Į stotį atpūškavo garvežys

Į stotį atpūškavo garvežys

2008-01-30 00:00

Į Kauną atitemptas daugiau kaip pusšimčio metų senumo garvežys, kuris po restauracijos bus pastatytas prie tunelio.

Į Kauną atitemptas daugiau kaip pusšimčio metų senumo garvežys, kuris po restauracijos bus pastatytas prie tunelio.

Pokario laikais Rusijoje pagamintas garvežys „L-084“ vakar į Kauną atkeliavo iš Radviliškio. Jo kelionė truko penkias valandas, pakeliui porą kartų stotyse tikrinta jo techninė būklė.

„Mūsų dirbtuvėse bus atnaujintas lokomotyvo paviršius, nuplautas mazutas, kitos apnašos, – pasakojo „Lietuvos geležinkelių“ Kauno infrastruktūros direktorius Olegas Slepakovas. – Jį baigsime restauruoti kitų metų rugpjūtį.“

Restauruotas garvežys stovės prie rekonstruoto geležinkelio tunelio. Garvežys turi tenderį, kuriame vežiotos anglys ir vanduo. Viduryje įrengta kabina mašinistui. Garvežys „L-084“ turi 10 varomųjų ir du palaikomuosius ratus.

Tokio tipo gariniai lokomotyvai Rusijoje gaminti nuo 1946 iki 1955 metų.

„Šie garvežiai išsiskyrė tuo, kad turėjo mechaninius anglių keitiklius, todėl į krosnį kuro nereikėjo pilti kastuvais. Rusijos gamyklos pagamino keturis tūkstančius šių garvežių“, – aiškino O.Slepakovas. Į Kauną atgabentas garvežys Radviliškyje iš pradžių buvo laikomas kaip rezervinis, o vėliau kelis dešimtmečius dūlėjo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų