Prancūzų skambučių centro paslaugas teikianti bendrovė „Teleperformance“ atidaro paslaugų centrą Lietuvoje.
Ši milžiniška kompanija atidaro skambučių centrą Lietuvoje, kuriame planuoja dar iki šių metų pabaigos sukurti daugiau kaip 50 klientų aptarnavimo darbo vietų, o iki 2017 metų pradžios šį skaičių patrigubinti. Beveik 40 metų gyvuojančiam „Teleperformance“ tinklui priklauso 270 paslaugų centrų 62-ose valstybėse visame pasaulyje.
„Džiaugiuosi, kad pasaulyje lyderiaujanti bendrovė įsikurs ir Vilniuje, kurioje dirbs tikrai aukštos kompetencijos žmonės. Tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilnius yra puiki vieta tokioms bendrovėms, kurios pas mus pritrauks dar daugiau kompanijų“, – sako Vilniaus meras.
Planuojama, kad skambučių centrai veiks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Pasak „Teleperformance“ vadovo, bendrovė teiks daugiakanalio klientų aptarnavimo paslaugas klientams, gyvenantiems visoje Europoje – elektroninį paštą, pokalbius telefonu, video skambučius ir kt.
„Mūsų inicijuoti Baltijos šalių rinkos tyrimai parodė, kad Lietuva turi didžiausius užsienio kalbomis kalbančio žmogiškojo kapitalo išteklius. Kadangi mes ketiname kurti daugiakalbį centrą, aptarnaujantį Baltijos šalis, Švediją, Norvegiją, Suomiją, Daniją, Vokietiją, Lenkiją ir Rusiją, pasirinkome būtent Lietuvą. Lietuva taip pat turi puikiai išvystytą telekomunikacijų infrastruktūrą“ , – sako bendrovės vadovas Emmanuelis Plovieras.
Bendrovė jau ieško darbuotojų, galinčių kalbėti norvegų, suomių, lenkų, švedų, vokiečių, danų, rusų kalbomis.
„Darbuotojai turi ne tik norėti dirbti, bet ir labai mėgti klientų aptarnavimą. Puikus užsienio kalbų mokėjimas būtų vienas svarbiausių kriterijų, tad kviečiame žmones dalyvauti atrankoje“, – sako „Teleperformance” vadovas.
Šiuo metu kompanijoje dirba daugiau nei 182 tūkst. darbuotojų, 75 kalbomis teikiančių paslaugas 170 rinkų.
Lietuvoje UAB „Teleperformance LT“ įregistruota šių metų spalį.
Naujausi komentarai