Pereiti į pagrindinį turinį

Ilgiausioje kalėdinėje mugėje – išskirtiniai Lietuvos kūrėjų darbai

2015-12-06 04:00
DMN inf.

Pačiame Vilniaus centre, prekybos centre GO9, visą gruodžio mėnesį vilniečiai ir miesto svečiai bus kviečiami ne tik linksmai bei stilingai praleisti laiką, bet ir išsirinkti kalėdines dovanas. Čia nuo gruodžio 1 d., taip pat ir tarpušvenčiu, veikia Lietuvos kūrėjų darbus pristatanti kalėdinė mugė „Christmas LT“.

Pasak mugės organizatorės Ievos Domarkaitės, tai ilgiausios trukmės ir pirmoji tokia mugė, išsiskirianti savo koncepcija.

„Pastaruoju metu mieste itin populiarios amatininkų ar maisto mugės, o mes orientavomės į kitą segmentą - dalyvauti kvietėme prekės ženklus ir kūrėjus, susijusius su stiliumi ir mada. Siekėme ne tik pritraukti jau žinomus prekių ženklus, bet taip pat pristatyti jaunus, mažiau žinomus, tačiau išskirtinius produktus kuriančius vardus“, - pasakojo I.Domarkaitė.

Anot jos, nors mugių prieš Kalėdas mieste tikrai netrūksta, tačiau prekybos centre GO9 vykstančios mugės išskirtinumas – trukmė ir orientacija į pirkėją.

„Mes galvodami apie koncepciją pirmiausia turėjome omenyje pirkėjus. Norėjome, kad pirkėjas, užsukęs į mūsų mugę jam patogiu laiku, atrastų išskirtinių, įvairiausių stilingų ir praktiškų dovanų. Ne tik drabužių ir aksesuarų, bet ir asmeninių smulkmenų, kvapų ar kosmetikos. Lietuvos dizaineriai bei kūrėjai tikrai turi ką pasiūlyti ir kuo nustebinti, tikimės, kad lankytojai tai įvertins, ir mugė taps gražia kasmetine tradicija. Juo labiau, kad susidomėjimas vietinių autorių darbais tikrai padidėjęs“, - sakė mugės organizatorė.

Mugėje dalyvaujančio prekės ženklo „Atsikeli ir varai“ įkūrėja Aušra Šeduikytė teigė, kad įspūdinga mugės trukmė ir viliojo, ir gąsdino.

„Kai suvokėme, kad prekiauti teks visą mėnesį, apėmė dvejopi jausmai. Džiaugsmas bei viltis, kad iš tiesų turėsim galimybę savo prekės ženklą pristatyti dideliam žmonių skaičiui, ir tuo pačiu nerimas, ar užteks jau pagamintos produkcijos“, - šypsojosi prekės ženklo įkūrėja.

Prekės ženklo „Dare for Bear“ įkūrėja Violeta Valainytė savo ruožtu pastebėjo, kad nors šventiniu laikotarpiu prekyba suaktyvėja, tačiau jauniems prekės ženklams pagrindinė terpė ir toliau išlieka internetas. „Todėl ir džiaugiamės, kad galime savo produkciją pristatyti patogiai ir patraukliai prekybos centre Go9. Man atrodo, kad kuo save ir artimuosius prieš šventes pradžiuginti čia suras kiekvienas“, - sakė kūrėja.

Norą registruotis ir dalyvauti mugėje „Christmas LT“ pareiškė per 100 kūrėjų, tačiau atrinkti – 47. Tarp jų Laura Dailidėnienė (Daili design), Coocoomos, LeMuse, FUMparFUM/created by Aistis Mickevičius, Tagua.LT, SmartART design, atelier djm, Nikolia, Le Poeme, Toma accessories, Jolia, Atsikeli ir varai, Kotè, Vaissma, UNDER MY ROOF, DISTYLED, Wooline.eu, DUE Fashion, DogTag.lt, Beleberda, LT identity / BALTAI, Retro-Men.lt, UlaBee, Rutuliukai, Stebuklai Sau, RŪKĖ, labàdienà, Tikra knyga, Kitokie daiktai, Toks Visoks, Ambroozija, PYKOK, Marmozel, I am a Chaøs, MAGMA, Kristina Sviderskaitė Studio, MIUTTO, Fashion by Agne Deveikyte, Wake me not, Dear for Bear, Milksense, Nimfė, Madmode, Simona Samojauskaite Jewellery, Kalėdų vainikas, Driu Beauty, Beatos Virtuvė, Mama pasiuvo, Art'laiva, Jurgis ir Drakonas, Supakuosiu.lt.

Mugė nuo gruodžio 1 iki 31 d. veiks kasdien nuo 11 iki 20 val. Organizatoriai žada, kad jos metu bus galima ne tik išsirinkti stilingas dovanas, bet ir jas išskirtinai supakuoti, taip pat atrasti naujų skonių ir idėjų iš gastronomijos pasaulio.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų