Nebesuprasdama, kodėl ir kiek turi mokėti už bute esantį vadinamąjį radijo tašką ir negalėdama susisiekti su paslaugos tiekėju, vilnietė kreipėsi į „Vilniaus dienos“ redakciją.
Moteris sakė esanti patenkinta, kad namuose nuolat girdi radiją: visas naujienas sužino ir vieniša nesijaučia. Tačiau paklausiusi per tą patį radiją autoritetingų žmonių diskusijų ir patarimų nemokėti galimai nepagrįstų sąskaitų už šią paslaugą, senjorė vos nepateko į bėdas su antstoliais.
„Man įmonė (paslaugą teikianti „Teleradijo Kompanija Hansa“ – red. past.) teigė, kad, jeigu pervesiu 15 litų į jų sąskaitą, tai tada kažkada atjungs paslaugą. Bet, sakau, kada? Atsakė, kad po mėnesio. Tačiau tada aš vėl juk gausiu naują sąskaitą už tą mėnesį, – pasakojo Karoliniškių rajono gyventoja. – Šiame bute gyvenu 41 metus. Kai priklausėme „Karoliniškių būstui“, tai mokestis už radijo tašką buvo priskaičiuojamas su mokesčiais už komunalines paslaugas. O 2010 m. nuo rugsėjo pirmos perėjome į bendriją. Bendrijos pirmininko tada klausiau, kodėl bendroje sąskaitoje nėra įrašytas mokestis už radijo tašką. Sako, tu viena čia su tuo tašku likai: visi darėsi remontus, išardė juos, nebeturi. Nemokėk tu, sako, nesuk sau galvos“.
Moteris pasakojo ir per radiją 2011 m. lapkritį girdėjusi laidą, kurioje Būsto rūmų prezidentas Juozas Antanaitis ir kiti pokalbininkai pasakojo, kad „Teleradijo Kompanija Hansa“ esą neturi licencijų, Televizijos bokštui nemoka mokesčių, ir mokėti jiems nereikia. „O sąskaitos eina ir eina. Atėjo už du metus 118 litų sąskaita, ir gavau grasinantį laišką, kad, jeigu bus nesumokėta, bus skaičiuojami delspinigiai, būsiu perduota antstoliams. Galvoju, pragyvenau virš 70 metų ir dabar su antstoliais... Sakau jiems, jeigu nemokama už telefoną ar elektrą, ji išjungiama. Tai atjunkite tą radiją. „Jeigu norite atjungti, tai 15 litų sumokėkite“, - man pasakė. Tebūnie, galvoju, patinka man, kai namuose radijas kalba. Sumokėjau tą skolą, perskambinau pasakyti, kad sumokėjau, patys pasiūlė, kad mokėčiau už ketvirčius, sutikau. Sumokėjau ir už lapkritį. O gruodį vėl gaunu sąskaitą, kurioje parašyta „Skola laikotarpio pradžioje – 19 litų“. Nesuprantu, už ką man vėl skola prirašyta? Bandžiau prisiskambinti, niekas nekelia arba būna užimta. Bandžiau eiti į jų būstinę Gedimino pr. – durys visuomet uždarytos“, – stebėjosi vilnietė.
„Teleradijo Kompanijos Hansa“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Irena Lisinienė „Vilniaus dienai“ atsiuntė paaiškinimą, kad įrašyta skola tėra programos nikis.
„Sąskaitos gyventojams ir yra siunčiamos kas ketvirtį. Sąskaita buvo išrašyta 2012 rugpjūčio 31 dienai, 2012 m. rugsėjo 20 d. ji buvo apmokėta, toliau sąskaita buvo išrašyta 2012 m. lapkričio 30 d. Skola nėra prirašyta, tai yra mėnesiai, už kuriuos siunčiama sąskaita, o buhalterinėje programoje tai fiksuojama programiškai kaip skola, – teigė I. Liselienė. – Skolos nėra skaičiuojamos iki begalybės, abonentė visada mokėjo ir moka už paslaugą, o mokestis neskaičiuojamas nuo tada, kai klientas atsisako paslaugos ir informuoją paslaugą teikiančią įmonę apie tai“.
Padaugėjus Lietuvos gyventojų kreipimųsi į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) dėl laidinio radijo paslaugų atsisakymo, 2012 m. rugpjūtį RRT parengė rekomendacijas dėl laidinio radijo paslaugų teikimo nutraukimo.
Abonentai, norėdami atsisakyti laidinio radijo paslaugų (nutraukti sutartį), apie tai turi pranešti raštu laidinio radijo paslaugų teikėjui prieš 5 darbo dienas. Laidinio radijo paslaugų teikėjas, gavęs abonento prašymą, privalo nemokamai nutraukti šių paslaugų teikimą.
Jei abonentai po sutarties nutraukimo gauna nepagrįstas (pvz., už laikotarpį po laidinio radijo paslaugų teikimo nutraukimo) sąskaitas už laidinio radijo paslaugas, jie turi teisę raštu kreiptis į RRT dėl ginčo su laidinio radijo paslaugų teikėju išsprendimo išankstine ne teismo tvarka.
Kilus bet kokiems klausimams dėl laidinio radijo paslaugų teikimo nutraukimo, abonentai kveičiami kreiptis į RRT el. paštu [email protected] arba tel. (8 5) 210 5633.
Naujausi komentarai