- Eleonora Budzinauskienė, ELTA
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Dainius Kreivys
-
D. Kreivys siūlo Vilniuje statyti viadukus ir tunelius bei rengti referendumą
-
D. Kreivys siūlo Vilniuje statyti viadukus ir tunelius bei rengti referendumą
-
D. Kreivys siūlo Vilniuje statyti viadukus ir tunelius bei rengti referendumą
-
D. Kreivys siūlo Vilniuje statyti viadukus ir tunelius bei rengti referendumą
Seimo narys Dainius Kreivys ir Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) kandidatai į Vilniaus miesto tarybą trečiadienį pristatė Vilniaus transporto sistemos programą. Renginyje, kuriame, be Seimo nario, programą pristatinėjo ir Vilniaus miesto tarybos narys Valdas Benkunskas, politikai siūlė sprendimus, kaip per pusę sumažinti vilniečių prastovimą laiką spūstyse. Anot konservatorių, šiandien reikia kalbėti apie naujos transporto priemonės diegimą, išmanaus valdymo sistemos įvedimą bei miesto infrastruktūros pertvarką.
D. Kreivio manymu, situacija šiandieninėje Vilniaus transporto sistemoje yra beveik tragiška.
„Vilniečiai per savaitę vien spūstyse praleidžia apie tris valandas. Tai lygu 7 paroms per metus ir kiekvienais metais Vilniui tai kainuoja didelius pinigus. Norint išjudinti šią pelkę, miestui reikia drąsių ir strategiškų sprendimų. Reikia kalbėti apie galimą naujos transporto priemonės ir išmaniausių eismo valdymo sistemų diegimą Vilniuje bei 4 naujų viadukų ir 3 tunelių statybą. Tai miestiečių keliones padarytų trumpesnes bei patogesnes, o Vilnių - labiau dinamišku, mažiau užterštu ir triukšmingu miestu”, - teigė D. Kreivys.
V. Benkunsko nuomone, esminis dėmesys turi krypti į Vilniaus gatvių ir kelių infrastruktūros atnaujinimą: „Padėtį esmingai pagerintų viadukų ir tunelių pastatymas ties arterinėmis Vilniaus vietomis. Esminis projektas - centrinis miesto greitkelis, kuriuo Ukmergės ir Geležinio vilko gatvių sankryža būtų pertvarkyta į šešių eismo juostų greitkelį, kuriame neliktų reguliuojamų sankryžų. Kitaip tariant, intensyviausioje mieste Geležinio vilko ir Ukmergės g. sankryžoje eismas vyktų nenutrūkstamai: dalis srauto važiuotų tuneliu, o srautai, judantys Narbuto g. ir Konstitucijos pr. link, vyktų naujai įrengtais viadukais. Tai visiškai išspręstų judėjimą šiame problematiškiausiame Vilniaus transporto mazge, o kartu pagyvintų ir viso miesto eismą”, - sakė V. Benkunskas.
Anot D. Kreivio, sprendimą dėl naujos transporto priemonės diegimo Vilniuje turėtų priimti vilniečiai: „Mes matome, kad naujos transporto priemonės diegimas mieste kelia labai daug disku-sijų, susilaukia įvairių nuomonių. Manau, jog šiuo klausimu Vilniuje galėtų būti rengiamas referendumas. Tai būtų pirmas kartas, kai įsiklausoma į vilniečių nuomonę, o taip pat vilniečiai būtų įtraukti į sprendimų priėmimą Vilniuje”, - idėją dėstė D. Kreivys.
Vilniaus miesto darnaus judumo plane teigiama, kad kasdien viešuoju transportu naudojasi apie 24 proc. vilniečių, o beveik 50 proc. vilniečių kasdienes keliones atlieka nuosavu automobiliu. Pagal Vilniaus miesto savivaldybės parengtą sostinės judumo analizę, rytinio piko metu vilniečiai spūstyse prastovi apie 50 proc. savo kelionės laiko, o vakarinio piko metu - apie 70 proc. visos kelionės trukmės.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus savivaldybė pritarė naujojo darželio Perkūnkiemyje projektui3
Vilniaus miesto savivaldybė pritarė naujo, 290 vaikų talpinančio darželio Perkūnkiemio rajone projektui. Skelbiama, kad gavus statybų leidimus, darbus tikimasi pradėti kitų metų pradžioje. ...
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
Maitinimo sektoriaus atstovų protestas prie Vyriausybės: prašo grąžinti lengvatinį PVM tarifą9
Apie 100 protestuotojų – maitinimo sektoriaus atstovų – prie Vyriausybės rūmų Vilniuje penktadienį surengtame mitinge reikalauja grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną1
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...