- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ 700-ajam sostinės gimtadieniui parengė Lietuvos sostinės žinomumo užsienyje reklaminę kampaniją, ja bus siekiama sudominti užsieniečius pasitelkus humorą.
Kampanija „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ bus pristatoma praėjusio amžiaus paskutiniojo dešimtmečio stilistikos vaizdo klipu, kuriame pasakojama, kad Vilnius sukūrė gimtadienio atvirukų seriją, ketvirtadienį pranešė „Go Vilnius“.
Pasak agentūros, atvirukai skirti tiems, kurie „pamiršta miestą pasveikinti su gimtadieniu“, nes vis dar per mažai žino apie Vilnių.
Užsieniečiai taip pat bus nukreipiami į kampanijai specialiai sukurtą tinklalapį 700birthdaycards.lt.
Skaitmeninė reklamos kampanija skirta Vilniaus tikslinėms turizmo rinkoms: Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos gyventojams.
90-ųjų stilistikos reklaminį klipą „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ sukūręs režisierius Ričardas Matačius pasitelkė to laikmečio filmavimo kamerą ir naudojo autentiškas laikotarpio detales. Klipe filmavosi Vilniuje gyvenantys užsieniečiai iš Italijos, Kenijos, Mongolijos bei Kazachstano. Šventinių atvirukų seriją sukūrė dizainerė Anta Antanavičiūtė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, vienas efektyviausių būdų, padedančių atkreipti užsieniečių dėmesį į Vilnių – nebijoti drąsių sprendimų, o kartais ir gebėjimo iš savęs pasijuokti.
„Saviironija bei racionalus žvilgsnis į padėtį pasauliniame turizmo žemėlapyje jau tapo savotiška mūsų miesto vizitine kortele. Todėl pristatydami naująją kampaniją norime dar kartą atkreipti dėmesį į netrukus 700 metų jubiliejų švęsiantį, tačiau širdyje visada jauną Vilnių“, – sakė I. Romanovskienė.
Kampanijos „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ idėją sukūrusios kūrybos agentūros „BM Boutique„ partneris Antonio Bechtle'as (Antonijus Bechtlas) tvirtina, kad sąlyginai nedideliam miestui savaime privilioti turistus ar tuo labiau juos sudominti savo gimtadieniu yra iš tiesų sudėtinga užduotis. Todėl miesto išskirtinumui pasiekti nuspręsta formuoti įdomų, netikėtą, pastebimą ir juokingą komunikacijos toną.
„Jau ir anksčiau užsienio auditorijos dėmesį atkreipdavome, pokštaudami apie Vilniaus nežinomumą, o sėkmingos kampanijos sukėlė ne tik didelį susidomėjimą, bet ir pelnė reklamos apdovanojimų. Tikimės, kad naujoji kampanija ir atvirukų kolekcija taip pat nestokos dėmesio“, – sakė A. Bechtle'as.
Kampanijos sumanytojai pabrėžia, kad praėjusio amžiaus paskutinysis dešimtmetis pastaruoju metu pasaulyje itin išpopuliarėjo, į madą sugrįžta anuomet populiarūs drabužių modeliai, o socialiniuose tinkluose atgimsta tuo laikotarpiu paplitę žanrai, tokie kaip reklaminiai „TV parduotuvių“ klipai.
Dėmesį 90-ųjų laikotarpiui lydi humoras ir nostalgija, o aktualumą patvirtina šiam laikotarpiui skirtų kultūrinių projektų, tokių kaip MO muziejaus paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ populiarumas.
Sostinės jubiliejui skirtus atvirukus galima siųsti ne tik virtualiai, bet ir apsilankius Vilniaus turizmo informacijos centre arba „International House Vilnius“.
Reklamos kampanija yra jubiliejinės programos „Vilnius 700“, pristatomos su žinute „Vilnius 700 metų jaunas“, dalis, ją finansuoja Vyriausybės kanceliarija.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus savivaldybė pritarė naujojo darželio Perkūnkiemyje projektui3
Vilniaus miesto savivaldybė pritarė naujo, 290 vaikų talpinančio darželio Perkūnkiemio rajone projektui. Skelbiama, kad gavus statybų leidimus, darbus tikimasi pradėti kitų metų pradžioje. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
Maitinimo sektoriaus atstovų protestas prie Vyriausybės: prašo grąžinti lengvatinį PVM tarifą8
Apie 100 protestuotojų – maitinimo sektoriaus atstovų – prie Vyriausybės rūmų Vilniuje penktadienį surengtame mitinge reikalauja grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną1
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...