Savo „Youtube“ kanale ji turi per 30 tūkst. prenumeratorių – šis skaičius viršija bet kokio moterims skirto žurnalo tiražą mūsų šalyje. Apie grožį, stilių, motinystę, buitį ir kitas temas vaizdo įrašus kurianti Mūza mano, kad tapti populiaria vlogere charizmos nepakanka – reikia „susidraugauti“ su išmaniosiomis technologijomis bei paaukoti kone visą laisvalaikį.
– Kaip kilo mintis rašyti tinklaraštį ir sukurti „Youtube“ kanalą?
– Mintis kilo prieš penkerius metus. Benaršydama internete susidomėjau kitų autorių tinklaraščiais ir „Youtube“ kanalais, tačiau, jei atvirai, lietuvių kalba nieko įdomaus neradau. Kadangi be savo milijono įvairių profesijų esu ir grožio specialistė, pamaniau, jog galėčiau papildomai reklamuoti savo paslaugas tinklaraštyje. Kiek vėliau sukūriau pirmą savo vaizdo įrašą ir šis susilaukė didelio populiarumo.
– Naujienas jūsų „Youtube“ kanale prenumeruoja daugiau nei 30 tūkst. žmonių. Koks jausmas, kai žinai, kad tavimi domisi ir tavo patarimų klausosi tūkstančiai?
– Aš matau tik skaičius. Kartais bandau įsivaizduoti, kaip gyvai atrodytų tokia minia žmonių ir mane apima siaubas. Einu gatve ir retkarčiais pagalvoju, kad kas antra mergina gali būti mane mačiusi internete, galbūt mane atpažįsta. Bet vėliau po tokių minčių apima juokas. Iš tiesų, tai tik silpnybės akimirkos. Dažniausiai stengiuosi apie tokius dalykus negalvoti, manyti, kad manęs niekas nepažįsta.
– Kokios istorijos ir temos tavo įrašuose paprastai sulaukia daugiausiai dėmesio ir, kaip manai, kodėl?
– Daugiausiai dėmesio sulaukia įrašai apie mano dieną. Kodėl žmonėms patinka juos žiūrėti, sunku pasakyti. Kai kurie tai sieja su charizma – galbūt patinka mano asmenybė, galbūt todėl, kad visuomet esu optimistiškai nusiteikusi. Turbūt žmonės nori teigiamų emocijų. Be to, manau, jog žmonėms šiek tiek pabodo televizijos rodomas turinys, todėl jie ieško kažko naujo, artimesnio ir natūralesnio.
Be to, daug peržiūrų sulaukia ir subtilios temos moteriškais klausimais. Viena iš priežasčių, mano nuomone, yra švietimo tokiomis temomis stoka. Tuo tarpu, internetas merginoms dabar yra pagrindinis atsakymų į šio tipo klausimus šaltinis.
– Kokios savybės ir resursai būtini norint tapti gera vlogere?
– Reikia drąsos, ištvermės, kruopštumo, darbštumo, o taip pat ir įgūdžių darbui su kompiuteriu. Jeigu tokių įgūdžių trūksta, tuomet reikia turėti komandą, kuri už jus atliktų visas technines detales. Užkulisinio darbo čia apstu, tad charizmos, norint tapti sėkminga vlogere, nepakanka.
– Kaip atrodo tavo diena? Kokią jos dalį užima tinklaraščio kūrimas?
– Mano diena, kaip ir daugumos, prasideda nuo chaotiško bėgiojimo po namus. Vėliau nuvežusi vaiką į darželį, judu į darbą. Po darbo, jeigu nėra suplanuotų renginių, laukia sportas, vėliau darbai namuose ir tik užmigdžius vaiką galiu skirti laiko tinklaraščio kūrimui. Beje, savaitgaliais teikiu ir grožio paslaugas.
Tinklaraščio ir video įrašų kūrimas atima visą laisvalaikį, liekantį po kitų darbų. Kartais filmuoju, redaguoju iki išnaktų. Laisvų savaitgalių irgi nebeturiu, tačiau man tai patinka. Tai tarsi užburtas ratas: arba planuoju sukurti video, arba jį jau redaguoju. Ir taip nuolatos.
– Kaip, turėdama tiek veiklos, viską suspėji?
– Šiuolaikiniam žmogui pasisekė, jog inovacijų dėka daug darbų galima padaryti tiesiog būnant kelyje ar laukiant eilėse. Kartais pagalvoju, kad mane labai gelbsti gebėjimas planuoti ir išnaudoti modernias technologijas. Pavyzdžiui, mėgstu viską žymėtis ne kokioje nors popierinėje knygutėje, tačiau elektroniniame kalendoriuje, taip sutaupau laiko, nes jį galiu atsidaryti tiek telefone, tiek planšetėje, tiek stacionariame kompiuteryje. Mano „Samsung Tab S3” planšetė turi specialų tušinuką, todėl tai kur kas patogesnė paprasto darbo kalendoriaus versija. Visas dienos užduotis susirašau, jas pažymėdama skirtingomis spalvomis. Esu įsitikinusi, kad be šio įpročio tikrai spėčiau nuveikti mažiau.
Naujausi komentarai