Netrūks kovų ir intrigos
Čia finaliniuose savo etapuose dėl titulų kovos Lietuvos "Time Attack" ir "Liqui Moy" mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatų dalyviai, o aukščiausios lygos "Dynami:t" čempionato sportininkai važiuos priešpaskutinį etapą.
Naujieji Lietuvos žiedinių lenktynių organizatoriai "Ring Challenge" komanda šiemet iššoko aukščiau bambos ir Kačerginės "Nemuno žiedo" trasoje surengė net tris renginius. Sezoną užbaigs ketvirtuoju jau rugsėjo 7 d. – tai bus didžiausia lenktynių fiesta, kurią per pastarąjį dešimtmetį matė Vidurio Lietuva.
Čia vyks visų šalyje vykstančių žiedinių lenktynių įskaitų važiavimai, "Time Attack" ir "Liqui Moly" čempionato dalyviai čia lėks į paskutinį mūšį dėl čempionų titulų, mat jiems tai bus paskutinis etapas. Vis dėlto daugiausia dėmesio sulauks aukščiausios lygos "Dynami:t" Lietuvos žiedinių lenktynių važiavimai. Tai bus trečiasis Lietuvos čempionato etapas, kuriame netrūks kovų ir intrigos, mat prieš savaitę įvykęs etapas Latvijoje, Bikerniekų trasoje, kaip reikiant sujaukė šio čempionato taškų lentelę.
Kabintis į pergalę
Itin dideli pokyčiai, kurie lems intriguojančią kovą rugsėjo 7 d., įvyko vienoje iš gausiausių ir konkurencingiausių R3000 klasių, kur beveik visi dalyviai lekia BMW automobiliais.
Šios klasės lyderiu laikytas "Dynami:t Energy" komandos lenktynininkas Mantas Matukaitis lenktynėse net nestartavo. Nors Rygoje kvalifikacijoje jis parodė geriausią laiką, visą dieną jo mechanikai triūsė prie kaprizus rodančio vos po "Aurum 1006 km" lenktynių suremontuoto "BMW M3" automobilio. Rodos, prieš pat startą automobilį jie sugebėjo sutvarkyti, tačiau, vos tik pradėjus formavimo ratą, "Dynami:t" komandos variklis sprogo bloke, atverdamas dvi skyles, ir taip M.Matukaičio diena baigėsi.
Kol M.Matukaičio stovyklą apgaubė naktis, talentingam Aurimui Mištautui išaušo šlovės akimirka. Kai nebeliko pagrindinio varžovo, su kuriuo jis įpratęs įnirtingai kautis trasoje, A.Mištautas abiejuose važiavimuose tiesiog nurūko, aplenkdamas likusius dalyvius ir užtikrintai laimėjo antrąjį etapą.
Aurimas išsiveržė į lyderių gretas, o Mantas nukrito į ketvirtą vietą. Jis finaliniame "Ring Challenge" etape turės nagais ir dantimis siekti pergalės, jei nori iškovoti čempiono titulą. Aišku viena – Aurimas jam neleis to padaryti. Tempą labai stipriai padidino ir į antrąją vietą čempionato lentelėje šokęs Julius Kiršis. Į trečią poziciją pakilo vienintelis ne 3 serijos BMW automobiliu šioje R3000 klasėje, o "Mazda Miata" važiuojantis Justas Gudavičius".
Dar agresyvesnė kova vyks R2000, vadinamojoje "Honda Civic" įskaitoje. Nors Paulius Urbonavičius ir Andrius Keblys gana komfortiškai jaučiasi užimdami atitinkamai pirmą ir antrą šios klasės vietas, dėl trečiosios pozicijos čempionate "Ring Challenge" lenktynėse kovos net keturi lenktynininkai. Iš eilės Tautvydą Andziulevičių, Marių Miškūną, Tadą Petukauską ir Karolį Gedgaudą skiria vos keturi taškai. Labai netoli nuo jų – vienintelis ne su "Honda Civic", o su "Scion FRS" automobiliu šioje klasėje važiuojantis Paulas Augustas, jei jam į rankas sukris teisingos kortos, gali nesunkiai aplenkti visus, besipešančius dėl 3-iosios vietos.
Greičiausių automobilių kolona
Po porą taškų skiria ir R16000 klasės dalyvius. Jie nevažiavo Latvijos etape, ten dalyvavo tik vienintelis Aurimas Kučinskas, kuris surinko maksimalų taškų skaičių. Tad kova dėl čempiono titulo prasidės iš naujo ir lyderio poziciją iš Aurimo bandys atimti Aurelijus Beleckis ir Richardas Martinkevičius. Visi vairuoja "Honda Civic".
Labai rimta kova vyks ir galingiausioje R3000+ klasėje tarp "Cupra TCR" vairuojančio "DHL Racing" ekipos lenktynininko Ramūno Čapkausko ir "Audi S4" vairuojančio Edvino Einikio, kuris čempionato lentelėje vienu tašku lenkia Ramūną. Nors Ramūnas Latvijoje buvo nepavejamas, jis nemažai taškų išbarstė pirmajame etape lenktynių metu prakiurdęs padangą. Tad tarp šių mohikanų vyks lemiamas mūšis.
Lygiai vienu tašku skiriasi ir BMW2500 klasės lyderių Mariaus Survilo ir Andriaus Čilvino pozicijos. Paskutinis, finalinis, "Ring Challenge" etapas prasidės neįprastai, dar ketvirtadienį, rugsėjo 5-ąją, pačiame Kauno centre, pro kurį 18 val. važiuos visa greičiausių automobilių Lietuvoje kolona. Ji sustos Rotušės aikštėje, kur viešai bus sudaryta bolidų techninė komisija, o nuo penktadienio vidurdienio prasidės veiksmas trasoje: visų trijų čempionatų oficialios treniruotės, kvalifikaciniai važiavimai, kad šeštadienį, rugsėjo 7-ąją, trasoje vyktų vien tik kvapą gniaužiantys lenktynių važiavimai.
Naujausi komentarai