Pereiti į pagrindinį turinį

G.Labanauskas: gal valdžia prie „Žalgirio“ arenos pastatys žadėtą prieplauką

2012-11-22 15:00
G.Labanauskas: gal valdžia prie „Žalgirio“ arenos pastatys žadėtą prieplauką
G.Labanauskas: gal valdžia prie „Žalgirio“ arenos pastatys žadėtą prieplauką / Tomo Raginos nuotr.

Navigacijos sezonas baigtas, tačiau vakar pradėtos diskusijos, kaip ateityje būtų galima laivybą dar labiau suintensyvinti. Apie tai vakar kalbėta konferencijoje Kaune.

„Vilniaus savivaldybės ir verslininkų aktyvumas lėmė, kad šiemet pradėjome eksploatuoti 7,5 km vidaus vandens ilgio kelią Neryje. Ši upė Vilniaus ribose driekiasi 16 km. Esu optimistas, kad ateityje bus galima plaukioti kur kas ilgesnėje atkarpoje. Tokie vandens keliai ypač populiarūs kitose Europos sostinėse – Prahoje ar Paryžiuje. Tikiuosi, kad ir Kauno savivaldybė ims pavyzdį iš sostinės bei vykdys savo protokolinius įsipareigojimus – prie visos Lietuvos traukos objekto “Žalgirio„ arenos pastatys žadėtąją prieplauką“, – sakė valstybinės įmonės „Vidaus vandens kelių direkcijos“ (VVKD) generalinis direktorius Gintautas Labanauskas. 

Jo teigimu, laivybos perspektyvos neblogos, nes kuriama infrastruktūra. Kitais metais Kaune, Marvelėje, turėtų pradėti veikti krovininė prieplauka. Tai paskatintų laivybą. G.Labanauskas pasidžiaugė, kad ir sunkmečiu direkcijos specialistai neišsibėgiojo ir dirbo vedami entuziazmo.

VVKD Kelių skyriaus viršininkas Aurelijus Rimas neslėpė, kad kartais gerus norus koreguoja techninių išteklių stoka – pavyzdžiui, sunku su viena turima žemsiurbe užtikrinti reikiamą gylį visame Nemuno laivybos ruože iki Baltijos jūros. Šiais metais situaciją gelbėdavo lietūs, pakeldami upės lygį.

Kaip teigiamą dalyką viršininkas minėjo šviečiančiais ir nešviečiančiais vandens kelio ženklais pažymėtus vandens maršrutus. Modernūs šviečiantys ženklai naudoja saulės energiją. Jais pažymėti ypatingos svarbos vandens keliai – Kauno ir Kuršių mariose bei Smalininkuose iki Rusijos sienos.

2012 m. navigacijos sezonas vandens kelyje tarp Kauno ir Klaipėdos truko 199 paras. Bendras naudojamo vidaus kelių ilgis siekė 384 km.

Šis navigacijos sezonas ypatingas ir tuo, kad direkcija paženklino specialiais ženklais visus kelius, išskyrus 1 km ilgio Mituvos kanalą – tai idealaus kelio pavyzdys, nereikalaujantis žymėjimo. Taip pat, be naujai pradėto eksploatuoti Neries ruožo Vilniuje, šiemet buvo patikslinti visų Lietuvos vandens kelių matavimų netikslumai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų