Į Kauną atitemptas daugiau kaip pusšimčio metų senumo garvežys, kuris po restauracijos bus pastatytas prie tunelio.
Pokario laikais Rusijoje pagamintas garvežys L-084 vakar į Kauną atkeliavo iš Radviliškio. Jo kelionė truko penkias valandas, pakeliui porą kartų stotyse tikrinta jo techninė būklė.
Mūsų dirbtuvėse bus atnaujintas lokomotyvo paviršius, nuplautas mazutas, kitos apnašos, pasakojo Lietuvos geležinkelių Kauno infrastruktūros direktorius Olegas Slepakovas. Jį baigsime restauruoti kitų metų rugpjūtį.
Restauruotas garvežys stovės prie rekonstruoto geležinkelio tunelio. Garvežys turi tenderį, kuriame vežiotos anglys ir vanduo. Viduryje įrengta kabina mašinistui. Garvežys L-084 turi 10 varomųjų ir du palaikomuosius ratus.
Tokio tipo gariniai lokomotyvai Rusijoje gaminti nuo 1946 iki 1955 metų.
Šie garvežiai išsiskyrė tuo, kad turėjo mechaninius anglių keitiklius, todėl į krosnį kuro nereikėjo pilti kastuvais. Rusijos gamyklos pagamino keturis tūkstančius šių garvežių, aiškino O.Slepakovas. Į Kauną atgabentas garvežys Radviliškyje iš pradžių buvo laikomas kaip rezervinis, o vėliau kelis dešimtmečius dūlėjo.
Naujausi komentarai