„Iki“ vienai dienai atidarė laikiną parduotuvę po atviru dangumi

  • Teksto dydis:

Šiandien Vilniaus senamiestyje miesto gyventojus ir svečius stebina netikėtai iškilusi parduotuvė.

Rūdninkų skvere po nakties atsiradęs statinys dėmesį patraukia netikėtu dizainu – žinomo prekybos tinklo parduotuvė stūkso be sienų ir be stogo, tačiau viduje turi visus tradicinei „Iki“ parduotuvei būdingus atributus. Nuo ankstyvo ryto veikianti parduotuvė ne tik siūlo platų maisto asortimentą, bet ir turi vieną svarbią žinutę. Prekybos tinklas „Iki“ kviečia daugiau laiko leisti gryname ore bei atrasti valgymo lauke malonumą.

„Mes labai daug laiko praleidžiame uždarose patalpose. Automobilis ar autobusas, mokykla ar darbas, užsidarymas namuose ir nuolatinis žvalgymasis į ekranus – tai tapę daugelio mūsų rutina. Naująja kampanija „Visi į lauką“ norime atkreipti visuomenės dėmesį ir parodyti, jog valgyti lauke gali būti ne tik smagu, bet ir sveika, ypač smagu tai daryti šiltuoju metų laiku. Net ir įtemptoje dienotvarkėje galime atrasti truputį laiko, čiupti gardų sumuštinį ir prisėsti ant suoliuko lauke. Manau, tokia atokvėpio minutė atgaivins, pakels nuotaiką ir suteiks energijos likusiems dienos darbams“, – įsitikinusi prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.

Jos teigimu, užsienio šalyse valgymo lauke kultūra yra itin populiari – žmonės mėgaujasi pietumis parkuose, geria kavą ar užkandžiauja ant suoliukų, tiesia pledus ir džiaugiasi grynu oru žaliosiose miesto zonose. „Labai norisi, jog lietuviai taip pat skirtų daugiau laiko sau, atrastų buvimo gryname ore malonumą. Tikime, jog geras, kokybiškas maistas ir mėgavimasis juo lauke gali prisidėti prie visų mūsų bendros savijautos gerinimo“, – teigia B. Čaikauskaitė.

Naująja kampanija „Visi į lauką“ norime atkreipti visuomenės dėmesį ir parodyti, jog valgyti lauke gali būti ne tik smagu, bet ir sveika, ypač smagu tai daryti šiltuoju metų laiku.

Šiam tikslui prekybos tinklas „Iki“ pasirinko netradicinį žingsnį ir vienai dienai savo parduotuvę iškėlė po atviru dangumi. Įdomu tai, kad į laikiną parduotuvę užėję pirkėjai gali jaustis kaip realioje prekybos salėje – čia įrengti visi būtiniausi atributai, tokie kaip varteliai, kasa, lentynos, šaldytuvai, kavos aparatas ir kt., o prekių asortimentas savaime sufleruoja čia pat ant pievutės ar suoliuko surengti spontanišką pikniką.

Šiuo pavyzdžiu pasekė ir parduotuvėje apsilankę žinomi žmonės: radijo laidų vedėja Simona Albavičiūtė-Bandita, maisto tinklaraščio „Ant medinės lentelės“ kūrėja Kristina Pišniukaite-Šimkienė, atlikėjas Vaidas Baumila, prie kurių noriai prisijungė ir vilniečiai.

„Norime įrodyti, jog pabuvimui kieme nereikia iš anksto ruoštis, planuoti ar daryti to tik išskirtinėmis progomis. Galiausiai, kodėl reikia laukti savaitgalio ar atostogų? Ištrūkime į lauką įprastą dieną, atraskime laiko skaniai kavai ir užkandžiams ore – juk aplink tiek daug gražių vietų, o šiuo metu papildomo žavesio suteikia ne tik puikus oras, bet ir visa apimanti žaluma. Gana laukti, imkim ir pakeiskime įpročius – surenkime sau prasmingą pertrauką“, – ragina B. Čaikauskaitė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių