V.Lomsargis – ir vieno daugiabučio savininkų bendrijos Gilužio gatvėje pirmininkas. Kas ne kas, bet jis tikrai turėtų žinoti visus nesklandumus ir problemas, su kuriomis susiduria daugiabučio gyventojai. Tačiau praktikoje, pasirodo, viskas atvirkščiai.
„Jau ketvirta diena neveikia liftas, o namas – naujos statybos. Jaunos motinos vaikus su vežimėliais turi laiptais nuvežti ir užvežti net iki devintojo aukšto. Kodėl neveikia liftas, kada jis veiks – jokios informacijos, į skundus niekas nereaguoja. Tyli ir bendrijos pirmininkas V. Lomsargis“, - skundėsi daugiavaikė jauna motina.
„Kelias dienas neveikia liftas? Pirmą kartą girdžiu. Reikia teirautis liftą prižiūrinčioje bendrovėje“, - V.Lomsargis tik iš žurnalisto sužinojo apie sugedusio lifto problemą ir netrukus raportavo: „Diržas buvo sugedęs, bendrovė atsarginių detalių paprastai neturi, jas reikia užsakyti. Taip buvo ir šįkart – kol atvežė iš užsienio, praėjo trys dienos. Liftas jau veikia“.
Paprieštaravus, kad liftas neveikė ne tris, o keturias dienas, V.Lomsargis nesutriko: „Argi čia tragedija? O jei sugenda automobilis ir juo negalima važiuoti, kol jo specialistai nesuremontuoja?“
Argi čia tragedija? O jei sugenda automobilis ir juo negalima važiuoti, kol jo specialistai nesuremontuoja?
Panašu, kad toks V.Lomsargio atsimušinėjimas ir lifto lyginimas su nepatogumais sugedus automobiliui ne iš piršto laužti ir bendrovės pirmininkui parankus. Minėto namo liftą prižiūri Suomijos kapitalo bendrovė „Kone“. Nors per pastaruosius paskutinius trejetą metų apyvartą išauginusi beveik iki 5 milijonų eurų bendrovė deklaruoja įsitikinusi, kad liftų „visų avarijų galimą išvengti“, tačiau liftais besinaudojantys kai kurie gyventojai taip nemano.
„Mūsų visame rajone yra „Kone“ liftai, mūsų namo laiptinėje po du. Nuo eksploatacijos pradžios praėjo 9 metai. Per minėtą laikotarpį dviem liftams keisti trys dažnių generatoriai. Generatoriaus kaina apie 5 600 eurų - minėtą kainą reikia sumokėti papildomai. Palyginimui: salone nauja „WV Jeta“ kainuoja apie 16 300 eurų. Vidutiniškai tik už vieno lifto detales per metus reikia sumokėti apie 900 eurų. Panašu, kad įmonė laimi konkursus siūlydama pigią kainą, po to gyvena iš atsarginių dalių. Kiek bendravau su kitų namų gyventojais, kur yra „Kone“ liftai, situacija panaši“, - kitas Pilaitės gyventojas pateikia akivaizdų pavyzdį, kad naudojimasis „Kone“ liftais veik tas pats, kas važinėti automobiliu. Tačiau čia skirtumas, atvirkščiai nei nori įrodyti V.Lomsargis, akivaizdus: automobilis, skirtingai nei liftas, vis dėlto nėra kasdienės neišvengiamos būtinybės daiktas, o ir sugedus jam nebūtina detales vežti iš užsienio.
Naujausi komentarai