„Volvo Trucks“ toliau gerina našumą statybos sektoriuje ir pristato dar penkis naujus techninius sprendimus, tarp jų - „Volvo Dynamic Steering“ sunkvežimiams su sudvejintomis priekinėmis ašimis ir didesnę priekinių ašių apkrovą. Tai dar kartą pabrėžia ypatingą „Volvo Trucks“ dėmesį statybų segmentui.
Pirmasis „Volvo FMX“ rinkoje pasirodė 2010 metais, o 2013 m. buvo pristatyta atnaujinta jo versija su naujomis funkcijomis, tarp jų – dinaminio vairavimo sistema „Volvo Dynamic Steering“. 2015 m. „Volvo Trucks“ pristato naują sprendimų seriją, leidžiančių sunkvežimiams ir vairuotojams dirbti sudėtingomis sąlygomis bei dar sumaniau ir efektyviau atlikti darbą.
„Dėl savo kokybės ir jėgos agregatų „Volvo“ sunkvežimiai turi solidžią reputaciją. Pristatydami naujų, pažangių sprendimų, savo klientams siūlome rinktis daugiau komplektacijos variantų jų darbo našumo gerinimui“, – sako „Volvo Trucks“ prekės ženklo viceprezidentas Ricardas Fritzas.
Pristačius sustiprintą buferį specialios paskirties sunkiasvoriams „Volvo FH“ serijos sunkvežimams ir su „Volvo FMX“ pirmą kartą krovininiuose sunkvežimiuose pritaikytą funkciją „Automatic Traction Control“, dabar siūlomos dar penkios naujienos:
„Volvo Dynamic Steering“ sunkvežimiams su sudvejintomis priekinėms ašims: Dinaminio vairavimo sistema „Volvo Dynamic Steering“ jau siūloma ir sunkvežimiams su sudvejintomis priekinėmis ašimis – tai itin dažnai pasitaikanti konfigūracija dirbant statybose. Kadangi tokie sunkvežimiai eksploatuojami su didelio svorio antstatais ir dažnai gabena itin sunkius krovinius, šios sistemos privalumai vairuotojui yra akivaizdūs. Važiuojant nedideliu greičiu jaučiamas mažesnis pasipriešinimas darant posūkį, vairas automatiškai išsitiesina nuo ribinės padėties, todėl nereikia papildomų pastangų užbaigti manevrą siaurose erdvėse, o vairuotojas sutaupo laiko bei energijos. 2013 m. pristatytą ir „Youtube“ hitu tapusiame filme „The Hamster Stunt“ pademonstruotą „Volvo Dynamic Steering“ sudaro elektros variklis, kompensuojantis vibraciją ir vairo judėjimą bei sumažinantis sunkvežimiui vairuoti reikalingą jėgą.
Didesnė sudvejintų priekinių ašių apkrova: „Volvo“ sunkiasvorių sunkvežimių sudvejintų priekinių ašių didžiausia techninė apkrova padidinta nuo 18 iki 20 tonų. Klientai gauna naudos dėl geresnio našumo ir papildomo lankstumo įvairiems darbams. Didesnė apkrova – tai geresnės galimybės gauti daugiau pelno gabenant sunkius krovinius į statybų aikšteles. Keturašiame sunkvežimyje, kurio bendroji masė 32 tonos, gali būti montuojamas ilgesnis kėbulas, kuriame galima lanksčiau rinktis birių krovinių išdėstymo vietas. Tai reiškia, kad krovos metu sumažėja rizika viršyti maksimaliai leistinas ašių apkrovas. Be to, didesnė priekinių ašių apkrova leidžia naudoti įvairesnes už kabinos montuojamo krano ar kitos įrangos konfigūracijas.
Penkiaašiai 10x4 ir 10x6 sunkvežimiai: daugelyje rinkų pastebimas sunkvežimių, kurių bendroji masė siekia nuo 50 iki 76 tonų, poreikis. Siekiant patenkinti tokią paklausą krovinių gabenimui greitkeliais ir statybų aikštelėse „Volvo Trucks“ dabar gali pasiūlyti tiesiai iš gamyklos užsisakyti penkiaašius sunkvežimius. Dvi priekinės ašys atlaiko iki 20 tonų didžiausią apkrovą, o trys galinės ašys – iki 36 tonų. Tai padidina naudingąją apkrovą ir užtikrina daugiau galimybių klientams. Sprendimas taip pat tinka betono maišyklėms ir dideliems automobiliniams kranams, kuriems reikia tolygaus apkrovos tarp ašių paskirstymo. Sumažinus ašims tenkančią apkrovą, daugelį krovinių šiomis transporto priemonėmis galima gabenti didesniais nuotoliais greitkeliais, todėl transportuojama greičiau ir uždirbama daugiau pelno.
Galinė pneumatinė pakaba su varančiosios priekinės ašies kombinacija („Volvo FMX“): nauja galimybė suderinti pneumatinę galinę pakabą ir varančiąją priekinę ašį užtikrina aukščiausio lygio komfortą netgi sunkvežimiuose su visais varomais ratais. Nors didžiausioms apkrovoms dažniausiai yra naudojamos lakštinės lingės, pneumatinė pakaba gali būti lengvai reguliuojama pagal krovinio svorį. Todėl važiuojama tolygiau, mažiau dėvisi sunkvežimis ir kelio paviršius, o vairuotojas mažiau pavargsta. Dėl mažesnės vibracijos, ypač kai sunkvežimis važiuoja be krovinio, važiuodamas duobėtais statybvietės keliais vairuotojas gali palaikyti didesnį vidutinį greitį ir kiekvienos pamainos metu įvykdyti daugiau reisų. „Volvo Trucks“ užtikrina ne tik didesnį komfortą – pneumatinė pakaba turi mažiausiai 300 mm prošvaisą ir efektyvią visų pažeidžiamų komponentų apsaugą.
Elektroninė stabdžių sistema būgniniams stabdžiams: dabar netgi klientai, kurie būgninius stabdžius užsisako itin dulkėtoms ar drėgnoms darbo sąlygoms, gali pasinaudoti „Volvo“ elektroninės stabdžių sistemos (EBS) privalumais. Sistemos elektronika suteikia galimybę naudotis įvairiomis sumaniomis funkcijomis, pavyzdžiui, pagalbine pajudėjimo iš vietos įkalnėje funkcija. Be geresnių stabdymo savybių, EBS taip pat suteikia galimybę naudotis „Volvo Dynamic Steering“ sistema (išskyrus sunkvežimius su priekine varančiąja ašimi) bei užtikrina tikslų „I-Shift“ pavarų dėžės darbą, kuriai informacija tiekiama iš elektroninės stabdžių sistemos valdymo modulio.
„Norime būti pirmaujantis prekės ženklas ne tik tolimųjų reisų, bet ir statybų segmente. Šios naujienos, skirtos mūsų sunkvežimių gamai, aiškiai nustato naują statybinių sunkvežimių standartą“, – sako „Volvo Trucks“ prekės ženklo viceprezidentas Ricardas Fritzas.
„Volvo Trucks“ pasiūlymas statybų sektoriui
Be „Volvo FMX“, „Volvo FH“ ir „Volvo FH 16“, „Volvo Trucks“ statybinių sunkvežimių gamoje taip pat yra „Volvo FL“ su keturių ratų pavara ir iki 18 tonų bendrąja mase bei „Volvo FE“, kurio didžiausia bendroji masė siekia 26 tonas. Klientai turi galimybę naudotis ne tik dideliu serviso centrų tinklu ir pažangiomis paslaugomis, bet ir itin lanksčiai kurti asmeniškai pritaikytus ir saugius sprendimus.
Naujausi komentarai