Apleistas tiltas davė ženklą Pereiti į pagrindinį turinį

Apleistas tiltas davė ženklą

2010-11-13 23:59

Ant Panemunės tilto pradėjus klibėti metalinei plokštei, vakar vairuotojai išsigando, kad tiltas gali sugriūti. Ant kojų buvo sukelta policija ir savivaldybė.

Vakar ryte, per patį piką, nuo Panemunės tilto važiuojamosios dalies atitrūko deformacinės siūlės apsauginės plokštės varžtai, ištrupėjo asfaltas.

"Deformacinės siūlės apsauginė plokštė įrengta tarp tilto ir prietilčio, nėra laikančioji konstrukcija ir neturi įtakos tilto saugumui", – aiškino Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis. Tačiau vakar vairuotojų buvo prašoma nevažiuoti per šį tiltą.

Nuo transporto krūvio išsiklibinusią maždaug 3,5 m ilgio, 40 cm pločio ir apie 15 mm storio metalo plokštę vakar tvarkė "Kauno tiltų" darbininkai.

"Suremontavome tik laikinai. Toks remontas – ne vienos dienos darbas. Išgręžėme skyles, klijavome metalinius strypus, pritvirtinome naują plokštę. Kadangi betonas ištrupėjo, tai senoji plokštė buvo per siaura", – aiškino "Kauno tiltų" gatvių tiesimo aikštelės vadovė Jolanta Varkalienė. Ji patikino, kad iki planuojamos viso tilto rekonstrukcijos ši plokštė tikrai atlaikys automobilių srautą.

"Tai, kad įgriuvo plokštė, – tikrai nieko baisaus, – ramino tiltų inžinierius Henrikas Kebeikis. – Ant tilto visą laiką vibracija, ši plokštė jau kurį laiką klibėjo."

Specialistas ne kartą perspėjo, kad Panemunės tilto būklė yra kritiška, tačiau dabartinė Kauno valdžia į tai tik numodavo ranka.

"Su metalinėmis tilto konstrukcijomis sutarties nesudarysi. Jos bet kada gali sugriūti", – išgirdęs apie vakarykštį incidentą nelinksmai ironizavo tiltų inžinierius Henrikas Kebeikis.

Pasak tiltų žinovo, valdininkų aplaidumo įkaitais vieną dieną gali tapti ne tik Panemunės gyventojai, bet ir ant tilto nuolat spūstyse atsiduriantys vairuotojai.

H.Kebeikis pasidžiaugė tik tuo, kad išklibėjo būtent ši plokštė, o ne kuri nors atraminė tilto dalis.

"Tas tiltas laikosi ant armatūrų. Gerai, kad tarybiniais laikais jų nevogė, tai jos dar laiko. O betonas jau ištrupėjęs. Tiltas jau seniai galėjo sugriūti", – įsitikinęs tiltų inžinierius. Pasak jo, ant Panemunės tilto vienu metu gali būti 15 t svoris.

"O jei užvažiuoja du troleibusai ir dar kelios dešimtys automobilių? Koks tada svoris?" – nenorėdamas prišaukti nelaimės skaičiavo H.Kebeikis.


Liko devyni mėnesiai?

Šiemet už 30 tūkst. litų buvo šiek tiek paremontuotos Panemunės tilto deformacinės siūlės, sutvarkyti sutrūkinėję metaliniai turėklai ir pažeistos gelžbetoninės atramos.

Kauno valdininkai ne kartą yra sakę, kad Panemunės tiltą bus galima uždaryti, kai intensyviam eismui bus pritaikytas tiltas per Jiesią. Tai turėjo būti padaryta dar šiemet, tačiau remonto darbai dar neprasidėjo. Prie šio tilto vakar atvežti "Kauno tiltų" statybininkų vagonėliai.

"Kauno tiltai" tilto per Jiesią rekonstrukciją atliks už 2,6 mln. litų. Bendrovė tiltą turi paplatinti nuo 7,2 iki 12 m. Rekonstrukcija turėtų užtrukti devynis mėnesius. Tik neaišku, ar per šį laiką didelius transporto srautus atlaikys griūvantis Panemunės tiltas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų