D. Kreivio manymu, situacija šiandieninėje Vilniaus transporto sistemoje yra beveik tragiška.
„Vilniečiai per savaitę vien spūstyse praleidžia apie tris valandas. Tai lygu 7 paroms per metus ir kiekvienais metais Vilniui tai kainuoja didelius pinigus. Norint išjudinti šią pelkę, miestui reikia drąsių ir strategiškų sprendimų. Reikia kalbėti apie galimą naujos transporto priemonės ir išmaniausių eismo valdymo sistemų diegimą Vilniuje bei 4 naujų viadukų ir 3 tunelių statybą. Tai miestiečių keliones padarytų trumpesnes bei patogesnes, o Vilnių - labiau dinamišku, mažiau užterštu ir triukšmingu miestu”, - teigė D. Kreivys.
V. Benkunsko nuomone, esminis dėmesys turi krypti į Vilniaus gatvių ir kelių infrastruktūros atnaujinimą: „Padėtį esmingai pagerintų viadukų ir tunelių pastatymas ties arterinėmis Vilniaus vietomis. Esminis projektas - centrinis miesto greitkelis, kuriuo Ukmergės ir Geležinio vilko gatvių sankryža būtų pertvarkyta į šešių eismo juostų greitkelį, kuriame neliktų reguliuojamų sankryžų. Kitaip tariant, intensyviausioje mieste Geležinio vilko ir Ukmergės g. sankryžoje eismas vyktų nenutrūkstamai: dalis srauto važiuotų tuneliu, o srautai, judantys Narbuto g. ir Konstitucijos pr. link, vyktų naujai įrengtais viadukais. Tai visiškai išspręstų judėjimą šiame problematiškiausiame Vilniaus transporto mazge, o kartu pagyvintų ir viso miesto eismą”, - sakė V. Benkunskas.
Anot D. Kreivio, sprendimą dėl naujos transporto priemonės diegimo Vilniuje turėtų priimti vilniečiai: „Mes matome, kad naujos transporto priemonės diegimas mieste kelia labai daug disku-sijų, susilaukia įvairių nuomonių. Manau, jog šiuo klausimu Vilniuje galėtų būti rengiamas referendumas. Tai būtų pirmas kartas, kai įsiklausoma į vilniečių nuomonę, o taip pat vilniečiai būtų įtraukti į sprendimų priėmimą Vilniuje”, - idėją dėstė D. Kreivys.
Vilniaus miesto darnaus judumo plane teigiama, kad kasdien viešuoju transportu naudojasi apie 24 proc. vilniečių, o beveik 50 proc. vilniečių kasdienes keliones atlieka nuosavu automobiliu. Pagal Vilniaus miesto savivaldybės parengtą sostinės judumo analizę, rytinio piko metu vilniečiai spūstyse prastovi apie 50 proc. savo kelionės laiko, o vakarinio piko metu - apie 70 proc. visos kelionės trukmės.
Naujausi komentarai