Apie šį projektą jau publikuota daugiau nei dvi dešimtys straipsnių Jungtinės Karalystės, Ispanijos, Turkijos, Ukrainos, Rumunijos, Australijos, JAV, Kinijos žiniasklaidoje. Idėja sukurti laikiną paplūdimį įvertinta kaip kūrybiškas būdas padėti miestiečiams išgyventi pandemijos sukeltus kelionių ribojimus. Šia proga užsienyje prisiminta ir apie kitas pastaruoju metu plačiai pasaulyje nuskambėjusias Lietuvos sostinės iniciatyvas.
„Vilnius sugalvojo kūrybišką būdą užtikrinti, jog gyventojai pandemijos metu liktų laimingi ir sveiki, – rašė populiaraus JAV kelionių portalo „Travel and Leisure“ žurnalistė Stacey Leasca. – Iš tiesų, Vilniaus miestas gerai tvarkosi su pandemija. Jis ne tik pristatė šį naują paplūdimį, bet taip pat padirbėjo, siekdamas užtikrinti, kad žmonės galėtų mėgautis gyvenimu laikydamiesi socialinės distancijos, atverdamas gatves kavinių ir restoranų staleliams, bei pristatęs savo „Kaukių mados savaitę“.
Vilnius sugalvojo kūrybišką būdą užtikrinti, jog gyventojai pandemijos metu liktų laimingi ir sveiki.
Apie projektą rašė ir vienas svarbiausių britų naujienų kanalas „The Telegraph“, Kinijos naujienų agentūra „Xinhuanet“. Naujienų portalo „Euronews“ dėmesį patraukė ir Vilniaus paplūdimio įžiebta Lietuvoje vykstanti diskusija. “Ar lietuviai yra pasirengę nusipurtyti istorinę kančią ir priimti hedonistiškesnį požiūrį į sostinės viešąsias vietas?“ – klausiama publikacijoje, kurioje apžvelgiamos įvairios Lietuvos gyventojų nuomonės apie šį projektą.
JAV kelionių portalas „Matador“, pristatydamas „Open Beach“, skaitytojams priminė kitas inovatyvias Lietuvos sostinės idėjas. „Vilniaus miestas įrodė, kad su koronaviruso pandemija jam pavyksta tvarkytis labai kūrybingai – pavertė miesto centrą į atvirą lauko kavinę, kad būtų galima užkandžiauti laikantis socialinės distancijos, išnaudojo nutilusį oro uostą kaip autokiną, kad žmonės galėtų saugiai pramogauti, – rašė „Matador“ korespondentas Eben Diskin. – Dabar Lietuvos sostinė savo didžiausią aikštę pavertė atviru paplūdimiu.”
„Žinia apie dar vieną netradicinį Vilniaus sprendimą, padedantį miestiečiams lengviau išgyventi pandemijos sukeltus ribojimus, keliauja po pasaulį. Tokios žinios stiprina Vilniaus kaip dinamiško, atviro, inovatyvaus miesto įvaizdį, o tai savo ruožu padės pritraukti ne tik užsienio žiniasklaidos, bet ir turistų dėmesį”, – sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė.
Naujausi komentarai