„Viskas labai tikroviška, labai smagu. Pati bijau aukščio ir tokie dalykai kaip parašiutai ar parasparniai man svetimi, o čia turėjau progą išbandyti ir bent iš dalies pajusti, ką toks skrydis reiškia“, – po skrydžio virtualiu parasparniu sakė I. Martinkėnaitė ir nuskubėjo išbandyti irklavimo Galvės ežere.
Šypsena nedingo ir nuo Ingridos dukters Marijos veido – joms abiem tai buvo pirmas prisilietimas prie virtualios realybės, bet, tikėtina, ne paskutinis.
„Kai užsidedi akinius, pamiršti kur esi. Net nesitiki, kad esu „Akropolyje“. Be to, čia ir žaidimas, ir sportas. Iš pradžių labai intrigavo skrydis parasparniu, tačiau dabar atrodo, kad irklavimas man labiau patinka – smagu persikelti į gamtą, praplaukti pilį, visai šalia išvysti jachtą“, – įspūdžiais dalinosi I. Martinkėnaitė.
„Pastaruoju metu stebime stipriai išaugusį virtualios realybės įrenginių poreikį, kuris ir toliau didėja. Tai atsispindi ir rezultatuose. Ypač šį poreikį pajutome prieš Kalėdas, kai buvo parduota 77 proc. visų pernai įsigytų virtualios realybės įrenginių. Populiarėja ir kitos technologinės naujovės – riedžiai, dronai“, – sako „Elektromarkt“ Įvaizdžio vadovė Aistė Košienė.
Virtualios realybės patirčių parodoje „Akropolyje“ lankytojai gali išbandyti trijų skirtingų lygių pramogas – nuo parasparnio pilotavimo ir irklavimo su olimpiniu vicečempionu iki galimybės tapti kosmoso piratu, pilies gynėju ar futbolo vartininku. Dalis virtualios realybės patirčių buvo sukurta Lietuvoje, pavyzdžiui, parasparnį reikia ne tik suvaldyti, bet ir nutupdyti ant Kauno technologijos universiteto stogo, irklavimo simuliatorius leidžia palenktyniauti Trakų Galvės ežere. Kitos parodoje pristatomos patirtys yra kurtos užsienyje. Vienos labiau pritaikytos vyresniems, kitos, pavyzdžiui, burtų mokykla, – labiau moksleiviams.
Parodą pristato telekomunikacijų sprendimus užsienio kompanijoms kuriančios bendrovė „Telesoftas“ kartu su parodų ir kongresų centru „Litexpo“ bei „Elektromarkt“.
Naujausi komentarai