Bilietus į traukinius keleiviai galės įsigyti pagrindinėje laukimo salėje esančiame informacijos centre. Patekti į peronus bus galima per laikiną, specialiu ženklinimu pažymėtą praėjimą arba per pirmajame perone esančius laiptus, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).
LTG atstovė spaudai Novilė Valančė BNS teigė, kad šios erdvės bus uždarytos iki remonto darbų pabaigos šių metų gale, tačiau jose baigus darbus ten bilietų kasų nebebus – bilietus keleiviai galės įsigyti pagrindinėje laukimo salėje.
LTG grupės Turto valdymo paslaugų vadovė Viktorija Makovskienė teigė, kad vasarą bus remontuojama centrinė pastato dalis, baigiama įrengti erdvė restoranams ir kavinėms. Galutinai užbaigus kairiojo stoties sparno įrengimo darbus, bus ieškoma nuomininkų kavinių ir restoranų veiklai.
„Rekonstruodami Vilniaus geležinkelio stotį didžiausią dėmesį telkiame į du tikslus: geresnių patirčių keleiviams kūrimas ir efektyvesnis turimo ploto panaudojimas, atveriant jį verslams ir veikloms – nuo maitinimo įstaigų iki paslaugų teikėjų“, – teigė ji.
Komercinis stoties plotas po remonto padidės daugiau nei šešis kartus – nuo 260 iki 1,7 tūkst. kv. metrų, todėl LTG pajamos per penkerius metus preliminariai sieks daugiau nei 4 mln. eurų.
Stotyje taip pat bus įrengtas LED apšvietimas su judesio davikliais, sutvarkytos kitos inžinerinės sistemos.
Paskutinį kartą Vilniaus geležinkelio stoties pastato vidaus kapitalinis remontas atliktas 1998 metais.
Vilniaus geležinkelio stoties remonto darbus atlieka bendrovė „DP Group“. Su šia įmone pernai gruodį pasirašyta 1,8 mln. eurų rangos darbų sutartis.
Naujausi komentarai