Pereiti į pagrindinį turinį

Į išmaniuosius telefonus persikelia ir atliekų tvarkymas

2014-10-10 13:30
LRT
Į išmaniuosius telefonus persikelia ir atliekų tvarkymas
Į išmaniuosius telefonus persikelia ir atliekų tvarkymas / K. Vanago / BFL nuotr.

Naują mobiliąją programėlę „Eco App“, skirtą atsakingiau tvarkyti atliekas, jau išbandę gyventojai tikina, kad ši technologija itin praverčia stebint sąskaitų apmokėjimus ir atliekų išvežimo grafikus, rašoma pranešime spaudai.

Pasak vilniečio Giedriaus, anksčiau nepavykdavo taip greitai susirasti atliekų išvežimo grafiko: „Kartais po ranka pritrūkdavo kompiuterio, o kartais užtrukdavo svetainėje susirasti konkretų savo rajono tvarkaraštį. Be to, anksčiau jie būdavo du – vienas komunalinių atliekų išvežimui, kitas – antrinių žaliavų.“

Į telefoną gauna priminimus

Vilnietis džiaugiasi, kad pradėjus naudotis programėle „Eco App“ atliekų išvežimo grafiko paieška tapo spartesnė ir patogesnė. Dabar net ir išvykęs jis gali juos pasitikrinti telefone bet kuriuo metu.

„Jei artėja šiukšlių išvežimo diena, skambinu vaikams ir prašau, kad ištemptų konteinerį,“– sako prie Žaliųjų ežerų Balsių gyvenvietėje įsikūręs Giedrius.

Norėdamas nepamiršti artėjančios atliekų išvežimo dienos, „Ecoservice“ klientas savo telefone įsidiegė specialius priminimus. Juos Giedrius pasirinko gauti likus 24 val. iki šiukšlių išvežimo. Todėl dabar tvirtina niekada nepamirštantis laiku išstumti konteinerių.

Būtent dėl pastarosios priežasties „Ecoservice“ sukūrė mobiliąją programėlę „Eco App“. Bendrovės darbuotojai pastebėjo, kad vartotojai neretai pamiršta laiku išstumti konteinerį, painioja buitinių ir antrinių atliekų surinkimo grafikus. Siekiant palengvinti šį procesą, atliekų surinkimo grafikai pritaikyti išmaniųjų telefonų vartotojams.

Tačiau tai ne vienintelis „Eco App“ privalumas. Naudodamiesi mobiliąja programėle „Ecoservice“ vartotojai gali reaguoti į bendrovės teikiamų paslaugų kokybę – pranešti apie konteinerių būklę, netvarkingą aplinką aplink juos, personalo elgesį. Klientai skatinami fotografuoti netvarkingos būklės konteinerius ir siųsti nuotraukas, nurodant jų vietą. Bendrovės atstovai tikisi, kad tokiu būdu galės operatyviau reaguoti į probleminius taškus, užtikrinti kokybišką atliekų surinkimą.

„Mūsų klientai vis labiau domisi atliekų surinkimo, rūšiavimo, aplinkos puoselėjimo klausimais. Jiems rūpi aplinka, kurioje jie gyvena, jie jaučiasi už ją atsakingi. Todėl sukūrėme įrankį, kuris vieniems padės labiau rūpintis aplinka, suteiks daugiau su tuo susijusių galimybių, o kitiems primins, kad kiekvienas iš mūsų esame atsakingi už aplinkos puoselėjimą“, – kalba „Ecoservice“ vadovė Daiva Skrupskelienė.

Pasitikrina, ar apmokėta sąskaita

Pradėjęs naudotis „Eco App“ bendrovės klientas Giedrius pasakoja išbandęs ne vieną „Ecoservice“ paslaugą. Per pastaruosius mėnesius vyrui porą kartų teko užsisakyti stambiagabaričių atliekų išvežimą: po namo remonto susidarė nemažas jų kiekis.

Kitas „Eco App“ privalumas – galimybė pasitikrinti, ar sąskaita už atliekų išvežimą apmokėta ir nelikę jokių mokestinių įsipareigojimų bendrovei.

„Tai itin aktuali man paslauga. Būčiau dar laimingesnis, jei per „Eco App“ galima būtų užsisakyti ir mokėjimą tiesioginiu debetu. Taip nusiimtų dar vienas galvos skausmas“, – kalba bendrovės klientas.

„Ecoservice“ mobiliąja programėle Giedrius naudojasi 1–2 kartus per savaitę. Programėlę pašnekovas atrado pats naršydamas telefone per „Google Play“. Pasak vilniečio, šiuo metu telefone jis naudojasi dauguma paslaugų. Išmaniajame telefone patogu sekti transporto tvarkaraščius, stebėti vaikų dienynus ir jų mokymosi rezultatus, naudotis elektronine bankininkyste, kitomis elektroninėmis paslaugomis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų