Pereiti į pagrindinį turinį

Informacijos telefonu atsiliepia visažiniai?

2008-12-03 09:00
Informacijos telefonu atsiliepia visažiniai?
Informacijos telefonu atsiliepia visažiniai? / Ingos Juodytės nuotr. Nauda: skambindami trumpaisiais informaciniai numeriais sužinosite atsakymus ne į visus rūpimus klausimus.

Kur kreiptis, kai nežinai atsakymų į rūpimus klausimus? Pavyzdžiui, sprendžiant kryžiažodį. Į protingus draugus, visagalį internetą ar enciklopediją? Visi variantai tinka, bet yra dar vienas būdas – trumpieji informacijos numeriai. Ir greičiau, ir su gyvu žmogumi pabendrauti galima. Tiesa, pastarasis būdas kainuos brangiausiai, todėl skambinti verta nebent jei už išspręstą kryžiažodį siūlomas nemenkas prizas. Dar vienas trūkumas – net visažiniai bendrovių operatoriai ne viską gali žinoti.

"Vilniaus diena" naudojosi trumpaisiais numeriais 1588 ir 118 teikiamomis paslaugomis. Nėra ko skųstis: darbuotojai malonūs – ne tik sveikinasi, bet ir pasiūlo pigesnių variantų. "Sutaupysite, jeigu informaciją atsiųsime žinute", – rekomendavo darbuotoja Dalia. Per pokalbį ji užsidegė azartu ir kaip įmanydama stengėsi surasti bei atsakyti į pateiktus kryžiažodžio klausimus. Kitos bendrovės darbuotojas stebino greita reakcija ir darbo rezultatais.

Pirmas bandymas. Informacijos telefonas 1588. Pokalbio trukmė – 10 minučių.

Maloniai pasisveikinama ir pristatoma kaskart skambinant šiuo telefonu. Šįsyk suteikti informacijos man pabandys darbuotoja Dalia. Nieko nelaukusi pažeriu rūpimus klausimus. Pirmasis – apie asirų Mėnulio dievą. Kone nutraukusi mane moteris pasiteirauja, kokį kryžiažodį bandau įveikti. Akivaizdu, kad tokie klientai jai – ne naujiena. Pasakiusi leidinio, kurio užduotis sprendžiu, pavadinimą Dalia atsidūsta.

"Aišku, bandysime ieškoti atsakymų, tačiau tai gali užtrukti ilgai", – kalbėjo darbuotoja. Nieko nelaukusi moteris vardija leidinius, su kuriais informacijos bendrovė yra pasirašiusi sutartis. Tad pasakyti jų kryžiažodžių atsakymus būtų vieni juokai.

Tačiau mano padėtis kitokia. Netrukus Dalia pasiūlo pasinaudoti kita paslauga – atsakymus gali atsiųsti į telefoną žinute. Šio darbuotojos pasiūlymo atsisakau ir toliau kantriai laukiu. Maloniu balsu mane aptarnaujanti Dalia kar kartą padėkoja už kantrybę ir pradeda vardyti man rūpimo asirų Mėnulio dievo vardus. Sąraše jų – keletas, tiesa, žodžiai skirtingo ilgio.

"O sakykit, iš kelių raidžių turi būti žodis?" – entuziastingai klausė moteris. Išgirdusi skaičių penki, moteris nedvejodama tikina, kad teisingas atsakymas – Sinas.

Kryžiažodis dar neišspręstas, tad klausinėju toliau. Moteris greitai atsako kokia ilgiausia Maroko upė, tačiau sunkumų kyla dėl Kamos kairiojo intako. Atsidusimai ir sulėtėjęs moters balsas ima belsti į mano sąžinę. Bendraujame jau 8 minutes, laikas eina, telefono sąskaita didėja. Ji vardija įvairius pavadinimus, deja, jie ilgesni, nei reikiamas keturių raidžių žodis.

"Žinot, nerandu daugiau nieko. Lauksite ar kaip, juk minutės kaina jums atsieina 2 litus", – draugiškai klausia Dalia, toli gražu nebe tokiu nuotaikingu balsu, kaip pokalbio pradžioje. Nevarginu jos daugiau ir atsisveikinu. Moteris nepamiršta padėkoti už skambutį, palinki geros dienos.

Antras bandymas. Informacijos numeris 118. Pokalbio trukmė: 5 minutės.

Skambučio tikslas – tas pats. Sužinoti atsakymus į tuos pačius klausimus, tiesa, šįsyk kur kas smalsiau. Galvoje sukasi mintis ne tik kiek laiko tai truks. Įdomu, ar atsakymai sutaps su anksčiau minėtos bendrovės pateiktais žodžiais.

Kitame laido gale pasigirsta nuotaikingas operatoriaus Mindaugo balsas. Vyras nesiteirauja, kur ir kam to reikia, kokį kryžiažodį sprendžiu. Vienintelis jo klausimas – iš kelių raidžių sudarytas žodis. Šios bendrovės darbuotojas nepateikia tiek atsakymų, kiek Dalia. Tvirtai ir konkrečiai Mindaugs ištaria tą patį žodį: Sinas. Netrukus pajuntu, kad darbuotojas nieko nelaukęs skuba linkėti sėkmės. Tačiau mandagiai pertraukiu jį ir toliau klausiu apie Maroko upę.

"Žodyje trys raidės, jos pavadinimas Dra", – vos po kelių sekundžių išgirstu teisingą atsakymą. Nieko nelaukusi toliau klausinėju.

"O Dievulėliau, kairysis – kas toks?" – nevalingai atsidūsta darbuotojas. Šįsyk jis vėl teiraujasi, iš kelių raidžių turėtų būti sudarytas žodis. Mandagiai informuoju ir laukiu atsakymo.

Skirtingai nei anksčiau skambintu telefonu, šios bendrovės operatoriai suteikia visą norimą informaciją.

"Radau, žinokit, teisingas atsakymas bus Ikas", – smagiai išrėžė vyras. Paklausęs, ar dar turiu klausimų, nuotaikingai padėkoja už skambutį ir mandagiai palinki geros dienos. Su kryžiažodžiais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų