės stotelės, kurios stovi viešose vietose ir keliuose, nes ten laiko nėra, ir yra lėtaeigės stotelės, kurios statosi namie, prie biurų, kur žmogus išbūna ilgiau“, – Eltai sakė D. Montvila.

Pagal numatytą planą, visą elektromobilių pakrovimo infrastruktūrą turėtų sudaryti 20-40 proc. greitaeigių stotelių ir 60-80 proc. lėtųjų.

Daugiau itin greito (320 kW) įkrovimų stotelių plėtojimo planų Lietuvoje kol kas šiemet nėra.

„Porsche“ Vilniaus automobilių centro direktorė Rasa Klimavičiūtė teigė, kad itin greito pakrovimo stotelės yra proveržis elektromobilių rinkoje.

„Tai yra didžiulis proveržis iš elektromobilių savininkų pusės ir tiems, kurie apie tai galvoja. Iki šiol buvo manoma, kad elektromobilių įkrovimas trunka amžinybę“, – sakė R. Klimavičiūtė.

„Visą laiką visi sako, kad, kai bus pakankamai automobilių rinkoje, tada pastatysime stoteles, o kiti sako, kad, kai bus stotelės, tada ir pirks elektromobilius. Tas vištos ir kiaušinio principas dažnai niekur nenuveda“, – pridūrė ji.

Stotelė suderinama su visais rinkoje esančiais elektromobiliais, kurie turi šiai stotelei skirtą jungtį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Simas to Daktaras

Simas  to Daktaras portretas
Skirk 32kw ir 32 kV.

UFFO

UFFO portretas
pagaliau supratai kad vienintelis privalumas kaina greitai baigsis

Kas nežinote

Kas nežinote portretas
Aparatas geras tik problemas matau mažiausiai 2.Pirmoji tai vieta Dabar Senamiestis po eismo pakeitimų tapo getu Vilniaus viduryje taigi važiuoti ratais-kvadratais iki ten nėra ko Antroji jei kaina kW kaip visose tai dyzelis pigiau gaunasi kai x3 kart brangiau stotelėse elektros kaina . Na nebent kritiniu atveju krautis bet tuomet žiūrėkite p1 P.S. Aš pats turiu elektromobilį ir manę gyliai nuvylė visas šitas stotelių projektas kur eliminuojamas vienas didžiausių privalumų tai kaina 100 km.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių